Jep,se on syystä tuolla takana :DHulkki sanoi:Hohohoo, ylähyllyn oikeassa kulmassa takaa pilkistää pussi itse legendaarista Whey Saatanaa™ - maailman järkyttävimmän makuista protskua! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep,se on syystä tuolla takana :DHulkki sanoi:Hohohoo, ylähyllyn oikeassa kulmassa takaa pilkistää pussi itse legendaarista Whey Saatanaa™ - maailman järkyttävimmän makuista protskua! :D
Saapas sanoi:Hauska idea,
Hulkki sanoi:Hohohoo, ylähyllyn oikeassa kulmassa takaa pilkistää pussi itse legendaarista Whey Saatanaa™ - maailman järkyttävimmän makuista protskua! :D
Tomi sanoi:Hmmm, näyttää siltä, että mitä nuorempi kaveri, sen isompi lisäravinnekokoelma. ;)
Kuvittele tähän kuva Ion-92-purkista, maltopussista ja ja kreatiinipöntöstä[img][/QUOTE]
Sama tuli minullakin mieleen. Ja tohon listaan vielä lisää monivitamiinipurkki niin alkaa olemaan homma selvä. Ja onhan sitä halpaheraakin aina joku pussukka kaapissa.
neutraali sanoi:Paljoko muuten oot tuosta whey lemonista joutunut maksaan?
Tomi sanoi:Hmmm, näyttää siltä, että mitä nuorempi kaveri, sen isompi lisäravinnekokoelma. ;)
Kuvittele tähän kuva Ion-92-purkista, maltopussista ja ja kreatiinipöntöstä[img][/QUOTE]
[QUOTE=Tomi]
1 Pirkka-kalaöljykapseli
500 mg c-vitaa
1 multivita
0,5 dl Prolabin Pure Wheytä 3-4 dl
öljyt, vitamiinit
[/QUOTE]
Näyttäis et sullekkin on joskus hamassa nuorudessa maistunu muuki ku ION,malto ja krea :)
TestoMani| sanoi:minkä makuista tuo o?.Lemoniko :D?
Wintikka sanoi:Hmmm, otin ensin kuvan omasta kokoelmastani, mutta muutamat aineet siellä seassa pilasivat sommitelman eli ei julkaisua ;-)
juffe sanoi:Tästä triidistä puuttui vaatimus, että pussien vierelle pitää pistää myös kuva henkilöstä joka ne omistaa. Olis kiva nähdä karu totuus että 68% jolla on kauhee määrä pussukoita on lisäravinteiden määrästä huolimatta kauheita kyniksiä kun on muu ruokavalio ja treenikin päin persettä =D
Hehee, jätin vitamiinit ihan tarkoituksella pois, koska lasken ne vitamiineiksi, en lisäravinteiksi. ;) Prolabin tuotteet olen korvannut Evolutionin vastaavilla...Sale sanoi:Näyttäis et sullekkin on joskus hamassa nuorudessa maistunu muuki ku ION,malto ja krea