Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tuli kiva paketti. Kuvasta puuttuu yks vajaa pussi maltoa ja yks täys pussi maltoa. Finnmaxin kreatiini, UFS:n hera ja noi kaks hiilaripurkkia on vajaita, samaten vitamiini-, gefilus- ja kivennäisainepurkit ja T-Boost. Muut on täysiä ja avaamattomia. Pitäis riittää vähäksi aikaa :D

eiks toi whey-80 oo hyvän makusta :) sieltä löytyy pari purkki novedex xt :hyper:

On joo hyvää, tuo on suklaanmakuista.. Mansikanmakuinen on vielä paljon parempaa, sain näytepussin mukaan nii nyt vituttaa että tilasin tuon 4kg säkin suklaan enkä mansikanmakuista :S Joo nuo Novedexit on ollu kaapin pohjalla kohta vuoden, tilasin sitä ennen ku tiesin että miten häijyä tavaraa tuo oikeesti on nii en oo uskaltanu käyttää :D Muissa pikkupurkeissa on kalsiumia, magnesiumia, d-vitamiinia, c-vitamiinia, MSM:ää, Anabolic T-Boostia (sain joskus kaupanpäällisiksi, ei toiminu mulla ainakaa yhtää nii jätin purkin kesken, kai ne joskus pitää rouhia), kofeiinitabletteja ja gefilustabletteja ku olin ulkomailla joku aika sitten..

On joo hyvää, tuo on suklaanmakuista.. Mansikanmakuinen on vielä paljon parempaa, sain näytepussin mukaan nii nyt vituttaa että tilasin tuon 4kg säkin suklaan enkä mansikanmakuista :S Joo nuo Novedexit on ollu kaapin pohjalla kohta vuoden, tilasin sitä ennen ku tiesin että miten häijyä tavaraa tuo oikeesti on nii en oo uskaltanu käyttää :D Muissa pikkupurkeissa on kalsiumia, magnesiumia, d-vitamiinia, c-vitamiinia, MSM:ää, Anabolic T-Boostia (sain joskus kaupanpäällisiksi, ei toiminu mulla ainakaa yhtää nii jätin purkin kesken, kai ne joskus pitää rouhia), kofeiinitabletteja ja gefilustabletteja ku olin ulkomailla joku aika sitten..

Heh, multakin löytyy melkeen täys purkki kaapin pohjalta tuota kamaa. Jäi kuuri lyhyeen kun luin juttuja ko. tuotteesta. Oon siis myös 17, tosin juhannuspäivänä 18 :dance:. En tiiä mitä purkilla tekisin, ehkä meen tekemään kenttätutkimusta novedexin vaikutuksista uros-citykanien parittelukäyttytymiseen. :D

17062010333.jpg

Valkoinen Mass Whey on tyhjä ja toimii säiliytyslaatikkona kolmelle pikkupurkille. Myös mustista ämpäreistä kaksi on jo tullut popsittua tyhjiksi. UFS Soy sekä Sci-Mx Lean Grow ovat olleet käyttämättöminä jo varmasti vuoden. Lean Growta ei ole kuin pohjat jäljellä. Nappipurkeistakin osa on jo tullut napsittua tyhjiksi. Pian olisi kyllä tarkoitus tilailla taas vähän lisää kaikennäköistä.

MassaVaje

Heh, multakin löytyy melkeen täys purkki kaapin pohjalta tuota kamaa. Jäi kuuri lyhyeen kun luin juttuja ko. tuotteesta. Oon siis myös 17, tosin juhannuspäivänä 18 . En tiiä mitä purkilla tekisin, ehkä meen tekemään kenttätutkimusta novedexin vaikutuksista uros-citykanien parittelukäyttytymiseen. :D

Itse kiskoin Novedexia ja Test FX puolisen purkkia molempia (muistaakseni 1kapseli molempia/päivä) enkä huomannut oikeastaan mitään ihmeempää vaikutusta. 17v taisi olla ikää.

E: Tulipas tuosta kuvasta helvetillisen iso.

budweiser-beer-made-with-genet.jpeg

Zouzel jos olis noi rahat laittanu telkkariin :D

:D telkku on vähän niinkuin koristeena vain ("koristeena", yeah right...:D) eikä se edes ole toiminnassa kun en telkkaria tarvi. Ja tosiaan keräsin puolet vanhoista tyhjistä purnukoista kuvaan mukaan myös.

Tulipas taas tärkeä postaus.

Tässä mun myrkyt. Kuvasta puuttuu Cittarin alelaarista napattu Vital-Max erektiolääke:pano:(1000lisäravinteet 001.jpg mg l-arginiinia/2 kpsl) ja American whey perusprotu. Soijaproteiini ei kyl mene alas, ehkä hätäsee rahkan ja fun lightin kanssa.

Tossa Latzissa on muuten mukavasti proteiinia ja nostaa kuulemma testotasojaki 500%:lla.

Ja kun lisäät tohon Latziin noi Cheeriosit niin palautuminen on taattua treenin jälkeen.

Mitä vit... Haa, juu ne jäi sinne taustalle vaan....Vai eikö muut Pakkiksella syö Latzia:wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom