Lisää massaa lisäravinteiden avulla, Apua kaivataan.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rogue
  • Aloitettu Aloitettu
Terve terve!

Olen tällainen 80-kiloinen pitkä nuorimies ja tarkoituksena on paremman ruokavalion, lisäravinteiden ja noin 3xviikossa-treenin avulla kerätä massaa ja nostaa painoa muutamia kiloja. Ilman lisäravinteita paino ei ole oikein lähtenyt nousuun, joten nyt olen tosissani niitä alkanut harkitsemaan. Palautusjuomat ja massanlisääjät ovat olleet päällimäisenä mielessä. Esim. Mass2 ja Nutri Plus Reco power?

Minkälaisia tsettejä te arvon kuntoilijat lähtisitte suosittelemaan? Hurjasti olisi apua myös, jos saisi jotain pientä opastusta, että mihin aikaan päivästä niitä tulisi nauttia (treenipäivänä ja lepopäivänä)? Kuinka paljon, ja mihin sekoitettuna?

Kiitoksia jo etukäteen.

ps. mistä näitä lisäravinteita voisi ostaa Tampereelta? Tietysti verkkokaupastakin tilaaminen onnistuu, mutta mielummin kipaisisin ihan jostain Tre:n liikkeestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovasti kummastelen, että olisiko ruokavaliossakin jotain vialla jos ei paino nouse? Tietty sitä on jauhoilla helppo täydentää mutta mitkä on lähtökohdat sulla ruokailun suhteen? Tarkkailetko proteiinin ja kalorien saantia?
Kuinka paljon sulla tulee aerobista viikossa?
Treenissä toistojen määrät?

Eli siis jos vielä postaat päiväsi ruokailun niin varmasti alkaa olla helpompi neuvoa... Ja samaan postiin isket vielä pituutesikin...
Eiköhän siihen apua saada kun nää pakkiksen sällit kyllä jotain tietää massan hankinnasta.

Proteeinien ja kalorien saantia en ole tarkkaillut. Ruokailu menee kutakuinkin näin : aamupala ennen koululle lähtö (muroja/kaurahiutaleita maidon kera, lasillinen maitoa + vitamiinitabletti), koululounas siinä 11:30 (tarjolla on aina mitä on), kolmen jälkeen kotosalle ja nassuun pari ruisleipää + maitoa, salille neljältä, tunnin treenit, kuudelta ruoka kotona (kanaa/jotain muuta lihaa ja riisiä/perunaa/pastaa). Sitten illan mittaan vielä leipää, jogurttia, mehua, maitoa, ihan mitä sillon nyt sattuu löytymään tai tekee mieli.

Eli aamupala - lounas - välipala (aina ei onnistu) - päivällinen - välipala - iltapala

Aivan joka päivä ei samaa rataa voi tietysti noudattaa, mutta nykyään yleensä näin. Pituutta löytyy n. 186cm, joten lisäkiloille on kyllä tarvetta :)

Salilla olen käynyt nyt välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti muutaman kuukauden ajan. Kokoajan into kuitenkin kasvaa.

Jos "massa" jauhoja meinaat ostaa niin niitähän löytyy: itse ostaisin silti vain puhdasta proteiinia ja siihen lisäisin itse sokeria/maltoa .. massa paketeissa tuo hiilarin hinta on nimittäin aikas kova esim. paketti (900g) maksaa 25e ja siitä proteiinia 50% = 400g maltoa (hiilareita) maksaa siis 12.5e

Kunnon ruokavalio on kuitenkin a ja ö, lisäravinteilla täydennetään kasvanutta kulutusta, jos se ei muuten onnistu

Jos "massa" jauhoja meinaat ostaa niin niitähän löytyy: itse ostaisin silti vain puhdasta proteiinia ja siihen lisäisin itse sokeria/maltoa .. massa paketeissa tuo hiilarin hinta on nimittäin aikas kova esim. paketti (900g) maksaa 25e ja siitä proteiinia 50% = 400g maltoa (hiilareita) maksaa siis 12.5e

Kunnon ruokavalio on kuitenkin a ja ö, lisäravinteilla täydennetään kasvanutta kulutusta, jos se ei muuten onnistu

Jätkän avatarista voi vielä ottaa mallia miten niitä kiloja saadaan aikaiseksi :D

Kannattaa käyttää hakua..tästä aiheestaki on aikanaki sata threadia pakkiksen sivuilla! :worship: mut mitä ite olin tossa 15-16v n.185->190 pitkä ja painoa hulppeat 70-75 ni tiedän tunteen.
Painon noususta on loppujen lopuks turha olla huolissaan..sitä kyllä saa lisää,eri asia et missä muodossa! korvaat noi ruisleipä välipalat vaik rahkalla ja tonnikalalla aluksi ja sit lämpimällä ruualla pari perunaa normaalia enemmän lautaselle.. ei ne jauhot oo oikotie onneen! :thumbs:

Itse aikoinaan parikin kertaa totesin että sain painon nousemaan helposti g-massin avulla, 6 kiloa sitä menikin tosin muutamassa viikossa ;) 2 desiä aamusin ja 3 treenin jälkeen tais olla annokset.. Jos ei oo kyseinen tuote tuttu niin perus-hiilaripainotteinen massapommi ja vähän kreaa seassa, eipä siinä ihmeempiä. Mansikka menee alaskin ihan hyvin.

Itse aikoinaan parikin kertaa totesin että sain painon nousemaan helposti g-massin avulla, 6 kiloa sitä menikin tosin muutamassa viikossa ;) 2 desiä aamusin ja 3 treenin jälkeen tais olla annokset.. Jos ei oo kyseinen tuote tuttu niin perus-hiilaripainotteinen massapommi ja vähän kreaa seassa, eipä siinä ihmeempiä. Mansikka menee alaskin ihan hyvin.

