Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, proteiinit ovat whey1, whey2 sekä riisiprotsku. Näin myös pysyy..
Ellei sitten jossain vaiheessa whey2 muutu ion92 tuotteeseen.
Tai noh, sitten kun on varaa ioniin jää myös riisiprotskut pois listalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali!!
paljonko maksoit tuosta anti catabolic krea purkista??
ihan mielenkiinnosta kysyn,koska itse tilaan äidin kautta 13€ 500g.
by the way, en ole missään luontaistuote kaupassa nähnyt kyseistä kreaa.

Täysin... :offtopic:

Onko kukaan matkustanut lentokoneella lomalle ja roudannut esim. kreatiinia mukaan? Kävin just kaupunkilomalla viikonlopun ja kreakuuri katkesi kivasti kun en viittinyt viedä mitään pulveripusseja security checkistä läpi...

Mitähän oisivat sanoneet... :D

TomBombadil sanoi:
Täysin... :offtopic:

Onko kukaan matkustanut lentokoneella lomalle ja roudannut esim. kreatiinia mukaan? Kävin just kaupunkilomalla viikonlopun ja kreakuuri katkesi kivasti kun en viittinyt viedä mitään pulveripusseja security checkistä läpi...

Mitähän oisivat sanoneet... :D
Kyllä on menty jauhosäkkien kans läpi, elintarvikkeitahan ne on :jahas:

Sale sanoi:
Missäs sun kuva on
:evil:

Tuollahan niitä on netti pullollaan ;) no mä voin ottaa sulle ihan kuin joululahjaksi kuvan ja paketoin sen sitten kauniisti ja tuon (sähköposti)laatikkoosi joulun tienoilla :kippis1:

juffe sanoi:
Tuollahan niitä on netti pullollaan ;) no mä voin ottaa sulle ihan kuin joululahjaksi kuvan ja paketoin sen sitten kauniisti ja tuon (sähköposti)laatikkoosi joulun tienoilla :kippis1:

Ihanata :love:

Kaapista löytyy xl-protein, N-large, Goodnight protein (Leader), Maltoenergy (Leader), Creatine monohydrate (Evolution), L-glutamine (Evolution).

Pari viikkoo sitten lahjotin vanhat pussukkani uusien tieltä pienelle söpölle tytölle (jolla toivottavasti on niille parempaa käyttöö kun mulla). Tossapa sitten kuvaa noista uusista...

Tarttee katella jaksaako sitä alkaa vielä joskus treenaankin kun ois jauhoo jos jonkun näköstä :D .

Mutta toisaalta.. onhan noiden ostaminenkin jo nautinto sinänsä (ainakin myyjälle) :)

edit: Tarttis näköjään hommata heraa lisää kohta puoliin...

Liitteet

• IM002201.JPG
    IM002201.JPG
    102 KB · Katsottu: 3 932
Pari viikkoo sitten lahjotin vanhat pussukkani uusien tieltä pienelle söpölle tytölle (jolla toivottavasti on niille parempaa käyttöö kun mulla). Tossapa sitten kuvaa noista uusista...

Oho :eek: voihan pyhät pussit :hyper: laatua löytyy :thumbs:

Itellä löytyy, heraa, maltoa, kreatiinia, vitamaxia+muita vitamiinipurnukoita.

AT sanoi:
Tarttee katella jaksaako sitä alkaa vielä joskus treenaankin kun ois jauhoo jos jonkun näköstä :D
Älä turhaan pasko polveas... Anna noi mulle...

Oma lisäravinnehylly sijoittuu tohon kaapin viereen lattialle. Siinä on vielä jonkin verran Evon Ultraa Pure Whey purkissa ja vieressä on tyhjä maltoämpäri. Lisäksi löytyy vitamaxia.

Ei jaksa ottaa kuvaa, mutta tämmöset mömmöt oon tunkenut väkisin kaappiin:

Protein-XL, Phase3, maltopussukka ja Proslow

Ei ole paljon lisäravinteita käytössä, pitkän aikaan oli pelkkä palautusjuoma käytössä.

Hajoilkaa tohon, good old panimo sokeri.

edit. tulipa vittumaisen iso kuva huonolla laadulla

Liitteet

• Image002.jpg
    Image002.jpg
    338,5 KB · Katsottu: 2 181
Kipi I sanoi:
Olis kiva tietää mitä hulkin kaapista löytyy? :kuvia:
Kuvia on vähän hankala ottaa kun en omista kameraa, mutta tuossa lista tällä hetkellä hallustani löytyvistä purnukoista:

-Herakonsentraatti (Wrange) 3 x 4 kg
-Maitoproteiini (Wrange) 3 x 4 kg
-Glutamiini (Wrange) 4 x 500 g
-Kreatiini (Wrange) 3 x 1000 g
-Vitamax (SF-Protein) 1 x 700 g
-Tauriini (SF-Protein) 1 x 300 g
-Panimosokeri 1 x 2.5 kg

Kepponen sanoi:
Menit sitten laittamaan salaisen aseesikin kuvaan mukaan. :D

Hähä. Oli pakko laittaa joku pussi mukaan ekstraa, jotta näyttäisi enemmältä... :)

Mutta tossa olis proteiinia yli 30%, sisältää tauriinia ja maksaa aika vähän 2kg säkki.. :D

Ei oo kameraa, mutta ny o jäljellä:

- Ultra Wheytä noin 1,5kg
- Propower soijaisolaattia vajaa kilo
- Evon kaseiinia noin puol kiloo
- äxällää oisko noin kilo kans (überhyvvee vaniljanmakuista :kuola: )
- HC kreaa pari sataa grammaa
- magnesiumi-, beevitsku-, ceevitsku- ja kuparinappeja
- Twinlabin Daily Onea alottamaton purkki
- muutama kymmenen bcaa nappia
- Garlimin valkosipulinappeja (uskoa vahvistamaan :D :nolo: )
- FASTin maltoa suunnilleen pari kiloo

Hemmetti, onpas noita paljon, ihan liikaa! Protujauhot ovat kyllä vähissä, kohta pitää taas joku ainakin 10kg:n satsi tilata. Tarkotus oisi tulevaisuudessa yksinkertaistaa noi vain yhteen protujauhoon (tod.näk. Nutrisportin 90+) ja yhteen vitskuvalmisteeseen (Mivitotal+ on vahva vaihtoehto, koska se on ravintosisällöltään paras, mitä oon nähnyt, mutta muukin voi tulla kyseeseen), eikä mitään muuta. Loppuu se leraaminen ja nysvääminen tsiljoonien pussien ja purkkien kanssa! :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom