Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Iivili, ootko ennen popsinut Daily Onea? Itseltä meni maha aika pahasti sekaisin!
Eli ei parane ottaa ennen aamupuuroja:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hera ja malto valmiina sotkuna pöntössä, kaakaota ja kreatiinia sekaan maun mukaan.

Tuo vasemanpuolimmainen...se oli stressinpoistoon... ;)

Liitteet

• lisäravinteet.JPG
    lisäravinteet.JPG
    217,8 KB · Katsottu: 1 887
lampunjalka sanoi:
Iivili, ootko ennen popsinut Daily Onea? Itseltä meni maha aika pahasti sekaisin!
Eli ei parane ottaa ennen aamupuuroja:)
En ole, mutta tähän asti olen aina suunnilleen keskellä jotain ateriaa vitskuja ja mineraaleja ottanut, en tyhjään mahaan, eikä ole ollut mahaongelmia. Toiminee tuommoinen toimintatapa Daily Onenkin suhteen.

Mulle tuli ruuankin jälkeen hirveät hapot siitä!
Mutta kyllähän se onkin vahva vitamiini/hivenaine valmiste.

Taisin muuten hieman vähätellä tuota lisäravinne määrää aiemmin.
Purkkeja ja paketteja on ihan järjetön määrä:eek:

tuossapa ois...

Liitteet

• lisäravinteet 004.jpg
    lisäravinteet 004.jpg
    401,8 KB · Katsottu: 1 408
  • lisäravinteet 003.jpg
    lisäravinteet 003.jpg
    430 KB · Katsottu: 1 240
Hulkki sanoi:
Kuvia on vähän hankala ottaa kun en omista kameraa, mutta tuossa lista tällä hetkellä hallustani löytyvistä purnukoista:

-Herakonsentraatti (Wrange) 3 x 4 kg
-Maitoproteiini (Wrange) 3 x 4 kg
-Glutamiini (Wrange) 4 x 500 g
-Kreatiini (Wrange) 3 x 1000 g
-Vitamax (SF-Protein) 1 x 700 g
-Tauriini (SF-Protein) 1 x 300 g
-Panimosokeri 1 x 2.5 kg

No ei ainakaan lopu heti kesken. Olisi tietenkin itsekin parempi tilata enemmän kerralla niin säästäisi ajanmittaan postikuluissa, mutta eipä ole opiskelijalla suuri budjetti.

TestoMani| sanoi:
Tutoa Whey Lemonia saa kärkkäiseltä 25e hintaan meinasin ite ostaa mutta tuoteseloste oli jotenkin epäselvä, Neutraali minkä makuista tuo o?.Lemoniko :D?
Hyvää protua tuo on hintaan nähden, prot 80%, rasvaa 4-5% ja hiilareita 8-9%/100g. Aika makeahkon makuista jos sekoittaa vähäiseen vesimäärään niin kuin itse teen, juu lemonin makuista luonnollisesti.
Stimu sanoi:
neutraali!!
paljonko maksoit tuosta anti catabolic krea purkista??
ihan mielenkiinnosta kysyn,koska itse tilaan äidin kautta 13€ 500g.
by the way, en ole missään luontaistuote kaupassa nähnyt kyseistä kreaa.
14,5e
en oo itekkään nähnyt luontaistuotteissa tuota.

Kipi I sanoi:
Olisi tietenkin itsekin parempi tilata enemmän kerralla niin säästäisi ajanmittaan postikuluissa
Ne postikuluista koostuvat säästöt ovat kyllä aika ilmaa verrattuna siihen, kuinka paljon halvemmaksi tavara tulee kun ostaa isoja eriä kerralla. Esimerkiksi nuo protskut, kreatiinit ja glutamiinit tulee isoissa erissä 32.5 prosenttia ohjehintaa halvemmaksi, eikä postikulujakaan tarvitse maksaa. Kaupan nimeä en luonnollisestikaan tässä mainitse. :)

:lol2:
Siinähän on sitä raavaan suomalaisen boudarin ravintolisää:jahas:

Hulkki sanoi:
Ne postikuluista koostuvat säästöt ovat kyllä aika ilmaa verrattuna siihen, kuinka paljon halvemmaksi tavara tulee kun ostaa isoja eriä kerralla. Esimerkiksi nuo protskut, kreatiinit ja glutamiinit tulee isoissa erissä 32.5 prosenttia ohjehintaa halvemmaksi, eikä postikulujakaan tarvitse maksaa. Kaupan nimeä en luonnollisestikaan tässä mainitse. :)

Kyllä sen kaupan nimen voisi jo päätellä tuosta kirjoituksestasi. Olisko wrange??

vesseli sanoi:
Kaapista löytyy tällä hetkellä:
12*900g Tai Kane Protein No. 1, 1*1,8 kg Tai Kane Whey Lemon Super, 100*44g Tai Kane Orginal Amino Drink, 4*450g Tai Kane Glutamine Peptide, Evolution kreatiini 1kg. Monivitamiini, B-vit., C-Vit., Kromi, Sinkki, Magn.
Onks kellään tietoo,mistä ruoka-aineista tota sinkkiä saa?Haulla tuli sen varran paljon luettavaa sinkistä,etten taida ehtiä niin paljoo aikaa kuluttamaan ton tiedon etsimiseen.

tommosta

Liitteet

• napit.JPG
    napit.JPG
    20,2 KB · Katsottu: 955
  • patukat.jpg
    patukat.jpg
    134,8 KB · Katsottu: 762
  • pro 80_smal.JPG
    pro 80_smal.JPG
    66,4 KB · Katsottu: 877
  • pullat1.jpg
    pullat1.jpg
    57,8 KB · Katsottu: 1 003
  • ravinteet.jpg
    ravinteet.jpg
    57,7 KB · Katsottu: 1 078
Snake sanoi:
Onks kellään tietoo,mistä ruoka-aineista tota sinkkiä saa?Haulla tuli sen varran paljon luettavaa sinkistä,etten taida ehtiä niin paljoo aikaa kuluttamaan ton tiedon etsimiseen.
Vehnänalkiot 18g/100g
Vehnälese 11g
Kuorittu seesamsiemen 10,3g
Keitetty maksa 8,39g
Pellavansiemen 7,8g
Kaakaojauhe 5,73g
Naudan jauheliha 4,71g
Siinä jokusia :D

Tylerd sanoi:
Vehnänalkiot 18g/100g
Vehnälese 11g
Keitetty maksa 8,39g
Pellavansiemen 7,8g
Kaakaojauhe 5,73g
Naudan jauheliha 4,71g
Hän kiittää ja pokkaa! :worship:

fastin 300g krea
fastin 250g gluta
fastin soija90 900g
fastin muscle+ banaani vanilja
US protein XL suklaa 2kg

tollasia mun kaapissa

Tylerd sanoi:
Vehnänalkiot 18g/100g
Vehnälese 11g
Keitetty maksa 8,39g
Pellavansiemen 7,8g
Kaakaojauhe 5,73g
Naudan jauheliha 4,71g

Kovin on tuhteja sinkkiannoksia, ehkäpä milligrammoja meinasit :D

Hulkki sanoi:
Ihanko totta? :eek:
Itse olen aina pitänyt wrangea pilipali paikkana. Johtunee varmaan siitä, mitä prodepilleri kamaa ne yrittää myydä. noh, onhan sieltä sentään parit rannesiteet ostettu. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom