Lisäravinteet hiustenlähdön estämisen ehdoilla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DHT
  • Aloitettu Aloitettu

DHT

Olen syönyt 3v propecian joka päivä ja avodartin 1-2 kertaa viikossa. Sen tiedän jo valmiiksi että kreatiini lisää dht:ta ja sitä ei tule käyttää lainkaan. Tiedän myös että soijapohjaiset aineet vähentävät dht:ta eli se olisi hyödyllinen. Muista aineista en juurikaan tiedä. Eli mikäli on tietoa niin kertokaa. Nyt ei ole tarkoitus keskustella mistään bodausslangilla olevista tuotteista/aineista, joita en ymmärrä. Vaan ihan selkokielellä olevista aineista. Ja lisäksi reenauksen tasolla pysytään puhtaalla tasolla eli ei mitään muuta kuin mitä saa suomalaisesta lisäravinnekaupasta.

Animal Stak aineen olen löytänyt (Estrogeenin ja dht: muodostumisen estäjät:
Saw Palmetto (fruit) 200mg *-
Beta Sitosterol 250mg *-
Pygeum africanum kuorta. 50mg *-)

Haluaisin vain tietää että miikä olisi minulle hyvä proteiinivalmiste, koska olen taas aloittanut uudellen salireenin ja tarkoitus on saada oikeasti tuloksia. Hiustensiirtoja on takana kaksi eikä ole varaa menettää hiuksia yhtään.

Sen vielä lisäisin että olen kuullut tutkmiuksista joissa on todettu että vaikka dht vähentyy ja sitä kautta testo lisääntyy niin hiustenlähtö saattaa jopa kiihtyä hiusrajassa (ohimoilla siis), koska kyseisen alueen hiusjuuret ovat alttiita jo pelkälle testolle. Pitääkö tässä ottaa käyttöön minoxidiilin lisäksi jokin toinen topikaalinen aine, joka sulkee androgeenireseptorit, niitähän on sellasia, silloin ei testo tai dht pääse tekemään tuhoa vaikka sitä olisikin paljon päänahassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitähän sä nyt oikein selität?

Haluaisin vain tietää että miikä olisi minulle hyvä proteiinivalmiste, koska olen taas aloittanut uudellen salireenin ja tarkoitus on saada oikeasti tuloksia.

Et välttämättä tarvitse yhtään mitään proteiinivalmistetta kun vaan syöt normaalista ruoasta sitä proteiinia tarpeeksi. Jos nyt on kuitenkin pakko jotain ostaa, niin älä nyt ainakaan rahaa liikaa tuhlaa ja osta halvinta ja parhaimman makuista protskujauhoa mitä kaupasta löydät.

Ei tämä ole mitään rakettitiedettä, vaikka selvästikin yrität tästä sellaista tehdä.

Tähän topicciin vastanneet eivät nyt tainneet ihan ymmärtää mitä kysyjä hakee takaa.

Mulla ei taasen ole tietoa asiasta. Eikö olisi parempiakin paikkoja kysellä kuin pakkis?

Sitä minä tässä miettimään, että mikäli olet mies, niin miksi suotta taistelet luontoäitiä vastaan? Jos se moppi lähtee päästä, niin ei kai auta kuin opetella elämään asian kanssa?

En vaa voi ymmärtää miten joku edes pystyy vielä tänä päivänä selittämään tota "opetella elämään asian kanssa?" juttua.

No joo, mutta fakta nyt joka tapauksessa on se, ettei mitkään lisäravinteet aiheuta minkäänlaista hiustenlähtöä. Perusproteiini on aivan täsmälleen samaa proteiinia, mitä se on vaikka jauhelihassa tai kalassa.

En vaa voi ymmärtää miten joku edes pystyy vielä tänä päivänä selittämään tota "opetella elämään asian kanssa?" juttua.

Varmaan sen takia että vielä tänä päivänäkään sille mach 3:lle ei ole olemassa varteenotettavaa vaihtoehtoa.

Helppoa.

Aika monelle se tukan määrä päässä ei ole maailman tärkein asia.

Voipi olla aika helvetin hankalaa yrittää lihasta kasvattaa salilla, jos jokaikinen mieshormonitasojen heilahtelu pelottaa...

Ei tee edes tiukkaa. Mun mielestäni joku hiusistutusten kanssa kikkaileminen on yhtä järjetöntä kuin akkojen liiallisuuksiin saakka menevät kauneusleikkaukset. Jos perimä on sellainen, että tukka lähtee päästä, niin sitten se lähtee.

Itsellä nuppi melkein kiiltää eikä asia ole mieltä painanut mutta toiset ovat sanoneet priorinin vaikuttaneen jonkin asteisesti positiivisessa mielessä. Paha sanoa kun on toisen käden tietoa.

Ei tee edes tiukkaa. Mun mielestäni joku hiusistutusten kanssa kikkaileminen on yhtä järjetöntä kuin akkojen liiallisuuksiin saakka menevät kauneusleikkaukset. Jos perimä on sellainen, että tukka lähtee päästä, niin sitten se lähtee.

