- Ikä
- 38
Iivili, ootko ennen popsinut Daily Onea? Itseltä meni maha aika pahasti sekaisin!
Eli ei parane ottaa ennen aamupuuroja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole, mutta tähän asti olen aina suunnilleen keskellä jotain ateriaa vitskuja ja mineraaleja ottanut, en tyhjään mahaan, eikä ole ollut mahaongelmia. Toiminee tuommoinen toimintatapa Daily Onenkin suhteen.lampunjalka sanoi:Iivili, ootko ennen popsinut Daily Onea? Itseltä meni maha aika pahasti sekaisin!
22eSale sanoi:Tais olla 25€ säkki, milläs hinnalla ite oot tota saanu ?
Hulkki sanoi:Kuvia on vähän hankala ottaa kun en omista kameraa, mutta tuossa lista tällä hetkellä hallustani löytyvistä purnukoista:
-Herakonsentraatti (Wrange) 3 x 4 kg
-Maitoproteiini (Wrange) 3 x 4 kg
-Glutamiini (Wrange) 4 x 500 g
-Kreatiini (Wrange) 3 x 1000 g
-Vitamax (SF-Protein) 1 x 700 g
-Tauriini (SF-Protein) 1 x 300 g
-Panimosokeri 1 x 2.5 kg
Hyvää protua tuo on hintaan nähden, prot 80%, rasvaa 4-5% ja hiilareita 8-9%/100g. Aika makeahkon makuista jos sekoittaa vähäiseen vesimäärään niin kuin itse teen, juu lemonin makuista luonnollisesti.TestoMani| sanoi:Tutoa Whey Lemonia saa kärkkäiseltä 25e hintaan meinasin ite ostaa mutta tuoteseloste oli jotenkin epäselvä, Neutraali minkä makuista tuo o?.Lemoniko :D?
14,5eStimu sanoi:neutraali!!
paljonko maksoit tuosta anti catabolic krea purkista??
ihan mielenkiinnosta kysyn,koska itse tilaan äidin kautta 13€ 500g.
by the way, en ole missään luontaistuote kaupassa nähnyt kyseistä kreaa.
Ne postikuluista koostuvat säästöt ovat kyllä aika ilmaa verrattuna siihen, kuinka paljon halvemmaksi tavara tulee kun ostaa isoja eriä kerralla. Esimerkiksi nuo protskut, kreatiinit ja glutamiinit tulee isoissa erissä 32.5 prosenttia ohjehintaa halvemmaksi, eikä postikulujakaan tarvitse maksaa. Kaupan nimeä en luonnollisestikaan tässä mainitse.Kipi I sanoi:Olisi tietenkin itsekin parempi tilata enemmän kerralla niin säästäisi ajanmittaan postikuluissa
Hulkki sanoi:Ne postikuluista koostuvat säästöt ovat kyllä aika ilmaa verrattuna siihen, kuinka paljon halvemmaksi tavara tulee kun ostaa isoja eriä kerralla. Esimerkiksi nuo protskut, kreatiinit ja glutamiinit tulee isoissa erissä 32.5 prosenttia ohjehintaa halvemmaksi, eikä postikulujakaan tarvitse maksaa. Kaupan nimeä en luonnollisestikaan tässä mainitse.
Ihanko totta?Kipi I sanoi:Kyllä sen kaupan nimen voisi jo päätellä tuosta kirjoituksestasi.
Onks kellään tietoo,mistä ruoka-aineista tota sinkkiä saa?Haulla tuli sen varran paljon luettavaa sinkistä,etten taida ehtiä niin paljoo aikaa kuluttamaan ton tiedon etsimiseen.vesseli sanoi:Kaapista löytyy tällä hetkellä:
12*900g Tai Kane Protein No. 1, 1*1,8 kg Tai Kane Whey Lemon Super, 100*44g Tai Kane Orginal Amino Drink, 4*450g Tai Kane Glutamine Peptide, Evolution kreatiini 1kg. Monivitamiini, B-vit., C-Vit., Kromi, Sinkki, Magn.
Vehnänalkiot 18g/100gSnake sanoi:Onks kellään tietoo,mistä ruoka-aineista tota sinkkiä saa?Haulla tuli sen varran paljon luettavaa sinkistä,etten taida ehtiä niin paljoo aikaa kuluttamaan ton tiedon etsimiseen.
Hän kiittää ja pokkaa!Tylerd sanoi:Vehnänalkiot 18g/100g
Vehnälese 11g
Kuorittu seesamsiemen 10,3g
Keitetty maksa 8,39g
Pellavansiemen 7,8g
Kaakaojauhe 5,73g
Naudan jauheliha 4,71g
Siinä jokusia :D
Tylerd sanoi:Vehnänalkiot 18g/100g
Vehnälese 11g
Kuorittu seesamsiemen 10,3g
Keitetty maksa 8,39g
Pellavansiemen 7,8g
Kaakaojauhe 5,73g
Naudan jauheliha 4,71g
Siinä jokusia :D
Itse olen aina pitänyt wrangea pilipali paikkana. Johtunee varmaan siitä, mitä prodepilleri kamaa ne yrittää myydä. noh, onhan sieltä sentään parit rannesiteet ostettu.Hulkki sanoi:Ihanko totta?