Ittekkin tykästynyt tuohon leaderin g-massaan,lisännyt vielä vähän glutaa ja kreata vaikka on valmiiksi itse tuotteeseenkin laitettu jonkin verran,itse otan palkkarina 2/3 osaa neuvotusta määrästä ja joskus kun emäntä laiskemmalla päällä niin hörppäilen välipalaks.:D .Krea tauon aikana syön reco poweria,aivan mainiota kamaa,söin vuoden päivät pelkästään sitä ennen g-massan alotusta.

Joo sitä syömistä olen tässä kokoajan fixaillut, mutta kun aina ei ole mahdollista syödä niin tukevasti. Eikö kukaan muka suosittele edes palautusjuomaa?

Tosiaan sitä protskua pitäisi varmaan saada vielä jonkun verran lisää, joten ajattelin siinä asiassa kääntyä hieman myös niiden jauhojen suuntaan.

Ja ne Tampereen kaupat on vielä hakusessa, löytyykö?

Joo sitä syömistä olen tässä kokoajan fixaillut, mutta kun aina ei ole mahdollista syödä niin tukevasti. Eikö kukaan muka suosittele edes palautusjuomaa?

Tosiaan sitä protskua pitäisi varmaan saada vielä jonkun verran lisää, joten ajattelin siinä asiassa kääntyä hieman myös niiden jauhojen suuntaan.

Ja ne Tampereen kaupat on vielä hakusessa, löytyykö?[/

Sinun tapauksessas kun oot noinkin hoikka poika niin g-mass,tilattua saat *********iltä ja suklaa on ainakin hyvää,muita makuja en oo testannut.Jos et halua kreatiinia syödä,niin reco power on hyvä tuote ja sitä myydään ainakin täällä päin melkein joka salilla.

Itse keräilin aloittelijana melkein 20 kiloa 10 kuukaudessa, vaikka en ole erityisen urheilullinen tai kova syömään. Seuraavalla reseptillä:

-Palkkari on ehdotonta! Jos pitäisi valita yksi jauho, niin palkkari.:worship:
-Kreatiinia olen vedellyt ohjeen mukaan. Toimii ainakin mulla hyvin, tosin osa painon noususta on vettä.
-Lisäksi satunnaisia protskudrinkkejä iltaisin ennen nukkumaan menoa
-Treeniksi koko keho läpi 3 kertaa viikossa

Mutta kyllähän perusruoka on kasvun perusta, jauhot vaan viimeistelyä. Mulle toiminut keino lisätä kaloreja on syödä aterioiden jälkeen jälkiruokaa. Ravintoarvot ei olleet aina ihan terveellisimmät, mutta esim. jätskit ja rahkaherkut antaa kaloreita ja prodea.

Viimeksi muokattu:

Ja ne Tampereen kaupat on vielä hakusessa, löytyykö?

Hommaat pussin esim.hera-proteinia sekä malto(hiilihydr.) pussin.. Palkkarin sekotat vaik suhteessa 1:1 tai 1:2 ihan mikä tuntuu parhaalta! Lisäksi tosiaa joskus iltapalaksi kans heraa.. Sit kreatiinia jos mieli tekee.
Tätä oon ite käyttäny, koska oon todennu parhaaksi(lue halvin). Jos pelkkää painoa haluut lisää ni pari perhepitsaa viikossa varmasti auttaa:kuola:

Hommaat pussin esim.hera-proteinia sekä malto(hiilihydr.) pussin.. Palkkarin sekotat vaik suhteessa 1:1 tai 1:2 ihan mikä tuntuu parhaalta! Lisäksi tosiaa joskus iltapalaksi kans heraa.. Sit kreatiinia jos mieli tekee.
Tätä oon ite käyttäny, koska oon todennu parhaaksi(lue halvin). Jos pelkkää painoa haluut lisää ni pari perhepitsaa viikossa varmasti auttaa:kuola:

Iso kiitos kaikille vastauksista. Syödä yritän kyllä mahdollisimman paljon, mutta ei tässä tarkoitus ole nostaa painoa vain perhepizzoja vetämällä, vaan ihan kunnon lihastakin hankkia.

Jos nyt ostaisin esim. Hera80 900g ja Malto6 1kg -pussit, niin minkälainen drinkki niistä täytyisi sitten tehdä aina treenin jälkeen? Kuinka paljon sekoittaa molempia veteen? Ilmeisesti sellainen ½ litran juoma olisi napakka treenin jälkeen?

Ja tuota hera+malto ei juo kukaan, koska se on ihan saatanan makusta.

Juopas :) Itel maustamaton hera ja malto jotka maistuu helvetin hyvältä mielestäni. Ja jos vielä tahtoo tosta parempaa ni just joku hera80 vadelmaa vaa ni joha maistuu!

Ainiin juu ja rogue laita 1:2 prode ja hiilari tai 1:1. kato annosmäärät pusseista ku ne ei oo saman painosta tavaraa et esim. desi ja desi ei o 1:1

Suklaan makuista Heraa ajattelin ottaa.

Itellä kolmas satsi suklaata menossa ja hyvää on ainaki mun mielestä! mansikka on kans hyvä.:kippis1: suosittelen!!

Erehyin kerran vaniljan ostaa ja se piti hörppiä alas hampaat irvessä..
Näitten lisäks kannattaa hommata vielä rahkaa ja tonnikalaa se 8 purkkia jääkaappiin ni löytyy aina välipalaa ettei nälkä pääse yllättää:evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom