- Ikä
- 37
Lapua rulettaaPorkkanaraastin sanoi:ai täälä on muitakin Lapualaisia. mä treenaan erkin salilla![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lapua rulettaaPorkkanaraastin sanoi:ai täälä on muitakin Lapualaisia. mä treenaan erkin salilla![]()
Asuinkaupungissani käy bodaamassa moderaattori!S225T sanoi:eli danafitness leppävaara.
Tällainen on juuri meidän salilla ja pakkojen molemmilla puolilla sojottaa tapit joihin lätkiä voi laittaa.Heikki722 sanoi:. Eli sellaisilla kantti x kantti -pidikkeillä varustettu rauta, joka ottaa tukea pakan muodoista ja jonka keskellä törröttää tappi levypainoja varten.
Heikki
Meidän salilta löytyy myös tällaisetFrodo sanoi:monelle salille vois hommaa sellaset käsipainotangot, mihi saat ite sitte laitella painos.
Tässä pari kuvaa apuna(lisäpaino värkki). Vaadi että hommais edes tällaisia tai ite teetät jossain ja treenailet itse nuilla ja kun treenit ohi pistät takas reppuunTimba79 sanoi:En tiedä onko tämä edes oikea osio tälle asialle. Mutta aattelin vähän kysellä vinkkejä, miten voisi salilla painostaa niitä hankkimaan lisää romua tiettyihin laitteisiin tai vaihtaa niitä järeämpiin.
.
Frodo sanoi:Tosin eivät taida tykätä välttämättä ku meet laittelee ominlupines jotai viritelmiä :D
-kannattaa toki kysyä ensin!
Mä oon laittanu tollasii taljoihin vaa aina ylimääräsen tikun ja siihe levyjä. (tai vaikka sen kokonen pultti joka menee siihe pakan reikään)
aina naurattaa toi mgh:n postaama viesti hauiskäännöstä fuskaten :D
Olen tämän Pirkka-niksin ennenkin kertonut, mutta one more time: ratkaisin homman hankkimalla bebekistä pötkön magneettipaloja (12 kpl eli 3 per hanttelin puoli). Viidellä magneetilla pysyy varmasti kympin limppukin päässä kiinni ja kolmella vitonen, joten painoja voi skaalata kivasti ylöspäin. Lisäksi pienemmissä painoissa voi edetä 1,25kg painonlisäyksin.
Eivät vie yhtään tilaa kassissa eivätkä maksaneet juuri mitään. :thumbs:
Pakko avautua tähän ketjuun.
Käyn salilla, jossa tähän mennessä on juuri ja juuri ollut kaikki tarvittava välineistö harrastelijabodaukseen. Ei hienoja vipuvarsilaitteita, mutta ihan asialliset vehkeet noin muuten.
Nyt salin uusi omistaja on alkanut muuttaa kiinteätä omaisuutta rahaksi ja myynyt salilta n. 600 kilon edestä levypainoja ja viimeisimpänä niittinä isot käsipainot väliltä 30-50 kiloa. :curs: :wall:
Salille on kyllä liisattu hieno jos hienokin uusi solarium.
Soitin omistajalle ja kysyin, että täytyykö tosissaan treenaavien ostaa trikoot ja alkaa opetella airobikkiä ja perseenpyöritystä. Sällin ohje oli tehdä pidempiä sarjoja pienemmillä hantteleilla.
Vaihdan salia oitis. Mukanani vien pari treenikaveria, joten noiden käsipainojen poistolle tulee äkkiä hintaa.
Timba, onko taljat koteloitu, eli onko taljojen suojana pleksit? Omalla salilla ei myöskään pakka aina riitä, joten laitan pakan kyytin "pojan" eli sopivan kokoisen käsipainon. Siihen vaan hanttelin tartuntaosa pakan päälle niin että punnusosat jää roikkumaan yli ja eikun vetelemään.
Parempi vaihtoehto (ja ainakin helpommin toteutettavissa kun isomman pakan hankinta) on hitsauttaa hengari, joka sopii pakkaan ripustettavaksi. Eli sellaisilla kantti x kantti -pidikkeillä varustettu rauta, joka ottaa tukea pakan muodoista ja jonka keskellä törröttää tappi levypainoja varten.
Heikki