Lisaravinne

Tehdaan tasta ketjusta sellanen missa keskusteltaisi vain lisaravinteista mita itse kaytatte ja mitka olisi tarkeita kovassa puntissa palautimisen kannalta jne.

Esim naista Fastin tuotteista niita on niin monia ja en tieda mika olisi sopiva

Kayn salilla 4 kertaa viikossa kovaa harjoitusta ja tarvis nytte tietaa mika fasin tuote sopisi Palauttavaksi ja lisaproteiiniksi?

Ja sitte tuo kalanmaksa tapletti onko millanen merkitys ja entas omega3:lla.

Kiitos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No hyvä palauttava olis esim. Hera80+Malto6 ja sit harkinnan mukaan kreatiini ja glutamiini. Tai sit valmis palkkari olis esim. Muscle+

Voiko fastin glutamiinia ottaa hera80+malto06 kansas viela sekaisin puntin jalkeen?

Nopea vastaus kohta lahossa ostaa.
Voi ottaa ja yleensä glutamiini otetaan juuri palautusjuomassa.

Kiitan onko toi fastin glutamiini iha turhaa ja onko ylipaatansa mitaa hyotyy vedan aina kovan puntin 4 kertaa viikossa siihen nahden mita ton vaikutukset sanoo nii sopis hyvin taha :D

Kiitan onko toi fastin glutamiini iha turhaa ja onko ylipaatansa mitaa hyotyy vedan aina kovan puntin 4 kertaa viikossa siihen nahden mita ton vaikutukset sanoo nii sopis hyvin taha :D

Otin glutamiinia vuoden verran kunnes tajusin lopettaa rahojeni tuhlauksen. Eipä tuolla mitää vaikutusta ollu, osta ennemmin jotai laadukasta heraa.

Malto

Mulla on Hera80+malto06+glutamine

Nii oon ottanu heti puntin jälkeen noi kaikki sekotettuna.

Mutta malton pussissa lukee 30minuuttia ennen reeniä ja sita pitaa ottaa 1 kertapäivassä , niin oonko ottanu iha oikein sita eli otan vaa puntin jälkeen sen sekotetuna noihi muihin enkä pelkästään pelkkää maltoo ennen reeniä?

juu, ei tartte ottaa sitä maltoo muualla kun palkkarissa. Malto on nopeesti imeytyvää, joten ainakaan en uskalla suositella ennen reeniä otettavaksi haittojen (väsymys, verensokerin heitot) takia

Ota jälkee mut voit ottaa ennen salii kans juoman mis on protskuu ja maltoo ja glutaa. On tutkittu(ei nyt oo mitää linkkii) et nopeuttas palautumista jos ottaa myös ennen. Ei se verensokeri kerkee treenin aikana laskee jos otat maltoo joku 15min ennen treenii.

Ota jälkee mut voit ottaa ennen salii kans juoman mis on protskuu ja maltoo ja glutaa. On tutkittu(ei nyt oo mitää linkkii) et nopeuttas palautumista jos ottaa myös ennen. Ei se verensokeri kerkee treenin aikana laskee jos otat maltoo joku 15min ennen treenii.

Juu siis tarkotin tota puol tuntia ennen treeniä jos ottaa nii siitä

Etsinnässä Massaa

Elikkä tarkotuksen ois kysellä teilta viisailta.
Mistä saisi jonkun ison pönikän massaa ja edullisesti ja todettu järkeväksi kamaksi en jaksaisi ostaa koko aja noita pikku pusseja ku ajattelin vetästä 2kk massaa:rock:

[mod]Ei linkkejä kauppoihin. -Emmah[/mod]
Esim toi ei paha hinta ku 5kiloa saa kestaa suunillee 2kk ja tossa on hyvät lisät mukana glutaa jne jne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse ostin Fastin Hera80 ja Malto6, ekana lisä ravinteina. Sitten hetkisen mietin että perkele ku muutenkin on läski ja hiilareita saa ihan mistä vaan. Eli vastaisuudess apelkkää Hera80 varmaan vetelen omegojen kanssa. Kreatiinia suositeltiin, mutta en tiedä tarviiko ihan näin alkuun.

Kauppa lähellä ni ei tarvi huolehtia pikkusista pusseista.

Dymatize Super Mega Gainer on oikea isojen poikien massanlisääjä. Se sisältää kutakin annosta kohti 1280 kCal energiaa, 252 g hitaita ja nopeita hiilihydraatteja, 50 g neljän nopean ja hitaan proteiinin seosta, 3 g lisättyä kreatiinia, glutamiinia ja haaraketjuisia aminohappoja (BCAA) sekä vitamiineja, kivennäisaineita ja rasvahappoja. Kaiken tämän lisäksi kukin annos sisältää 250 mg Zytrix™-ruuansulatusentsyymiseosta, joka tehostaa ravintoaineiden imeytymistä ja estää ruuansulatusvaivoja.

Aika reippaasti energiaa (!) palariksi ja aika reippaasti kyllä hiilariakin yhteen annokseen (liikaakin) jos ottaa tuon mainitun annoksen. Mikä ikä, monta treenivuotta ja paino ja pituus? Itse lähtisin perus malto+hera+kreatiini -kombolla liikenteeseen. Ei mitään supermegahyperdupergainereita.

Ruokapuoli täysin kuntoon eikä tukeuduta näihin megamassalisääjiin palautusjuomaksi. Annosta voi toki pienentää, mutta proteiinimäärä taas suhteessa pienenee ja sitten pitäisi jo lisäillä toisesta sitäkin lisää. Järkevällä ruokailulla ja treenillä sitä lihasta saa eikä suoraan millään palautusjuomalla, millä useat luulevat takovan lihasta heti ja nopeasti lyhyessä ajassa.

Esim toi ei paha hinta ku 5kiloa saa kestaa suunillee 2kk ja tossa on hyvät lisät mukana glutaa jne jne.
Niin no tossa nyt on glutamiinia niin marginaalisen vähän, että sitä ei kannata juuri edes mainita. Ihan ok-kamaahan tuo varmaan on, mutta saman asian nyt ajaa mikä tahansa malto-hera -sekoitus. Sitä tuo vain on, ylihintaista protskua sokerilla.

Jos jotain pitää suositella, niin American Mass Blastia saa ainakin Prismoista suhteellisen halvalla. Löydät täältä hakua käyttämällä "muutaman" threadin kyseisestä gainerista, ja on kyl sitten kovin makoisaa.
[mod]Ei linkkejä kauppoihin. -Emmah[/mod]

Edit. Omg mie oon hidas

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lisäksi malto/nopeat sokerit ennen treeniä vaikuttavat siihen mitä rasvavarastoissa tapahtuu treenin aikana.. Jos itse syön hiilaria niin se on joko joku omena,tosi raaka banaani taipari näkkäriä melko usein. Yleensä se on kyl pelkkä heradrinkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom