Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Qwi98220.jpg

Pikkasen puuttuu ja on tulos kohta lisää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivitystä :

Qmj24495.jpg

Vuosien mittaan on tullut kokeiltua vaikka mitä mutta tämä tämän hetkinen kokoonpano on itselleni se toimivin.

Liitteet

• kyllä.JPG
    kyllä.JPG
    147 KB · Katsottu: 2 236
mommo.jpg

Valkoinen pulveri muovipurkissa on Fastin Muscle+aa. Alkoi kyrpiä kamala maku niin pahasti että ostin Optifuelia tilalle, ja nyt se sitten homehtuu purkissa :hyvä:

tässä nyt pikkasen.. levitin sängylle kun kaapissa noi ei kovin ihmeelliseltä näytä..

Liitteet

• jauhot.jpg
    jauhot.jpg
    120,6 KB · Katsottu: 2 468
prode.jpg

ja tuo pikkupurkki on tribulusta minkä joskus ostin kahdeksalla eurolla, mutten ikinä edes avannut luettuani täältä ton tributredin :D (red bull \o/)

Tästä puuttuu C-vitamiinit. Ne on salikassissa.

Liitteet

• lisäravinnehylly.jpg
    lisäravinnehylly.jpg
    43,9 KB · Katsottu: 967
Näillä oon saanu nyt 3,3 kg pois painoo..

edit.kalaöljyt lisätty ja pakko sanoo että tuo mega shake on pahinta proteiinia IKINÄ! vaikka jenkkilän 1 parhaista pitäs olla..

Liitteet

• jeejee.jpg
    jeejee.jpg
    140 KB · Katsottu: 588
  • kuvia kännykästä 041.jpg
    kuvia kännykästä 041.jpg
    96,3 KB · Katsottu: 679
Hupsista... Onpas näitä kertynyt:

Liitteet

• 07092008199.jpg
    07092008199.jpg
    82,6 KB · Katsottu: 1 287
w7ht6u.jpg

Tossa läpinäkyvässä purkissa jotain heraprotskuu, mun muistaakseni Leaderin. Vitamiinit vähä käyttämättömänä kaapissa kun noista omega kapseleista saan vitaminiit sun muut samassa.

Magnessiumille vielä erikoispropsit,noitten muiden vaikutuksista ei oo 100% varmuutta, mutta magnessium on mulle toiminu pirun hyvin.:rock::dance:

Niin ja kaapissa on myös toinen tollanen Reco Power, mut sitruunan makuinen. Noi Reco Powerit on tosi hyvän makuisia, varsinki vanilia sekoitettuna maitoon:haart:

Edit.kirjoitusvirheet

Suositut

Back
Ylös Bottom