lisäravinne ennen ja jälkeen treenin...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oon tähän asti reenin jälkeen vaan vettässy palautumiseen 30g protskuu 40g hiilareit ja 5g kreatiinii, mutta tossa taannoisessa bk:ssa oli juttu proteiinijaotuksesta. Ne neuvoivat kutakuinkin näin: Ennen reeniä P25g H35g, reenin aikana välttämättömiä aminohappoja(esim. heraa), heti reenin jälkeen 35-70g hiilareita ja noin 1,5 tunnin päästä 25-50g proteiinia. Onko kellään kokemuksia tai jotain pikku vinkkejä?noi määrät nyt tietty jokainen kattoo painonsa mukaan, mut paljo sit heraa pitäs reenates kiskoa?

Kumpi parempi: perus palkkari vai tällänen sekotus?

:rock: :rock: :rock:

en tiiä mikä on hyvä mutta itellä tulee kiskastua n60g heraa ennen treeniä ja sama treenin jälkeen+maltoo n,100g.

Palautumisen voi hoitaa monella eri tavalla. Yleisin tapa on ottaa kerralla kaikki emmeet kuten glutamiini, kreatiini, hera, malto ja haaraketjuiset(bcaa). Toinen tapa on ottaa 2-vaiheinen palautumisjuoma. Nopea proteiini heti treenin jälkeen ja noin 0,5-1h päästä hiilihydraatit. Itse olen viime ajat ottanut päinvastoin, eli ensiksi hiilihydraatit ja kreatiini, tästä puolen tunnin päästä heraisolaattia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom