Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetkinen, minä vain puutuin väitteeseesi että kaikki rahoitusmallit perustuvat normaalijakaumaan. Sen virheellisyyden saat helposti selville perehtymällä hieman alan kehitykseen. Ja toinen asia josta toistan itseäni nyt viimeisen kerran, tutustu optioiden volatiliteettikäyriin. Jos implisiittinen volatiliteetti ei vastaa toteutunutta, hinnoittelu on pielessä. Mikäli et tiedä miten esim. BSM-kaavaa on korjattu vastaamaan todellista markkinaa ja jakaumaa, on aivan turha huudella jostain maailmankaikkeuden mallista. Tämän olemassaolevan mallin korjaaminen on juuri sen rajojen huomioonottamista.Optiot tosin ovat kaikista yksinkertaisimmat johdannaiset, joten sellä peli on selkeämpää. Tosin en pysty tajuamaan miten voit väittää, että "puutteet huomioidaan". Mielestäni asia on hyvin mustavalkoinen. Joko kehität mallin koko maailmankaikkeudesta ja pystyt huomioimaan kaiken tai myönnät mallien rajallisuuden ja käytät niitä hyvin hyvin hyvin rajallisesti (ts. et tee niillä rahaa ainakaan olennaisesti). Mitä johdannaisiin tulee, niiden käyttö spekuloinnissa ansaitseekin paskasen lopun IMO!
Itse en ole väittänyt muuta, kuin että olemassaolevat työkalut eivät mahdollista pitkällä aikavälillä asioita, joihin ne on kehitetty ja joihin niitä käytetään. Se, ei tarkoita, että siellä olisi mahdollisuuksia rahan tekemiseen... tai ehkä tarkoittaakin, mutta ei olemassa olevilla työkaluilla!
Millä perusteella se kuulostaa neuvostoliittolaiselta?
Kyllä valtio voi oikeushenkilönä toimia omistajana yrityksissä, ei se ole millään tavalla kapitalismin vastaista.
Hetkinen, minä vain puutuin väitteeseesi että kaikki rahoitusmallit perustuvat normaalijakaumaan. Sen virheellisyyden saat helposti selville perehtymällä hieman alan kehitykseen. Ja toinen asia josta toistan itseäni nyt viimeisen kerran, tutustu optioiden volatiliteettikäyriin. Jos implisiittinen volatiliteetti ei vastaa toteutunutta, hinnoittelu on pielessä. Mikäli et tiedä miten esim. BSM-kaavaa on korjattu vastaamaan todellista markkinaa ja jakaumaa, on aivan turha huudella jostain maailmankaikkeuden mallista. Tämän olemassaolevan mallin korjaaminen on juuri sen rajojen huomioonottamista.
Bail out ei ratkaissut mitään, koronlaskut ei auta. USA:n presidentinvaalit on tulossa ja tyytymättömät kansalaiset aikovat äänestää mustaa miestä.
Mitä jos käykin seuraavalla tavalla:
1. Mccain ja Palin kampanjoivat viime metreillä entistä aggressiivisemmin korostaen Obaman väitettyä veljeilyä terroristien kanssa.
2. Joku "lone gunman" päättää puuttua historiankulkuun ja Obama kokee JFK:n kohtalon. (tietystikään lone gunman ei ampunut JFK:ta, mutta jätettäköön tämä aihe nyt tämän keskustelun ulkopuolelle)
3. Kansalaiset ja erityisesti musta vähemmistö alkaa mellakoiden purkaa pettymystään.
4. USAssa julistetaan Martial Law ja vaalit perutaan.
Meitä on maailma täynnä.Sori jos olen vähän töykeä, mutta olet idiootti.
Sori jos olen vähän töykeä, mutta olet idiootti.
Ei. Kyllä se että joku spekuloi julkisesti "lone gunmanin" murhaavan Obaman osoittaa sen että kyseinen henkilö on todellinen idiootti.
eihä niissä mitään eroa ole. molemmat cia:n miehiä.Hauskaa miten Fox aina sanoo Osama eikun Obama