Allekirjoitan, lähtee jos lähtee. :D

Olen järkyttynyt tämän kysymyksen vastaanotosta. Outoa että ihmiset sanovat että "opi elämään sen kanssa" jne. kaverille joka ei tykkää hiustenlähdöstään(minä olen samanlainen, samassa tilanteessa hiusten suhteen siis, leikkauksia tosin en edes harkitse). Kaikki on jokseenkin turhamaisia, ja tukanlähtö voi olla monille arka asia, ja kaikki ei tykkää kaljusta.

Varsinkin tällä forumilla tämä on jännä reaktio, sillä huonon itsetunnon(jota hiustenlähtökin monille miehille aiheuttaa) kohottaminen isoilla lihaksilla tai voimilla on eräs yleisimmistä syistä treenata alun alkaenkin. Luulisi löytyvän edes vähän sympatiaa.

Itse en tosin tiedä miten nuo ravinteet vaikuttaisivat hiusten kasvuun, se kun on lähinnä verenkierron heikkoutta ko alueilla.

Väittävät, että MSM-rikki reippaalla annoksella pitkään käytettynä voisi elvyttää tukankasvua. Neuvovat ottamaan jopa 10 gramman annoksen päivässä noin puoli vuotta ja sitten pudottamaan annoksen noin 5 grammaan vuorokaudessa. Pitäisi kuulemma auttaa monenlaiseen vaivaan. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta kannattaahan tuota kokeilla. Se vain maistuu aluksi tosi pahalta, mutta reippaasti vettä niin kyllä se menee.

Varsinkin tällä forumilla tämä on jännä reaktio, sillä huonon itsetunnon(jota hiustenlähtökin monille miehille aiheuttaa) kohottaminen isoilla lihaksilla tai voimilla on eräs yleisimmistä syistä treenata alun alkaenkin. Luulisi löytyvän edes vähän sympatiaa.

Ihan tosissasi meinaat, että kehonrakentajat ovat keskimääräistä heikommalla itsetunnolla varustettuja?

Itse näkisin pikemminkin niin, että hiuskadosta piipittävät ovat enemmän niitä, joilla on heikkoutta itsetunnossa. Ei se ihmisen elämä ja onnellisuus ole muutamasta karvasta kiinni ja kun oikeasti kaljuuntumista vastaan ei oikein voi taistella, niin tosiaankin olisi paras vain opetella elämään asian kanssa.

En, vaan että pienet lihakset voivat saada olon tuntumaan riittämättömältä, miehillä eritoten. Ja se, että itse et kaljuunnu/et tunne siitä paineita, ei tarkoita sitä, että se ei olisi kellekään iso juttu. Et tainnut ymmärtää että tarkoitin että myös hiustenlähdöstä stressaavilla on tuota ilmiötä, itsetunnon suhteen siis. Mutta tämä on jo OT joten en aio enää postailla tähän.

Mä oon siis käynyt kahdessa hiustensiirrossa ja ikää on 23v. takaraivolla on 0,7cm korkea arpi joka on jotain 15cm pitkä. Olette uskomattomia juntteja mikäli ette vielä tänäkään päivänä tiedä millainen bisnes hiustensiirto on.

Mä oon siis käynyt kahdessa hiustensiirrossa ja ikää on 23v. takaraivolla on 0,7cm korkea arpi joka on jotain 15cm pitkä. Olette uskomattomia juntteja mikäli ette vielä tänäkään päivänä tiedä millainen bisnes hiustensiirto on.
Mitä ihmettä vielä sekoilet?

Käyn asiallista keskustelua, joka on sun kaltaselle ihmiselle jolla ei hiusten suhteen ongelmia ole, mahdotonta ymmärtää. Tiedäks että mun faija oli mun ikäsenä jo täysin kalju?

Haluaisin vain tietää että miikä olisi minulle hyvä proteiinivalmiste, koska olen taas aloittanut uudellen salireenin ja tarkoitus on saada oikeasti tuloksia.
Kysyit ton aikasemmin ja siihen sait vastauksenkin
Et välttämättä tarvitse yhtään mitään proteiinivalmistetta kun vaan syöt normaalista ruoasta sitä proteiinia tarpeeksi. Jos nyt on kuitenkin pakko jotain ostaa, niin älä nyt ainakaan rahaa liikaa tuhlaa ja osta halvinta ja parhaimman makuista protskujauhoa mitä kaupasta löydät.

Hiustenlähtö kun ei ole kiinni siitä mitä syöt tai muuten täällä foorumilla olisi paljon enemmän ihmisiä saman ongelman kanssa.
Jos taas etsit lisäravinteita mitkä estää hiustenlähtöä niin eikös sille olisi joku parempikin paikka? Koska ne eivät ole enää lisäravinteita sanan varsinaisessa merkityksessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom