lisää massaa käsiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No eihän siin mitää, jos joku silloin tällöin huomauttaa, mutta kun 10 eri tyyppiä ehtii siinä ajassa ottaa aiheen esille. Yleisimmät kysymykset: "Mitä vittuu sä teet" tai "Mitä toi vittuu toi on". Ja joo eihän se oo iso vaiva sanoo et heraa, mut mitä käsite hera sanoo tavalliselle läskiperse suomalaiselle? No kaikki tietenkin luulee, et se on jotaa "aineit" jol lihakset kasvaa huoh..

En ite uskonnu et yhest juomast tulis moinen hässäkkä, mut kokeilkaapa itte, jos ette oo kokeillu.

Ja sit toho vessas juomisee: Kelatkaa nyt koko ajatust... Mielummin laitan muovipussin päähä ja juon nopeest alas ettei kukaa nää

No on se nyt saatana... Mitä vitun väliä sillä on mitä joku heradrinkistä sanoo? Heitä vaikka et siinä on decaa sustaa ja treniä ni ei kysele enää

e. Ylemmälle postaajalle: Olen kokeillut useaan otteeseen, luepa mitä kirjoitin.

Jos sen heran kanssa on niin vaikeeta niin parempi olla ottamatta :) itse ainakin vedän töissä tauoilla kaikenlaista meal proota ja protskudrinkkiä, jos joku sivusta seuraava kokee sen ongelmaksi niin se on sitten hänen oma häpeänsä

Itsekkin treenannut 53 kilosta +90 kiloon, ja kädet kasvaneet 29 sentistä n. 41 senttiin, mutta tuo syöminen ylikulutuksen tuntuu tänä päivänä tuovan vain tavaraa vatsaan vaikka painon nousu olisi todella hidasta. Tämä taas johtanut käsien aikalailla kasvamattomuuteen, voimaa tosin tulee jopa sinne, 60 kilolla menee kohta puhtaasti sarjat ja lihaa ei ole juluri yhtään (?). Scotissakin hyvin kehittyy edelleen.

Ja ensimmäisiä raskausarpia on alkanut viime aikoina ilmestyä käteen, vaikka mitta ei ole kai kasvanut yhtään. Ihme ettei arpia ole tullut aikaisemmin.

Täälläpäin töissä ainakin olen itse varmaan se ainot joka ei lisäproteiinia siellä vedä nuorista jannuista :) Eikös kaikki treenaa enemmän tai vähemmän tähän aikaan vuodesta nykyään :D

Ja itsekkin tulee töissä pärjättyä vain sillä yhdellä ruualla, kyllähän sitä kerkiää kotona mättämään niin paljon kuin huvittaa ruokaa. Ei ole niin väliä ajankohdalla kuten on ennen luultu. Vedän kyllä herat heti töiden jälkeen mutta matkaa onkin kotiin vielä puolituntia. Iltavuorossa sitten Ehrmanni/raejuusto lisäksi tauolla.

No eihän siin mitää, jos joku silloin tällöin huomauttaa, mutta kun 10 eri tyyppiä ehtii siinä ajassa ottaa aiheen esille. Yleisimmät kysymykset: "Mitä vittuu sä teet" tai "Mitä toi vittuu toi on". Ja joo eihän se oo iso vaiva sanoo et heraa, mut mitä käsite hera sanoo tavalliselle läskiperse suomalaiselle? No kaikki tietenkin luulee, et se on jotaa "aineit" jol lihakset kasvaa huoh..

En ite uskonnu et yhest juomast tulis moinen hässäkkä, mut kokeilkaapa itte, jos ette oo kokeillu.

Hei nyt jotain rajaa. Vähän itsevarmuutta peliin. MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MITÄ NE PALLEROT AJATTELEE? Vai onko sun treenitkin vaan niitä varten? Ite töissä vetäny niin heraa kuin erilaisia muitakin sekotuksia. Jos se jotain haittaa niin mitä vitun väliä?

Mitä tulee alkuperäiseen "lisää massaa käsiin" niin ite on saanut hiukan lisää näin dietilläkin. Keskittynyt vaan enemmän ojentajiin ja isoihin liikkeisiin, jossa käsille tulee epäsuorasti rasitusta. Saanut ihan erilailla tuntumaa ja ärsykettä kuin jos ois vaan veivannu sitä hauberia.

PS. Sano niille et juot protskuu. Tarvii lähtee erottelee onko sulla shakerissa heraisolaattia ja kaseiinia. Jos ei pokka riitä tuohonkaan niin hommaa suklaan makuista protskuu ja sano juovasi kaakaota.

