Lisäravinteen ruoan mukana, vaiko jauheina, kapseleina ja muina?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shawn
  • Aloitettu Aloitettu
Joo elikkäs täs oon nyt vetänyt normaalisti proteiinit, hiilihydraatit, kalorit ja rasvat, vitamiinit ja muut tällä tavalla: (esim. tonnikala, maitorahka, maito, rypsiöljy, MAKSALAATIKKO, jugurtti, juusto, vitamiini kapseleita ja kotiruoat) Onko tämä jo tarpeeksi hyvä saada päivän lisäainravinteet, vai kannattaako alkaa ostaa vaikka p-storen tuotteita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lisäravinteet on juurikin niitä jauhoja mitä saat kaupasta. ruuan mukana tulevat ravinteet on vain ravinteita, vaikkakin sisältävät täysin samat asiat.

ja normiruualla pärjäät hyvin kunhan syöt oikeaa ruokaa oikean määrän. jauhot sisältää täysin samat ravinteet kuin ruokakin, ne vaan ovat erilaisessa olomuodossa.

ok, ja vielä yksi kysymys niin kiitokset sulle :) elikkäs jos noi samat nyt saa ja vielä halvemmala nii taidan jatkaa tavallisen kaupan ruoilla. Oon joku 166cm ja semmoset 57kg eli ihan vasta aloittelija ja syön proteiinia päivässä noin 165, hiilareita tulee väkisinkin siinä mukana päälle 200, kaloreita noin 2500 ja rasvaa joku 50g, kuulostaako hyvältä?

ok, ja vielä yksi kysymys niin kiitokset sulle :) elikkäs jos noi samat nyt saa ja vielä halvemmala nii taidan jatkaa tavallisen kaupan ruoilla. Oon joku 166cm ja semmoset 57kg eli ihan vasta aloittelija ja syön proteiinia päivässä noin 165, hiilareita tulee väkisinkin siinä mukana päälle 200, kaloreita noin 2500 ja rasvaa joku 50g, kuulostaako hyvältä?

perusruualla pärjäät hyvin. treenin jälkeen on kuitenkin tärkeää saada ravintoa mahdollisimman nopeasti, tällöin jauhojen etu on merkittävä kun voit juoda hyvän makuisen palautusjuoman treenin jälkeen eikä täydy mättää ruokaa alas. jos lihasmassaa haluat kasvattaa niin ei tuossa näytä mitään vikaa olevan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom