- Ikä
- 42
Uups Tottakai meinasin milligrammoja :lol2:njamnamie sanoi:Kovin on tuhteja sinkkiannoksia, ehkäpä milligrammoja meinasit :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uups Tottakai meinasin milligrammoja :lol2:njamnamie sanoi:Kovin on tuhteja sinkkiannoksia, ehkäpä milligrammoja meinasit :D
Hulkki sanoi:-Panimosokeri 1 x 2.5 kg
lampunjalka sanoi::lol2:
Siinähän on sitä raavaan suomalaisen boudarin ravintolisää:jahas:
Panimosokeri = rypälesokeri = dekstroosiTestorage sanoi:Hei, kertokaa mulle mikä tässä on pointtina? Panimosokeri? Luulin ensin että tämä on joku vitsi.
Testorage sanoi:Hei, kertokaa mulle mikä tässä on pointtina? Panimosokeri? Luulin ensin että tämä on joku vitsi.
detox666 sanoi:Panimosokeri = Dekstroosi.
vilma-liina sanoi:Oisko sulla mahdollisesti kuvaa semmosesta veturin näköisestä täyskäristä?
Tuskin on mitään eroa ja kyllä, halvemmaksi tulee ostaa marketista sitä, missä lukee paketin kyljessä panimosokeri.Testorage sanoi:Ouh, ok. Onko käytännössä eroa, ostaako jonkun "urheilumerkin" dekstroosia vai sellaista jossa lukee "panimosokeri"? Veikkaan, että jälkimmäinen on halvempaa. Entä laatu?
Ihan samaa tavaraa niissä on. Ajatteleppa enemminkin sitä että kaikki lisäravinteet myydään yhtä isolla katteella...Testorage sanoi:Ouh, ok. Onko käytännössä eroa, ostaako jonkun "urheilumerkin" dekstroosia vai sellaista jossa lukee "panimosokeri"? Veikkaan, että jälkimmäinen on halvempaa. Entä laatu?
Juu huomasin kyllä saman,mutta tiesin kyllä että mg eikä g....njamnamie sanoi:Kovin on tuhteja sinkkiannoksia, ehkäpä milligrammoja meinasit :D
lumbago sanoi:Tämmöstä mulla, eli eipä paljo mitää.
Tavaraa löytyy kilomäärissä mitattuna paljon koska ostan isoissa erissä. Mitään hifiravinteita et tuosta listasta kuitenkaan löydä, vaan kaapeistani löytyy suuria määriä toimivaa perustavaraa.TomBombadil sanoi:Tuolla Hulkilla ei noita lisäravinteita pahemmin ole ... tuon postin mukaan häneltä löytyy vaivaiset 32,5kg ...
Windir sanoi:Tälläistä.Vähän on lopussa lisäravinteet,tilaus on juuri sisällä...