Lisäravinteet, joita tulisi välttää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pake69
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvistä protskujauhoista jo ketju löytyykin, mutta tähän säikeeseen vois kerätä kaikkea mitä tulisi välttää. Ja vain kaupallisia lisäravinteita.

Alotan nyt Optimum Nutritionin Gold Standard 100% wheyllä ja makuna "Rocky Road", jauhon tuoksu on vallan miellyttävä ja ajatus jenkkilän browniesseistä tuo suorastaan tulvan kuolaa suuhun, mutta voihan perhana kun saa siemauksen sheikkeristä suuhun niin ompahan pahaa. Teollinen, todella laihanlavea maku ja jälkimakuna suuhun jää lähinnä joku makeute, sama jälkimaku oikeestaan kuin light kokiksessa ilman sitä kolaa. Hyi hemmetti, en tiedä miten saan tuon pari kiloa särvittyä naamariin. Sekottelen veteen, mutta ei se hääviä ollut maitoonkaan.

Jatkakaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tämän ennenkin jonnekkin kirjoittanut mutta UFS R2 suklaanmakuisena. Aivan sama sekoittaako maitoon vai veteen niin yhtä karseaa. Toinen on Fastin vaniljanmakuinen Muscle+ paitsi jos tykkää imelästä kurasta niin sitten se menee.

joo on vähän laimeeta mut jos saa 55e/5kg vs. fastin 20e/800g niin mun mielestä silti helppo valinta :D
Niin mutta jos jää 5kg vetämättä sen takia että maku on kamala niin ei hirveästi hinta innosta. Sitä paitsi kyllä prodea saa muualtakin kuin fastilta ja fitnesstukusta.

Niin mutta jos jää 5kg vetämättä sen takia että maku on kamala niin ei hirveästi hinta innosta. Sitä paitsi kyllä prodea saa muualtakin kuin fastilta ja fitnesstukusta.

Minusta perusheran maulla ei ole mitään väliä. En minä sitä maun takia juo. Kunhan ne jauhot sekottuu sinne veteen eikä sitä vaahtoa tule ihan hirveästi niin se melkeimpä riittää meikäläiselle.

Tällä hetkellä vedän massin pieruheroja, jotka ovat kyllä tosi hyvänmakuisia ja 55e/4kg. Kuitenkin jos saisin jotain tosi paskan makuista heraa (esim. leaderin banaani-vanilja :urjo: ) vaikka 35e/4kg ostasin varmaan sitä.

E: tai voihan olla etten ole maistanut tarpeeksi pahaa jauhetta :rolleyes:

Nämä ovat kyllä niin makuasioita. Itse en pidä yhtään Massin minttusuklaasta. Sai tuskissaan juoda sitä ja sama koskee myös pelkkää suklaata. Oksettavan makeita molemmat.

Ftukun jauhot on parempia maultaan ja halvempia kuin Massin nykyään. Pitäisi joskus maistaa huviksi jotain kalliimpia ja laadukkaampiakin huviksi.Niin joo, FASTin mansikka oli kanssa aika imelää, kun maistoin pari vuotta takaperin.

Joo no ei se whey80 hinta mikään hirveä ole 55e/5kg tarjouksessa , nyt on se 55e/4kg mutta kyllä ensi kerralla ostan varmaan vadelman makuista. Onko tietoa miltä se maistuu?
Lisätään viel yks eli Super Voima ja vadelman makuinen , yök

Minusta perusheran maulla ei ole mitään väliä.
Niinpä. Kokonaan maustamattomaankin tottui hyvin nopeasti.

Ainoa syy miks ei tulee enää ostettua on se, että sitä ei enää vakiopuljussa myydä. Hinnan takia sitä siis ostettiin silloin.

Täällä haukutaan Star Nutritionin whey80 olevan laimeeta, mutta eikös se vahvuus riipu paljon sä laitat vettä sekaan? Ite tuhonnu nyt vuoden aikana 10kg suklaata ja vaniljaa ny lähti minttusuklaa ja ei se pahaa ainakaan ole :piis:

Just taas semmonen ketju, et kohta täällä on lueteltu kaikki mahdolliset merkit ja maut. Ja eikös se paskimman makuinen proteiini-ketju jo oo. Ainakin joskus on ollut.

Mutta itse tohdin haukkua tämän "supertehonlisääjän" Anabolic Beastin. En maun takia, vaan siksi, ettei siinä ole juuri minkäänlaisia tehoja. Ainakaan minä en ole huomannut.

Ainiin, unohtui yksi varmasti karuimpia, eli arginiini pelkässä vedessä. Huh-huh. Tekee tiukkaa joka ikinen kerta. :urjo:

en ymärrä mitä porukka valittaa jostain wheystä minusta se on ainakin todella makeaa 1dl annoksella ja onko sillä loppuen lopuksi väliä mille se maistuu itse vedän välillä soijaa aivan raakana kun ei sitä makua mieti ei sitä maista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom