Lisäravinteet Virossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rafael
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jylli81
Vai olisikohan tuo linkin takainen teksti mahdollisesti suoraa copy-pastea jostain muualta? Tekstin pystyy copy-pasteamaan ihan oikein vaikkei osaisi sanaakaan suomea. Minun nähdäkseni tuossa ei ole kirjoitettu välttämättä sanaakaan suomea itse, joten eipä tuo todista mitään suomen osaamisesta/osaamattomuudesta.
No joo, eihän sillä ole vitunkaan väliä vaikka Aatu olisi vinkuintiasta, mutta entäs tämä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&postid=227013#post227013 :D

Aatulta kuukauden parhaat läpät :kippis1:

Originally posted by Adolf
< Virusta ei saakaan Prolabia, lällällällä lieru, sulta pääsi pieru...
Midä pieru???
Külla sida Prolabi saa Virosta on niida jällenmyyiaidki. Jos Lisaravinnepalvelust saa osta, nii külla varmasti Fasti maahantoja voi sida tilada? Vai on see noin arvokas kama, etta kuka en müü
Virosta olen külla tosissa, midas siita külla tässaki rauta nouse...8-), ja hyvin nouse...

Sattunee Pakkotoisto olemaan se maahantuoja. :)

pieru = fartti, tuhnu, suolikaasu, agentti, leija, pörri, hiljainen hiihtäjä, pyrstöyskä, kaasu, aromi, fiisu, sprägäri etc. etc.

Jostain urheilu-kaupasta Rimi-marketissa tänään kävin ostamassa Mass2-pussin. Maksoi vain 22€. Muista kaupoista virossa ei lisäravinteita löytynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom