Lisäravinteet hiustenlähdön estämisen ehdoilla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DHT
  • Aloitettu Aloitettu
Biotiini, rogaine ja vahvistavat shampoot. Ne toimii ainakin itellä, ei enää lähteny esim.suihkussa hiuksia.

Stressiä koittaa hillitä ja sitä rataa. Itekin luulisin mielelläni niistä jotka ovat saaneet kaljuuntumisen loppumaan, konsteja varmasti tänä päivänä löytyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haluaisin vain tietää että miikä olisi minulle hyvä proteiinivalmiste, koska olen taas aloittanut uudellen salireenin ja tarkoitus on saada oikeasti tuloksia. Hiustensiirtoja on takana kaksi eikä ole varaa menettää hiuksia yhtään.

Enpä kyllä tahdo uskoa että joku protsu sais sulta hiukset päästä tippumaan, ja jos näin on joudut lopettamaan kokonaan syömisen... Turhaan tommosta mietit proteiini on proteiinia oli se sitten jauho muodossa tai perus safkassa.

Käyn asiallista keskustelua, joka on sun kaltaselle ihmiselle jolla ei hiusten suhteen ongelmia ole, mahdotonta ymmärtää. Tiedäks että mun faija oli mun ikäsenä jo täysin kalju?
Oli mun yks lukioaikainen luokkakaverini jo kakskymppisenä täysin kalju. Alkoi kaljuuntumaan siinä 16-vuotiaana.

Et välttämättä tarvitse yhtään mitään proteiinivalmistetta kun vaan syöt normaalista ruoasta sitä proteiinia tarpeeksi. Jos nyt on kuitenkin pakko jotain ostaa, niin älä nyt ainakaan rahaa liikaa tuhlaa ja osta halvinta ja parhaimman makuista protskujauhoa mitä kaupasta löydät.

Ei tämä ole mitään rakettitiedettä, vaikka selvästikin yrität tästä sellaista tehdä.

jos sitä tosissaan halutaan tulosta tehdä eli ottaa elimistöstä irti se mitä pystyy niin todellakin tarvitsee palautusjouman. mitä sä itse oikein selität?

ei palautusjuomastakaan tarvitse rakettitiedettä tehdä. ja kyllä todellakin on sen protskunlaadullakin suuria eroja!!!

jos sitä tosissaan halutaan tulosta tehdä eli ottaa elimistöstä irti se mitä pystyy niin todellakin tarvitsee palautusjouman. mitä sä itse oikein selität?

ei palautusjuomastakaan tarvitse rakettitiedettä tehdä. ja kyllä todellakin on sen protskunlaadullakin suuria eroja!!!

No kerroppa lisää niistä eroista ja että kuinka paljon ne vaikuttavat käytännössä. Minä sanoisin että ei paskan vertaa. Jos maha kestää tavallsita herakonsentraattia niin muuhun ei kannata tuhlata.

Tää on surkuhupaisaa että turhamaisuuden stereotyypit eli saliharrastajat kritisoi sitä että joku haluaa kaikin keinoin pitää hiukset päässä. Iteltä löytyy sit jotain blondattua irokeesiä tai sheivattuja cooleja raitoja päästä. Sit nahkaa grillataan solariumissa niin että savuaa tai haetaan vielä pahempi eli suihkurusketus. Itseruskettavat toki ja tribaalileimat. Jalkaan kolmen euron kiinalaiset Gazoz -farkut kun sellaset pitää olla.

Kaikkiin munapäihin ei se kalju sovi vaikka itsekin hiustenlähdön tilanteessa suosisin höylää ja sit partaa kompensoimaan.

Tykkään puhua aina siitä, millä on käytännön tasolla jotain merkitystä ja millä taas on teorian tasolla jotain merkitystä. Käytännön tasolla sillä ei ole mitään merkitystä, ottaako sen palkkarin kalleimman mahdollisen jauheen muodossa tai vaikka sitten sitä rahka-banaani-komboa hyväksikäyttäen. Teoriassa niistä hienoista jauheista on varmasti jotain hyötyä, mutta se, että kannattaako itseään maksaa kipeäksi siitä että saa lihasmassaa kasvatettua 0,3 mikrogrammaa vuodessa enemmän, on jokaisen itse harkittava.

Tykkään puhua aina siitä, millä on käytännön tasolla jotain merkitystä ja millä taas on teorian tasolla jotain merkitystä. Käytännön tasolla sillä ei ole mitään merkitystä, ottaako sen palkkarin kalleimman mahdollisen jauheen muodossa tai vaikka sitten sitä rahka-banaani-komboa hyväksikäyttäen. Teoriassa niistä hienoista jauheista on varmasti jotain hyötyä, mutta se, että kannattaako itseään maksaa kipeäksi siitä että saa lihasmassaa kasvatettua 0,3 mikrogrammaa vuodessa enemmän, on jokaisen itse harkittava.

Juuri näin :) Joskus tuntuu että täällä tulevat neuvot hakevat jonkinlaista optimaalista lopputulosta, joka voi johtaa siihen että kyllästyy koko hommaan kun tulee liikaa kerralla, ikäänkuin autohififorumilla aloittelijoille annettaisiin heti lappu käteen missä on aikaviivesäätöiset radiot tai jopa erilliset prossut, ja sanoteen: "siitä sit kilpailemaan, pienempää tasoa harrastuksessa ei ole!".

Itse en käytä palautusjuomia ollenkaan, kun pääsen heti salin jälkeen vetämään tukevan aterian, joka korvaa aineen.

puolueetonta tutkimus näyttöä en osaa asiasta antaa, mutta ihan mutuna oon tätä mieltä:
puhtaammaksi suodatettu hera vaikuttaa nopeammin ja tehokkaammin nimen omaan lihakseen eli uskon että rakettitieteellä saadaan kohdistettua vaikutus oikeaan paikkaan.
onhan tollanen aminohappojen suhteiden kanssa pelaaminen aika tiedettä, mutta silti moni kokee hyötyvänsä esim. L-leusiinista ja L-glutamiinistä.
eiköhän sekin oo todettu että palautusjuoma palauttaa paremmin kun litra kaurapuuroo? samalla idealla pitäisi hifi-heran palauttaa paremmin kun heran...
esim. mucletech pistää sen verran kunnioitettavasti rahaa tutkimukseen niin olis aika outo juttu jos sillä ei yhtään mitään saavutettais...

Mun on kyllä pakko tulla kommentoimaan tohon, en muista kuka nyt sen sano mut siis siihen et " se mitä syöt ei vaikuta hiustenlähtöön ". no kyllä perhana muuten vaikuttaa ! viime kesänä söin todella huonosti, lähinnä vain kasviksia ja hedelmiä nii kyllä lähti päästä puolet hiuksista. kun rupesin sitten syömään kunnolla ja lisäsin mukaan rasvaa ja otin myös monivitamiinitabletteja niin rupesin hiustenlähtö pysähtymään. Eli kyllä sillä on todellakin merkitystä miten syöt että miten hiukset pysyvät päästä.. Asiasta mitään tietämättömät voisivat ensin miettiä mitä kirjottavat jos lähtevät tosissaan väittämään asiasta mistä eivät todellisuudessa tiedä mitään..

Ei taida muuten ruuat vaikuttaa ku et kannattaa syödä tarpeeks proteiinia, D-vitamiiniä(yleensäkin vitamiineja), biotiiniä ja hyviä rasvoja.

testosteroni ja dihydroteston määrä päänahassa ja hiusjuurien androgeenireseptorien herkkyyes kyseisille hormonoille aiheuttaa miestyyppisen hiustenlähdön, ei mikään muu. eli jos syöt normaalisti et tule menettämään hiuksia johtuen ruuasta.

Nyt en kyllä ihan tajua tätä hommaa. Ite 24 ja pitkälti kaljuuntunu ohimoilta lähtien. Letti lyhyenä vaan, ei se mikään maailmanloppu oo. Tolla pohdinnalla saat pelkästään jo stressillä ne hiukset lähtemään. Ja ne leikkaukset ei käsittääkseni oo mitään ihan halpoja, eikä luultavasti oo viimenenkään takana vaikka kuinka paljon kattoo mitä syö.

Ja jos faijas on kanssa ihan kalju ni vois jotain johtopäätöksiä vetää geeneistä. Ite voi omasta faijasta kattoa, että mitä on tulossa. Ja veljillä ihan sama homma.

Haluaisin vain tietää että miikä olisi minulle hyvä proteiinivalmiste, koska olen taas aloittanut uudellen salireenin ja tarkoitus on saada oikeasti tuloksia. Hiustensiirtoja on takana kaksi eikä ole varaa menettää hiuksia yhtään.

eli jos syöt normaalisti et tule menettämään hiuksia johtuen ruuasta.

Tossa sä vastaat itse omaan alkuperäiseen kysymykseesi. Sä saat ihan oikeita tuloksia syömällä "normaalisti". Sen ajan mitä sä luet DHT:n hoidosta ja pyörittelet kupolissasi tätä turhamaista ongelmaa stressaantumiseen asti voisit käyttää aikasi tehokkaasti hyödyksi treenaamalla oikein ja kovaa ja jätä ne lisäravinteet sinne kaupan hyllylle minne ne kuuluukin perusjampan treeniohjelmalla. Täältä pakkikselta löytyy monia ketjuja missä todetaan, että ei ne lihakset tarvi jauhoja kasvaakseen. Mutta jos oot yhtä turhamainen lihasten kasvun suhteen kuin hiustenlähdön niin sitten ei taida natujen aamupuuro sulle riittää?!

rahaa multa löytyy kyllä.

Repesin :D

Tää on surkuhupaisaa että turhamaisuuden stereotyypit eli saliharrastajat kritisoi sitä että joku haluaa kaikin keinoin pitää hiukset päässä. Iteltä löytyy sit jotain blondattua irokeesiä tai sheivattuja cooleja raitoja päästä. Sit nahkaa grillataan solariumissa niin että savuaa tai haetaan vielä pahempi eli suihkurusketus. Itseruskettavat toki ja tribaalileimat. Jalkaan kolmen euron kiinalaiset Gazoz -farkut kun sellaset pitää olla.

Kaikkiin munapäihin ei se kalju sovi vaikka itsekin hiustenlähdön tilanteessa suosisin höylää ja sit partaa kompensoimaan.

Joo tossa kuitenkin pitää muistaa että ulkonäköähän tuossa koitetaan parantaa. Ite käyn solkussa, tiiän ettei oo terveellistä, mut parantaa ulkonäköä. Kosteusvoiteet jne käytössä tietenkin.

En kyl enää värjää hiuksia mut ymmärrän senkin kun parantaa ulkonäköä terveyden ehdoilla. Muuten elän terveellisesti, paheet pitää käyttää ulkonäköä kohentaen, ainakin ite teen niin, natuna.

Ja mitä tähän "jätä ne jauhot kaapin hyllylle" mitä santo sanoi. Onhan se helpompaa juoda palkkari kun alkaa rahkaa ja banaania mussuttamaan treenin jälkeen, vie myös makeanhimoa fiksulla tavalla.

normaalissa ruuassa on aineita jotka vähäisessä määrässä vaikuttavat teston ja dht:n lisääntymiseen tai vähentymiseen. synteettisissä lisäravinteissa niiden vaikutus saattaa olla hyvinkin suuri niinkuin kreatiinissa, joka lisää dht:ta ihan oikeasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom