Aloitin dieettaamisen noin viikko sitten luettuani ensin ohjeita täältä. Aloin syömään ruokia joita täällä suositeltiin laskematta sen enempää montako kaloria saan päivittäin. Tänään sitten kuitenkin päätin laskea tuon määrän. Ja yllätyin itsekkin miten alhaiseksi se jäi (n. 1000kcal), en sitten tiedä laskinko ihan väärin ja siksi kyselisinkin neuvoa asiaan. Esimerkkinä siis tämän päivän ruokailuni:
Aamupala: 1dl Kaurapuuroa + mustikkakeitto + kahvi
Välipala: Banaani (ennen salia)
Lounas: Makaronilaatikko (tummaa pastaa, paistinjauheliha) 2 lautassellista. (salin jälkeen)
Iltapala: 2 siivua ruisleipää + kalkkunasiivu + 2 keitettyä kananmunaa + margariini
Olen 175cm ja 83kg. Salilla käyn 3 kertaa viikossa ja 1-2 aerobista viikossa.
Olen urheillut aktiivisesti nuorempana, mutta nyt on mennyt pari vuotta laiskotellen ja alkanut tuota ylimääräistä kertymään ja siitä pitäisi päästä eroon.
Joten onko nuo kalorit nyt täysin väärin? Lisäksi kaikki vinkit ja neuvot ovat tervetulleita. Läskistä siis pitäisi eroon päästä.
Kiitos jo etukäteen.
Aamupala: 1dl Kaurapuuroa + mustikkakeitto + kahvi
Välipala: Banaani (ennen salia)
Lounas: Makaronilaatikko (tummaa pastaa, paistinjauheliha) 2 lautassellista. (salin jälkeen)
Iltapala: 2 siivua ruisleipää + kalkkunasiivu + 2 keitettyä kananmunaa + margariini
Olen 175cm ja 83kg. Salilla käyn 3 kertaa viikossa ja 1-2 aerobista viikossa.
Olen urheillut aktiivisesti nuorempana, mutta nyt on mennyt pari vuotta laiskotellen ja alkanut tuota ylimääräistä kertymään ja siitä pitäisi päästä eroon.
Joten onko nuo kalorit nyt täysin väärin? Lisäksi kaikki vinkit ja neuvot ovat tervetulleita. Läskistä siis pitäisi eroon päästä.
Kiitos jo etukäteen.