Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ratakierros sanoi:hyppykyykky on hyvä mutta ehkä vielä parempi on ns. pudotuskyykky jossa alkuasetelmissa suorittaja on esim 40-80 sentin korokkeella , pudottautuu tältä kädet lantiolla ja yrittää päästä maasta mahdollisimman nopeasti irti ponnistamalla ja suht pienellä polvikulmalla. Vastaa aitahyppelyä mutta suoritus on paljon terävämpi ja ainoastaan yksi kerrallaan.
Niin ja tottakai sitä raakaa voimaa aina tarvitaan.:D
air alertit tappaa polvet, en suosittele ellei ole rautaset polvet.
Itse tehnyt ihan mielenkiinnosta II:n läpi. Polvissa ei mitään ongelmia, ja mun polvet ei todellakaan ole rautaa. Venyttelyä ja muuta tukilihastreeniä vaatii...
Kutsutaan poikkeustapaukseksi olet onnekas.Itse tehnyt ihan mielenkiinnosta II:n läpi. Polvissa ei mitään ongelmia, ja mun polvet ei todellakaan ole rautaa. Venyttelyä ja muuta tukilihastreeniä vaatii...
Nousiko pomppu paljon?
En.Hulkki
Hypitkö koskaan laatikoiden tai jonkin tason päälle?
Parhaimmillaan sain koskettua päälläni miesten korirengasta (305 cm), ja donkkasin yhdellä kädellä hieman vajaan 360 asteen donkin miesten koriin. Pituutta minulla 188 cm, ja painoa pompun ollessa parhaimmillaan 90-95 kg.
Syväkyykky 100 kg x 20, sjmave 100 kg x 20. Tuo oli vuonna 2000.Muistatko Hulkki yhtään millaiset oli sun mave & kyykky tulokset kun pystyit näihin urotekoihin:
Parhaimmillaan sain koskettua päälläni miesten korirengasta (305 cm), ja donkkasin yhdellä kädellä hieman vajaan 360 asteen donkin miesten koriin. Pituutta minulla 188 cm, ja painoa pompun ollessa parhaimmillaan 90-95 kg.
NO HUHHUH Tuolla pompullahan olisi donkannut keposesti vaikkapa jalkojen välistä Mahtoi Hulkki olla aika pelätty myös puolustuspäässä, kun tuommoinen ponnistusvoima oli. Blokkikeskiarvo varmaan lähemmäs kymmentä:D Eiväthän edes NBA pelaajat juuri pysty hyppäämään korkeammalle, kun esim. jotain donkkikisoja katsoo niin niiden äijien päät ovat suunnilleen vaan raudan korkeudella, ja ovat usein noin 2 metriä pitkiä.
Ei meikäläisen koordinaatiolla.NO HUHHUH Tuolla pompullahan olisi donkannut keposesti vaikkapa jalkojen välistä
Erona on se, että nuo hyppäävät ilman vauhtia paikaltaan korkealle, meikäläinen taas tarvitsi vapaan väylän korille ja kunnon vauhdin.Eiväthän edes NBA pelaajat juuri pysty hyppäämään korkeammalle, kun esim. jotain donkkikisoja katsoo niin niiden äijien päät ovat suunnilleen vaan raudan korkeudella, ja ovat usein noin 2 metriä pitkiä.