Lisäravinteet ulkomailta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
..ja lisätään vielä kysymys veroista. Eli mihin veroluokkaan lisäravinteet sijoittuvat vai päättääkö sisältö minkä veron siihen lyödään? (vrt. protsku vs. vitamiinit)

Muista sitten ettei kaikki mitä sieltä saa laillisesti ole välttämättä täällä laillista.

Viimeksi muokattu:
Muista sitten ettei kaikki mitä sieltä saa laillisesti ole välttämättä täällä laillista.

Tiedossa on. Ne tilattavat tuotteet ovat täälläkin ihan saatavilla, mutta parhaimmillaan noin 1/3 hintaan..
Buustereista oon kuullut et on vaikeinta saada läpi, mut tilauksessa ois protskuja, palautusjauhoja, mineraaleja ja vitamiineja; kaikki tunnettuja merkkejä ja Suomessa myynnissä...eli ei mitään erikoisnappeja tai kikkailutavaraa.

Tiedossa on. Ne tilattavat tuotteet ovat täälläkin ihan saatavilla, mutta parhaimmillaan noin 1/3 hintaan..
Buustereista oon kuullut et on vaikeinta saada läpi, mut tilauksessa ois protskuja, palautusjauhoja, mineraaleja ja vitamiineja; kaikki tunnettuja merkkejä ja Suomessa myynnissä...eli ei mitään erikoisnappeja tai kikkailutavaraa.

No sillä ei olekaan väliä että onko suomessa myynnissä samaa, jos tulli löytää vitamiineja enemmän kuin aneemiset rajaarvot niin hip hei, menee aika nihkeeksi. Jokunen vuosi sitten tuli 20+ kiloa ON herkkuheraa tilattua ja sillon vielä tuli reilusti halvemmaksi kuin suomesta ostettuna... mutta kuukaus pari sitten laskeskelin nykyisen tilanteen niin ei itselleni enää olis kannattanu, mitätön hintaero vaikka dollari on ennätys alhaalla, tuotteen hinta ja rahtilulut on noussu aikalailla. (laivapostina vois vielä olla ok hintasta mutta sitten kestää 2-3kk huonolla säkällä)

Itse en lähtisi EU:n ulkopuolelta tilaamaan yhtään mitään, esim. briteistä onnistuu huomattavasti vaivattomammin.

Itellä ainakin hyviä kokemuksia esim. treenibuusteri ison firman tuote 1,2 kg 51 E kotiin kuljetettuna alta viikon. Härmässä sama stuffi 0,8kg olikohna viimes n. 60E + postikulut.

Kaksi kertaa tilannut vitamiineja (Prolab TrainingPacks) ja jotain erikoisvalmisteita (Hifi kreatiinia, CLA, thermogeenejä jne.). Molemmilla kerroilla samasta paikasta eli bulknutrionilta (näyttäisi olevan laajin valikoima mitä itse tiedän nettikaupoista ja tosi hyvään hintaan). Eka erä tuli sukkana läpi tullista, mutta toisesta jouduin maksamaan tullit ja alv:t. Molempien tilausten toimitustapa oli FedEx. Vaikka jouduinkin maksamaan tullit ja alv:t niin silti säästin huimasti. Tosin hieman jännitti jääkö TrainingPaksit lääkelaboratorioon testaukseen pitoisuuksien takia, mutta turhaan.

Briteistä tuli just vuoden kuorma lisäravinteita, aivan saatanasti halvempia kuin suomessa. ei tulleja eikä muitakaan kompastuskiviä, toimitus alle viikossa. saatavilla kaikennäköstä kivaa mitä suomessa tuskin saa myydä pitoisuuksien takia.

Ite oon kans tilannut monta kertaa netistä, ProSportilta. hyvin homma toiminu joka kerta :thumbs:

Kaksi kertaa tilannut vitamiineja (Prolab TrainingPacks) ja jotain erikoisvalmisteita (Hifi kreatiinia, CLA, thermogeenejä jne.). Molemmilla kerroilla samasta paikasta eli bulknutrionilta (näyttäisi olevan laajin valikoima mitä itse tiedän nettikaupoista ja tosi hyvään hintaan). Eka erä tuli sukkana läpi tullista, mutta toisesta jouduin maksamaan tullit ja alv:t. Molempien tilausten toimitustapa oli FedEx. Vaikka jouduinkin maksamaan tullit ja alv:t niin silti säästin huimasti. Tosin hieman jännitti jääkö TrainingPaksit lääkelaboratorioon testaukseen pitoisuuksien takia, mutta turhaan.

Tuo mesta ei siis ole Euroopan Unionin sisällä jos tullit oot joutunu maksaa?

Jep tämä kiinnostaisi itseänikin. Ja esim. tuolla tehonlisääjät threadissa oli juttua että pes aplha-t2 on tullut tullin tutkimusten jälkeen tilaajalle niin onko sitten luotettavissa että se on hyväksytty ja ei jää joka kerralla tulliin? Kertokaapa kokemuksia ja paikkoja josta toimitukset ovat toimineet ok.

Jep tämä kiinnostaisi itseänikin. Ja esim. tuolla tehonlisääjät threadissa oli juttua että pes aplha-t2 on tullut tullin tutkimusten jälkeen tilaajalle niin onko sitten luotettavissa että se on hyväksytty ja ei jää joka kerralla tulliin? Kertokaapa kokemuksia ja paikkoja josta toimitukset ovat toimineet ok.

bodybuilding.com, en ole itse tilannut täältä Suomeen, mutta kaveri tilasi ( noin 1-2v sitten ) ja käsittääkseni tavarat tulivat saksan kautta/saksan varastosta tms. niin ei tullut edes veroja. En mene tästä silti 100% takuuseen! Itse olen kyseisestä lafkasta tilannut jenkkien sisällä viimeisen 2v aikana joku 8+ kertaa ja toimitus on todella nopeaa ja he laittavat aina testituotteita matkaan.

Miten smartpowders? Miten se tuolta jenkeistä tilaaminen menee? Onko se aina tullissa ja mikä on nykyään se tullattava arvo? Eli minkä yli joutuu maksamaan verot+alvit?

Smartista voi tilata huoletta 70e (tuote + postit) asti ja jopa ylikin... ;) Tulee 7-10 päivässä. Kreatiini-magnesium-kelaatti posteineen 25e kilon pönttö ja joillain toiemii paremmin ku normikrea - tilaan itekki alkavan viikon aikana.

Entäs Predator Nutrition niminen pulju....toimiiko homma niillä miten??

Mahtava lafka!
Homma toimii, tullut nyt viidesti tilattua ja kerran ei tullut perille.
Mutta lähettivät uudelleen tilauksen tuplana.

Suositut

Back
Ylös Bottom