Itsekkin treenannut 53 kilosta +90 kiloon, ja kädet kasvaneet 29 sentistä n. 41 senttiin, mutta tuo syöminen ylikulutuksen tuntuu tänä päivänä tuovan vain tavaraa vatsaan vaikka painon nousu olisi todella hidasta. Tämä taas johtanut käsien aikalailla kasvamattomuuteen, voimaa tosin tulee jopa sinne, 60 kilolla menee kohta puhtaasti sarjat ja lihaa ei ole juluri yhtään (?). Scotissakin hyvin kehittyy edelleen.

Ja ensimmäisiä raskausarpia on alkanut viime aikoina ilmestyä käteen, vaikka mitta ei ole kai kasvanut yhtään. Ihme ettei arpia ole tullut aikaisemmin.

Täälläpäin töissä ainakin olen itse varmaan se ainot joka ei lisäproteiinia siellä vedä nuorista jannuista :) Eikös kaikki treenaa enemmän tai vähemmän tähän aikaan vuodesta nykyään :D

Ja itsekkin tulee töissä pärjättyä vain sillä yhdellä ruualla, kyllähän sitä kerkiää kotona mättämään niin paljon kuin huvittaa ruokaa. Ei ole niin väliä ajankohdalla kuten on ennen luultu. Vedän kyllä herat heti töiden jälkeen mutta matkaa onkin kotiin vielä puolituntia. Iltavuorossa sitten Ehrmanni/raejuusto lisäksi tauolla.

Vähän sama täällä. Treenannut olen 69 kilosta 95 kiloon, mutta viimeisimpänä ne kilot käsiin näyttävät menevän. Tulokset kuitenkin kasvaa ja paino hiljalleen nousee, joten eiköhän ne kädetkin mukana laahusta ajankuluessa.
Itse olen myös ensimmäiset raskausarvet havainnut, joten nyt niitä hauiksien näkyviä suonia odotellessa :D

Töissä olen itsekin se 8h ja yhdellä lounaalla ja muutamalla leivällä tulee taisteltua päivä putkeen, joten kotosalla tuleekin sitten istuttua jääkaapin vieressä loppupäivä, että saa tarvittavat mössöt syötyä.

ps. en tiedä mitään niin typerän näköistä, kuin koulussa proteiinijuomat mukana ja ryystellä sitä sitten välitunnilla huulet törröllä käsi kulmassa lippis väärinpäin. Eikai ne lihakset niihin muutamaan tuntiin mihinkään katoa, että pääset kotia ja voit hyvällä mielellä juoda herat ilman, että jokatoinen vahtaa ja osoittaa sormella. Oma mielipide vain :)

ps. en tiedä mitään niin typerän näköistä, kuin koulussa proteiinijuomat mukana ja ryystellä sitä sitten välitunnilla huulet törröllä käsi kulmassa lippis väärinpäin. Eikai ne lihakset niihin muutamaan tuntiin mihinkään katoa, että pääset kotia ja voit hyvällä mielellä juoda herat ilman, että jokatoinen vahtaa ja osoittaa sormella. Oma mielipide vain :)

Kaikki ei aina mene suoraan kotiin. Itellä oli ihan normaalia 12h työpäivä, josta suoraan lajitreeneihin. Tosin, jos siitä proden juomisesta pitää joku spektaakkeli väsätä ja oikeen ihmetellä muiden reaktioita niin silloin koko prode taitaa olla sivuosassa ja tarkoituksena on vaan huomion haku ja yleinen elvistely. Aika tavallista teineille :)

Kaikki ei aina mene suoraan kotiin. Itellä oli ihan normaalia 12h työpäivä, josta suoraan lajitreeneihin. Tosin, jos siitä proden juomisesta pitää joku spektaakkeli väsätä ja oikeen ihmetellä muiden reaktioita niin silloin koko prode taitaa olla sivuosassa ja tarkoituksena on vaan huomion haku ja yleinen elvistely. Aika tavallista teineille :)

No se on tietenkin eriasia. Tarkoitin lähinnä jotain yläaste/ lukioikäistä, jotka todennäköisesti koulusta suoraan kotia menevät. Tai ainakin itse aina menin :)

No on se nyt saatana... Mitä vitun väliä sillä on mitä joku heradrinkistä sanoo? Heitä vaikka et siinä on decaa sustaa ja treniä ni ei kysele enää

e. Ylemmälle postaajalle: Olen kokeillut useaan otteeseen, luepa mitä kirjoitin.
Näin: "mitä sä juot (yms, ivalliseen sävyyn)? V: steroideja. Luulis loppuvan älämölö? Tosin itellä ei oo tarve vielä ainakaan viedä rotskuja kouluun. Normi ed pulloon sitä ei saa, suppilollakin vaikeaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rahallisesti? Eihän perushera maksa kun noin 30senttiä drinkki? Luulisi että siihen rahat riittää kun katselee tuota koululaisjengiä, jotka juovat joka väliin ES:aa ym. energialitkuja. OT: Itseäni jostain kumman syystä pistää vituttamaan aina, kun näen näitä sankareita :D

