Lisäravinteet Virossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rafael
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä pirusta ne virolaiset ostavat lisäravinteensa?

Kävin muutamassa tallinnalaisessa urheilukaupassa kattelemassa, mutta lähinnä jonkinlaisia Hartwall Fenix-henkisiä juomia oli tarjolla. Kun kysyin myyjältä, hän sanoi että urheiluravinteet myydään apteekeissa.

6 apteekin jälkeen alkoi keittää yli. Ei paljoa näkynyt muuta kuin jotain ternimaitokapseleita. :jahas:

Eli onko kellään tietoa missä virossa (lähinnä Tallinnassa) myydään lisäravinteita, ja onko hintataso minkälainen?

Eikä haussa nyt siis ole mitään "Volodjan värikkäitä pillereitä" merekeskuksessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saleilta vois olla järkevä käydä kysymässä, mutta ovat siellä todennäköisesti aivan helvetin kalliita.

Originally posted by cartman74
Kirjuta Soome pojka tanne...

Toi on aika hauska saitti, siis kielen puolesta...
Leppoisaa aamuluettavaa..

"Vesi
Küsimusi tekitab sportlastele ka meie tavaline joogivesi. Nii lihastekasvatajad kui ka kaalust allavõtjad küsivad tihti, kas vesi ei tee paksuks? Kas treeningu ajal võib juua ja kui võib, siis kui palju? "

Originally posted by voda

"Vesi
Küsimusi tekitab sportlastele ka meie tavaline joogivesi. Nii lihastekasvatajad kui ka kaalust allavõtjad küsivad tihti, kas vesi ei tee paksuks? Kas treeningu ajal võib juua ja kui võib, siis kui palju? "

lol kivoja nää sukulaiskielet:lol2: :lol2:

Originally posted by NuuNuu
lol kivoja nää sukulaiskielet:lol2: :lol2:

Mulla on semmonen mielikuva että eesti ei oo suomen sukulaiskieli, ei ainakaan kuulu tähän suomalais-ugrilaiseen osastoon. tais olla kielioppi erilaista tms. jos sillä nyt on mitään merkitystä... :david:

Originally posted by heicci_84
Mulla on semmonen mielikuva että eesti ei oo suomen sukulaiskieli,

joo taitaa unkarin kieli olla lähimpänä suomalaiskieltä jos nyt oikein muistan..:rolleyes:

Originally posted by heicci_84
Mulla on semmonen mielikuva että eesti ei oo suomen sukulaiskieli, ei ainakaan kuulu tähän suomalais-ugrilaiseen osastoon. tais olla kielioppi erilaista tms. jos sillä nyt on mitään merkitystä... :david:

No kyllähän sekä suomi että viro kuuluvat nimenomaan suomalais-ugrilaisiin kieliin ja tarkemmin sanottuna itämerensuomalaiseen kieliryhmään. Viro on suomen läheinen sukulaiskieli. Eikö sen jo huomaa sanaston samankaltaisuudesta. :arvi:

edit: stranger ehti ensin

No pergele, taas ollaan vähän viisaampia :thumbs:

No Terve Suomen pojat, mida kuulu...
Tallinas on jo 3 lisaravinne(niida tule lisa 2kpl) shopi mista saa osta:
Fast(Kaiki sama kuin Suomessa-asu D-Terminali lähella-Fast Shop)
Tai Kane
MLO
Evolution
Dorian Y
Universal
Vägilane
All Star
Vitargo
Muscleteh
Maxim
Prolab
SF-Protein
Nutriplus

..................................................................jne, jne...

Originally posted by Adolf
Hei Pakkaspoika, ei ma tässa mainosta ühta mida, kerron vaan mista ja mida saa osta! Vai pidasko siita heti maksta?

Mita sina sanoa? Miksi lähteä merta edemmäksi kalaan kun voi painaa nappulaa ja tilata http://www.pakkotoisto.com/kauppa/

Tere tulemast vain sullekin.

:joulu1:

Originally posted by Adolf
Külla jo puhun huonosti, paskat siita.
To: Mike
Miksi pidas Suomest tilada kun sama tavara saa Virost tilada/osta?

Miksi pitäisi sitten tilata Virosta kun saa Suomestakin.

Virusta ei saakaan Prolabia, lällällällä lieru, sulta pääsi pieru.
Nyt virupoika mennään kaikki yhdes koos pakkotoiston kauppaan.
Kaikki yhdes koos, yksi, kaksi, koli, neli, heilutage käsi!!!1!

Originally posted by Ozzy
Yhdessä yössä unohdit miten suomi taittuu: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&postid=230309#post230309 :D

No, huumoriahan tuon kaiketi piti ollakin, vai kuinka?
Vai olisikohan tuo linkin takainen teksti mahdollisesti suoraa copy-pastea jostain muualta? Tekstin pystyy copy-pasteamaan ihan oikein vaikkei osaisi sanaakaan suomea. Minun nähdäkseni tuossa ei ole kirjoitettu välttämättä sanaakaan suomea itse, joten eipä tuo todista mitään suomen osaamisesta/osaamattomuudesta.

Eipä minulla toisaalta ole mitään tietoa siitä, vaikka Adolf olisikin joku suomalainen feikki, mutta eiköhän ylläpito voi halutessaan katsoa IP:n perusteella, ovatko nämä viestit tosiaan lähtöisin Virosta, joten minä en ainakaan jaksa sen enempää vaivata päätäni kyseisellä asialla.

< Virusta ei saakaan Prolabia, lällällällä lieru, sulta pääsi pieru...
Midä pieru???
Külla sida Prolabi saa Virosta on niida jällenmyyiaidki. Jos Lisaravinnepalvelust saa osta, nii külla varmasti Fasti maahantoja voi sida tilada? Vai on see noin arvokas kama, etta kuka en müü
Virosta olen külla tosissa, midas siita külla tässaki rauta nouse...8-), ja hyvin nouse...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom