Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iivili sanoi:Minuakin kiinnostaa tämä asia. Onkos kellään Viewsonicin 17'' litteästä näytöstä kokemuksia? On voittanut vissiin parinkin lehden testin, eikä silti ole kalleimmasta päästä. Arveluttaa vain se, että mulla on Viewsoniceista (kahdesta 21'' tavallisesta, ei litteästä) huonoja kokemuksia.
Ehkä valitsen kumminkin luotettavamman/tunnetumman merkin, kuten esim. Sonyn tai Samsungin.
Jep, pelikäyttöä mulla tulee Civ3:n muodossa (nopeita räiskintäpelejä ei ikinä) noin kolme kertaa vuodessa, joten tulevan näyttöni ei tarvitse olla siihen sopiva. Jos enemmälti rupean pelaamaan, niin siihen on kaksi vaihtoehtoa: konsoli (jolla pelaisin niitä nopeampia pelejä) tai sitten PC:llä rauhallistahtisia strategiapelejä (esim. Galactic Civilizations on kiinnostava). Toistaiseksi en kerkeä pelailla.tomppa82 sanoi:...pelikäytöstä en sitten tiedä.
Wintikka sanoi:Ainoa suuri miinus noissa on, jos sattuu eteen huono kappale kuolleiden pisteiden kanssa. Kannattaa lukea mm. muropakettia asian tiimoilta.
Hyvä pointti. Eli ilmeisesti pikselivikojen osalta käytännöt vaihtelevat valmistajien välillä paljonkin. Jollain valmistajalla oli muistaakseni takuu, ettei heidän näytöissään ole yhtä ainoaa kuollutta pikseliä. Siinä mielessä olisi hyvä tilata postimyynnistä, että pystyisi useammankin päivän testailemaan näyttöä ja silti palauttamaan, jos löytäisi vikoja.phy73 sanoi:Esim.joillakin valmistajilla 7 eriväristä pikseliä ei ole vika!!, eli kannattaa koekäyttää näyttö ostohetkellä myymälässä tai sopia palautuksesta.
iivili sanoi:Minuakin kiinnostaa tämä asia. Onkos kellään Viewsonicin 17'' litteästä näytöstä kokemuksia? On voittanut vissiin parinkin lehden testin, eikä silti ole kalleimmasta päästä. Arveluttaa vain se, että mulla on Viewsoniceista (kahdesta 21'' tavallisesta, ei litteästä) huonoja kokemuksia.
Ehkä valitsen kumminkin luotettavamman/tunnetumman merkin, kuten esim. Sonyn tai Samsungin.