Mitä tuohon massanlisäykseen tulee niin itse kanssa huomannut, ettei sitä helposti käsiin saa. Reidet kasvaa, rintalihakset kasvaa ja selkä levenee, mutta kädet näyttävät lähes samoilta. Ehkä hieman "kiinteytyneet" jos niin voi sanoa :rolleyes: Toiset on pohkeet. Näyttää tälläisellä 195/95 ukolla todella tikuilta, mutta kun treenivaste tuntuu olevan olematon niin enpä oo jaksanut menettää hermoja niiden takia.

Rahallisesti? Eihän perushera maksa kun noin 30senttiä drinkki? Luulisi että siihen rahat riittää kun katselee tuota koululaisjengiä, jotka juovat joka väliin ES:aa ym. energialitkuja. OT: Itseäni jostain kumman syystä pistää vituttamaan aina, kun näen näitä sankareita :D

Mitä tuohon massanlisäykseen tulee niin itse kanssa huomannut, ettei sitä helposti käsiin saa. Reidet kasvaa, rintalihakset kasvaa ja selkä levenee, mutta kädet näyttävät lähes samoilta. Ehkä hieman "kiinteytyneet" jos niin voi sanoa :rolleyes: Toiset on pohkeet. Näyttää tälläisellä 195/95 ukolla todella tikuilta, mutta kun treenivaste tuntuu olevan olematon niin enpä oo jaksanut menettää hermoja niiden takia.

Kerros mulle mistä saan 30 sentillä drinkin? Ja paljonkos se sisältäis protskua?
ES maistaa paskalle ja kaikilla ei ole ylimäärästä rahaa.

Kerros mulle mistä saan 30 sentillä drinkin? Ja paljonkos se sisältäis protskua?
ES maistaa paskalle ja kaikilla ei ole ylimäärästä rahaa.

Mass whey 4 kilon pönttö maksaa 54,90e jossa tulee yhen 25g drinkin hinnaksi noin 35 senttiä ja protskua noin 20g.

Vielä tuosta kouluun heran viemis jutusta.
Ihme on jos ei kehtaa viedä jossakin pullossa heraa kouluun. Itse olen ollut todistamassa kun herra x vetää käytävällä maitorahkaa suoraan purkista. Sitten olen nähnyt kun eräs ulkomaalaistaustainen henkilö vetää haarukalla purkkisardiineja ja suolakurkkua käytävällä. (Arvaatteko mistäköhän maasta mahtoi olla kotoisin:D?)

Näin meillä Idässä

E : Ei myydä prismoissa :/

Ps. Eikä 14 vuotiaalla paljon tuloja ole.

Fastia luulis löytyvän melkein jokasesta peruskaupasta, prismasta varsinkin. Maksaa vähemmän, 800g säkki jotain 20e hujakoilla mutta tulee tosin pitemmänpäälle kalliimmaksi kun siinä tuo kilohinta melko korkea... Ja luuliskai vanhempien sponssaavan lisäproteiiniin? Näin ainakin itsellä oli. Alussa sitä nyt ei oikee muuta edes tarvitse kun sen palkkarin ja lisäprotskua tarvittaessa.

Itsellä kädet aika pienet, löysinä ~35cm ja jännitettyinäkin alle 40cm, mittaa ~184/75kg. Nyt on ojentajille vähän erilaista treeniä, on dippiä ja uus eristävä ojentajaliike niin katon et potkiiko. Aika pienillä käsillä (suhteessa) oon nähny silti isojakin painoja nostettavan, joten turha niin kauheesti stressailla. Ottaa läskiä vaan lisää niin tulee hihaankin mittaa :D

Ja tuohon prodet koulussa -settiin. Itse käyn lukiota ja vedän päivittäin heradrinkin. Ensin kouluruokailu, sitten oppitunti ja seuraavalla välitunnilla drinkki. Sen jälkeen yksi tunti lisää ja kotiin ja nälkäisenä himaankin saavun. En pidä mitenkään outona, naukkailen nopeasti menemään vaan joko käytävällä istuskellen tai jos luokkaan pääsen niin pulpettini ääressä. Meillä kun on urheilulukiokin tuolla niin en usko et pahalla katotaan, aluksi jengi kyseli et mitäs oikein vedän mut sanoin vaan et protskudrinkkiä ja se oli siinä. Onkohan täällä niin mukavaa porukkaa vaan? :) Jostain se prode on otettava, ja kouluruuasta sitä ei ainakaan saa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom