Lisäravinteet ja kilpirauhasen vajaatoiminta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Macco
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Onko kellään mitään tietoa/kokemusta siitä, kun sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa, niin mitä lisäravinteta saa käyttää ja mitä ei tulisi ottaa...???
Sairauteeni joudun syömään Thyroxin (0,1mg) lääkettä joka päivä...

Olen tuota Tribulus Terrestris 625mg nyt käyttänyt 2,5 viikkoa ja silloin tällöin päivällä tulee huimaus kohtauksia....?
Kandee varmaan lopettaa tuon syöminen?

Vai voisikohan tuo Kreatiini tehdä sen huimauksen...?

Olisi hyvä tietää ja ennalta varoa, mitä suuhuni laitan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään soitin päivystävälle terveydenhoitajalle, koska lääkärini ei ollut paikalla...
No..Hoitsu sanoi, että pitää heti lopettaa tuon Tribuluksen syönti...
Kuulemma se sekoittaa kilpirauhasen toiminnan, mutta viikon päästä se olisi taas normaalina...
Ainehan on elimistössä viikon verran..Ja sanoi, että olisi hyvä, jos olisin ilman kreatiiniakin...
Eli se siitä sitten...! Tarvii vielä kysyä oikein lääkäriltä maanantaina...

Ruokaa saan syödä, kunhan varon ottamasta mitään sellaista, joka sisältää jotain levää....? ( Ymmärsinköhän ihan oikei, tai yleensäkkään muistanko kuulleeni oikein...?Se selviää maanantaina... )

Palaan asiaan, kun tiedän enemmän...!

Edit: Nyt loppu huimaus, kun lopetin eilen tuon Tribuluksen syönnin...! Mutta kreatiini ei huimaa....!

Niin..Ja haluaisin tietoa siitä, että miten noita lisäravinteita tuli ottaa..? Eikös niissä ollu jotkut laskukaavat, eri valmisteilla...?
Paljonko mun pitää ottaa päivässä ja mitä?

Mun paino on nyt 68kg ja pituus 173cm....Rasvaprosentin mittasin viimeksi alkukesästä ja se oli ~6%...(Elektroninen mittari)
Mutta nyt on tullut pikkuisen lisää...1~2%...?

Ihan sen takia, koska nämä tuotteet ovat uusia mulle...Vasta aloiittelija!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom