Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä meikän setit:

Lappari(t) on venyttelyä edeltävä lihasrentouttaja/treenbuusteri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei viitti kuvaa laittaa, kun niin köyhät on antimet. Forcen Muscle Recovery toimii palkkarina + kreaa. :D Normi safkalla pärjätty aikas hyvin.

Minkä makunen sulla on toi whey80? IMO lähes kaikki minun maistamani maut ovat paskaa

Suklaa ja vadelma on nyt.. Viimeeks oli minttusuklaa ja banaani. Banaani on maitoon tehtynä paras starilta, mutta american pro whey suklaa on silti parempi.
edit. Kyllä noi starin herat hakkaa fastin vihreet pussukat maultaan myös veteen tehtynä mun mielestä.

Suklaa ja vadelma on nyt.. Viimeeks oli minttusuklaa ja banaani. Banaani on maitoon tehtynä paras starilta, mutta american pro whey suklaa on silti parempi.
edit. Kyllä noi starin herat hakkaa fastin vihreet pussukat maultaan myös veteen tehtynä mun mielestä.

Mulla on suklaa , eikä uppoa helposti alas . Mä pidin fastin hera80 mansikan makusesta. Pitäis varmaan sekottaa jauhot ennen treeniä veteen niin maistuu paremmalle tai sit laittaa kaakaojauhetta sekaan..

Mulla on tota suklaata nyt kohta 2 säkkiä menny ja ihan tyytyväinen oon. Banaania, vadelmaa ja vaniljaa on näytteenä kokeillu, vadelma ja banaani olivat hyviä mutta vanilja ihan kauheeta paskaa.

pitäis varmaan ens kerralla ottaa se vadelma , ja joo banaani on ihan hyvän makuista. Voi olla että olen liian kriittinen makujen suhteen..

pitäis varmaan ens kerralla ottaa se vadelma , ja joo banaani on ihan hyvän makuista. Voi olla että olen liian kriittinen makujen suhteen..

Juu eihän nämä halpisherat mitään herkkujen herkkua oo, kuhan alas saa suht kivuttomasti niin mulle se on jo tarpeeks hyvä :D

Ihan mielenkiinnosta tälläinen.. lähinnä kiinnostaa paljonko porukka käyttää erilaisia lisäravinteita ja mitä. Onko jokin tuote erityisen paljon käytössä..
toivottavasti moni jaksaa napata kuvan kokoelmistaan ja laittaa tänne :)
DSCN1644.JPG

siinä settiä millä mennään tällä hetkellä.

En nyt sanois välttämättä et toi 1600e parissa vuodessa nyt niin paljon ole..? ja olen ite sitä mieltä että lisäravinteilla on kuitenkin, jos ei nyt suuri merkitys niin ainakin pieni kehityksen kannalta. ja ehkä paras olis tietty saada kaikki ravinteet oikeasta ruoasta mutta hyvä näillä on paikata ja helpommin menee alas ainaki itellä kurkusta. + en vois enää kuvitellakaan treeniä ilman buusteria ja palkkaria ja nykyään toi intra juomakin on aika must. kaikkee mahdollista yritetää että tulis kasvua ja tuloksia :)
Laskeskelin että itsellä on mennyt 10 kk aikana noin 450e lisäravinteisiin.

Tuosta omasta kokoelmakuvasta jäi muuten täysin pois nuo vitamiinit, sinkit ja kalanmaksaöljyt.

11627973.jpg

3xStar nutrition whey-80 4kg (suklaa, lemon yoghurt, strawberry yoghurt)
Star nutrition whey-80 1kg (Vadelma)
Star nutrition Gainer Pro 4kg (Suklaa)
4x Erimakuisia Oh Yeah! Protsku patukoita
Star Nutrition pipari patukka laatikko
MSN, Sinkki, Kromi, Omega-3, CLA, C-Vitamiini, Monivitsku, Magnesium.

Laskin huvinvuoks yhteen nuo tilaukset mitä on tullu tehtyä lisäravinteiden osalta tässä parinvuoden aikana, näköjään 1600euroa menny, voishan ne rahat muuhunkin käyttää. Kai... :D

Lisäravinteet

Säilytän tuotteita valolta suojattuna kaapeissa, joten keräsin ne sängylle kuvausta varten
Lisäravinteet
Eli tuossa on bulkpowdersilta Vitargo S2:ta, beta-alaniinia, asetyyli L karnitiinia, kreatiini glukonaattia ja kofeiinia
Muscle pharmilta BCAA:ta ja glutaa.
Fastilta suklaa protein blockia :kuola: ja soijaa :urjo:
Myproteinilta tulossa lisäksi palatinosea.

image.jpg image.jpg Tässä mun ja puolison lisäravinteet.. Ei pystyny hylly kuvaa ottaan, ku pienet hyllyt ja kaikki eri puolilla keittiöö... Siksi olkkarin pöytä oli mun alustana. Omegat unohtui kuvasta.. Oli sit otettava erikseen...

Tuossa näyttäis tällä hetkellä olevan pitkälti Star Nutrionilta Whey-80, malto, kreatiini, glutamiini, intrana Octane, sitten pitkästä aikaa laturina Mutant Madness ja ensimmäistä kertaa huvikseen testissä Ripped Hardcore. Toisesta kaapista löytyy vielä monivitamiinia ja ohranorasjauhetta.

Liitteet

• 20150814_192613.jpg
    20150814_192613.jpg
    4 MB · Katsottu: 450

Suositut

Back
Ylös Bottom