Lisäravinteet ulkomailta..

Entäs Predator Nutrition niminen pulju....toimiiko homma niillä miten??

No ei ainakaan mulla tunnu toimivan sillä olen nyt kokeilut 2krt tilata ja joka kerta herjaa visa kortista. Ja olen sitten laittanut viikon sisällä 3 s.postia että miten toimitaan niin eivät edes vastaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei ainakaan mulla tunnu toimivan sillä olen nyt kokeilut 2krt tilata ja joka kerta herjaa visa kortista. Ja olen sitten laittanut viikon sisällä 3 s.postia että miten toimitaan niin eivät edes vastaa.

Eivät ole vielläkään vastanneet mutta nyt kun kävin sivuilla oli Live chat päällä. No siellä kyselin että mikä ongelmana, niin lähinnä vittuilivat ja pitivät tyhmänä tai rahattomana. Jaksoin kuitenkin kokeilla ja tarkistaa monta kertaa että olen valinnut kaikki oikein ja kortin numero on oikein jne.(olin nämä jo monesti edellisillä kerroilla tarkistanut jne) Sitten kun ei vielläkään toiminut niin kerroin että useassa muussa paikassa on toiminut ilman ongelmia ja sen viellä että en käytä visaa muuhun kuin tilauksiin ulkomailla ja mulla ei ole mitään ostoksia siellä tällä hetkellä. Ja kun heidän systeemi ilmoittaa: "Vapaa käännös" heidän järjestelmä ei voi tunnistaa visaa ja ota yhteyttä heidän tukeen jotta ongelma saadaan ratkaistua. Niin kyllähän se ongelma pitää olla heillä. Niin vastaus oli että he eivät voi mitään joten asioi jossain muualla. Siinä vaiheessa sanoin thanks and goodbye. Onnea ja menestystä muille jos haluatte kokeilla tilausta, mutta en ehkä suosittele...

Suositut

Back
Ylös Bottom