Lisäravinteet, joita tulisi välttää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pake69
  • Aloitettu Aloitettu
itse vedän välillä soijaa aivan raakana kun ei sitä makua mieti ei sitä maista

Itse meinasin juuri muutaman ekan viestin luettuani alkaa muistelemaan vanhoja hyviä aikoja, jolloin nuorena ja köyhänä kollina tuli juurikin vedettyä maustamatonta soijaa treenin perään ja hyvin upposi. Uppoaisi varmasti vieläkin, mutta kun nykyään soija ei enää ole yhtään heraa halvempaa ja maustettua heraa saa käytännössä samaan hintaan kuin maustamatontakin, niin eipä sitä enää ole mitään syytä raakatavaran vetämiseen. Vaikea silti kuvitella sellaista maustettua kamaa, joka ei hyvällä ruokahalulla uppoaisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nesteenpoistajia ei tulis varmaan käyttää jatkuvasti.
Vahvat vitamiinit tyhjään mahaan voi pistää oksettamaan.
Vihreä tee tyhjään mahaan voi pistää oksettamaan.
Malto treenin jälkeenkin on mulla huono ku tippuu verensokeri siitä. Tuskin se hetkellinen anabolia auttaa kauheesti jos keho on sen jälkeen useamman tunnin hätää kärsimässä ja koittamassa keksiä jostain glukoosia vereen. Parempi ottaa ne hiilarit jostai ruokaisammasta vaikka kestäiski sit vähän kauemmin. Ei kai se treenin jälkeinen anabolinen ikkuna heti sulkeudu.

Hyötyä en oo huomannu glutamiinista, CLA:sta, kreatiini_monohydraatista_, HMB:stä.

Star nutritionin minttusuklaa on ällöä, saman firman maustamatonkin on jotenkin outoa, jauhe ei ole kovin hienojakoista. Pahinta on kyllä fastin suklaa, ei hera vaan se maitoproteiini, maistuu niin tekemällä tehdyltä eikä yhtään suklaalta.

Ite kyllä tykkään noista Star nutritionin protskuista, muita ei vissiin ainakaan pariin vuoteen oo tullu testattua.
Mutta jos haluaa ihan hirveän maku elämyksen niin toi Maca-jauhe on kyllä aivan hirveetä, eikä se edes meinaa sekoittua veteen.
Arginiinikin on kyllä melko pahaa ja sillä saa kyllä pilattua monenlaisia sekoituksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom