Liput liehuen...

Originally posted by pihvipoju
Lipun polttamisella ei varmaankaan vastustettu nimenomaan Suomen valtiota, vaan kansallisvaltion ideaa yleensä. Mikä on tietysti aivan oikea asenne!

Mitä oikeaa tuossa on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Cthulhu
Mitä oikeaa tuossa on?

Koska pahat kapitalistit kusettavat viattomia työläisiä.

Mutta ehkä sen on oltava niin. Onhan apinalaumoillakin hierarkiansa. :evil:

Kansallisvaltiot, tuotannon globalisaatio ja maailmanrauha ovat ristiriidassa - kaikki eivät voi olla olemassa yhtä aikaa. Eiköhän ole aika selvää, mikä tähän mennessä on jäänyt toteutumatta...

Mutta ehkä sen on oltava niin. Onhan apinalaumoillakin hierarkiansa. :evil:

Kansallisvaltiot, tuotannon globalisaatio ja maailmanrauha ovat ristiriidassa - kaikki eivät voi olla olemassa yhtä aikaa. Eiköhän ole aika selvää, mikä tähän mennessä on jäänyt toteutumatta...

Ihanko oikeesti olet tota mieltä? Kapitalistit kusettavat työläisiä?

Muuten; tietääkö kukaan mistä tuntee PORVARIN?

No, porvari on sellainen, joka...

maksaa työläiselle palkan!

.:lol2:

No jaa minun mielestäni vahvat kansallisvaltiot ovat ainoita jotka voivat vastustaa ylikansallisia yhtiöitä.

Mieluummin minä olen suomalainen ja vaikutan äänestämällä asioihini kuin olisin Fujitsu-Siemensin pohjoisen alueen xxx-osaston varajohtajan sihteerin varasijainen.

Miettikää jos tuollainen sattuisi esim. Kiinassa tai Pohjoiskoreassa
olisi äkkiä tuollaiset oman maan lipun polttaja pellet kamarilla.

Suomessa on liian löysät lait kertakaikkisesti.

:arvi:

Originally posted by Matsku
kertakaikkisesti.

:arvi:

YHtenä yönä, ihan niiku mie oisin haistantn jottai sätteilyy. Mie nuuhki ilmaa ja mie tunsi et siel ol jottai sätteilyy. Ko mie tunsin sen ni mie kertasaikkiaan pystynt yhtään olemaa niiku muut. Hyväne aika, Tsernopyyliihä hä tuossa sannoo, ite en pystys ku o aika on tärkiä.

No?

Mieluummin minä olen suomalainen ja vaikutan äänestämällä asioihini kuin olisin Fujitsu-Siemensin pohjoisen alueen xxx-osaston varajohtajan sihteerin varasijainen.

Ehei, sinulla tulee olemaan 2 vaihtoehtoa: työtön tai poronhoitaja. Kaikki tuottava työ siirretään vinkuintiaan missä se on halpaa ja työvoimaa voi kohdella kuin karjaa. Pääoma siirtyy jenkkeihin ja keski-eurooppaan. Se on sitä klopalisaatiota :curs:

No jaa minun mielestäni vahvat kansallisvaltiot ovat ainoita jotka voivat vastustaa ylikansallisia yhtiöitä.

Huhhuh mitä fantasiointia. Hesaristako tuon luit? Pitääpä tilata heti. :david: :david: :david:

Lipun polttamisella ei varmaankaan vastustettu nimenomaan Suomen valtiota, vaan kansallisvaltion ideaa yleensä. Mikä on tietysti aivan oikea asenne!
Minä taas ymmärsin lipunpolttajien vastustavan lipun kantamista rauhanmarssilla. Juuri nyt ei tunnu löytyvän koko polttajien sivua, joten en voi tarkistaa käsitystäni.

Mun mielestä nuo lipunpolttajat Suomessa on säälittävän hupaisia. Ei niitä kannata alkaa isällisesti avokämmenellä opettamaan, myhäilee vaan aiheellista ylemmyydentuntoa tuntien.

Huhhuh mitä fantasiointia. Hesaristako tuon luit? Pitääpä tilata heti. :david: :david: :david:

Osaako poju oikein lukea?
Tämäpä yllättävää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom