Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On joo hyvää, tuo on suklaanmakuista.. Mansikanmakuinen on vielä paljon parempaa, sain näytepussin mukaan nii nyt vituttaa että tilasin tuon 4kg säkin suklaan enkä mansikanmakuista :S Joo nuo Novedexit on ollu kaapin pohjalla kohta vuoden, tilasin sitä ennen ku tiesin että miten häijyä tavaraa tuo oikeesti on nii en oo uskaltanu käyttää :D Muissa pikkupurkeissa on kalsiumia, magnesiumia, d-vitamiinia, c-vitamiinia, MSM:ää, Anabolic T-Boostia (sain joskus kaupanpäällisiksi, ei toiminu mulla ainakaa yhtää nii jätin purkin kesken, kai ne joskus pitää rouhia), kofeiinitabletteja ja gefilustabletteja ku olin ulkomailla joku aika sitten..
MassaVaje
Heh, multakin löytyy melkeen täys purkki kaapin pohjalta tuota kamaa. Jäi kuuri lyhyeen kun luin juttuja ko. tuotteesta. Oon siis myös 17, tosin juhannuspäivänä 18 . En tiiä mitä purkilla tekisin, ehkä meen tekemään kenttätutkimusta novedexin vaikutuksista uros-citykanien parittelukäyttytymiseen. :D
Zouzel jos olis noi rahat laittanu telkkariin :D
Kokoelma about puolen vuoden takaa.
Itellä löytyy pelkästää hera minttusuklaa palkkaria ei muuta tartte
Tässä mun myrkyt. Kuvasta puuttuu Cittarin alelaarista napattu Vital-Max erektiolääke(1000katso liitettä 66364 mg l-arginiinia/2 kpsl) ja American whey perusprotu. Soijaproteiini ei kyl mene alas, ehkä hätäsee rahkan ja fun lightin kanssa.
Tossa Latzissa on muuten mukavasti proteiinia ja nostaa kuulemma testotasojaki 500%:lla.