Olen syönyt 3v propecian joka päivä ja avodartin 1-2 kertaa viikossa. Sen tiedän jo valmiiksi että kreatiini lisää dht:ta ja sitä ei tule käyttää lainkaan. Tiedän myös että soijapohjaiset aineet vähentävät dht:ta eli se olisi hyödyllinen. Muista aineista en juurikaan tiedä. Eli mikäli on tietoa niin kertokaa. Nyt ei ole tarkoitus keskustella mistään bodausslangilla olevista tuotteista/aineista, joita en ymmärrä. Vaan ihan selkokielellä olevista aineista. Ja lisäksi reenauksen tasolla pysytään puhtaalla tasolla eli ei mitään muuta kuin mitä saa suomalaisesta lisäravinnekaupasta.
Animal Stak aineen olen löytänyt (Estrogeenin ja dht: muodostumisen estäjät:
Saw Palmetto (fruit) 200mg *-
Beta Sitosterol 250mg *-
Pygeum africanum kuorta. 50mg *-)
Haluaisin vain tietää että miikä olisi minulle hyvä proteiinivalmiste, koska olen taas aloittanut uudellen salireenin ja tarkoitus on saada oikeasti tuloksia. Hiustensiirtoja on takana kaksi eikä ole varaa menettää hiuksia yhtään.
Sen vielä lisäisin että olen kuullut tutkmiuksista joissa on todettu että vaikka dht vähentyy ja sitä kautta testo lisääntyy niin hiustenlähtö saattaa jopa kiihtyä hiusrajassa (ohimoilla siis), koska kyseisen alueen hiusjuuret ovat alttiita jo pelkälle testolle. Pitääkö tässä ottaa käyttöön minoxidiilin lisäksi jokin toinen topikaalinen aine, joka sulkee androgeenireseptorit, niitähän on sellasia, silloin ei testo tai dht pääse tekemään tuhoa vaikka sitä olisikin paljon päänahassa.
Animal Stak aineen olen löytänyt (Estrogeenin ja dht: muodostumisen estäjät:
Saw Palmetto (fruit) 200mg *-
Beta Sitosterol 250mg *-
Pygeum africanum kuorta. 50mg *-)
Haluaisin vain tietää että miikä olisi minulle hyvä proteiinivalmiste, koska olen taas aloittanut uudellen salireenin ja tarkoitus on saada oikeasti tuloksia. Hiustensiirtoja on takana kaksi eikä ole varaa menettää hiuksia yhtään.
Sen vielä lisäisin että olen kuullut tutkmiuksista joissa on todettu että vaikka dht vähentyy ja sitä kautta testo lisääntyy niin hiustenlähtö saattaa jopa kiihtyä hiusrajassa (ohimoilla siis), koska kyseisen alueen hiusjuuret ovat alttiita jo pelkälle testolle. Pitääkö tässä ottaa käyttöön minoxidiilin lisäksi jokin toinen topikaalinen aine, joka sulkee androgeenireseptorit, niitähän on sellasia, silloin ei testo tai dht pääse tekemään tuhoa vaikka sitä olisikin paljon päänahassa.