Originally posted by pihvipoju
Lipun polttamisella ei varmaankaan vastustettu nimenomaan Suomen valtiota, vaan kansallisvaltion ideaa yleensä. Mikä on tietysti aivan oikea asenne!
Mitä oikeaa tuossa on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lipun polttamisella ei varmaankaan vastustettu nimenomaan Suomen valtiota, vaan kansallisvaltion ideaa yleensä. Mikä on tietysti aivan oikea asenne!
Originally posted by Cthulhu
Mitä oikeaa tuossa on?
Miten nyky-Suomessa voidaan vastustaa kapitalismia? :wanha:Originally posted by pihvipoju
Koska pahat kapitalistit kusettavat viattomia työläisiä.
Originally posted by Jortsu
Miten nyky-Suomessa voidaan vastustaa kapitalismia? :wanha:
Mutta ehkä sen on oltava niin. Onhan apinalaumoillakin hierarkiansa. :evil:
Kansallisvaltiot, tuotannon globalisaatio ja maailmanrauha ovat ristiriidassa - kaikki eivät voi olla olemassa yhtä aikaa. Eiköhän ole aika selvää, mikä tähän mennessä on jäänyt toteutumatta...
Originally posted by Jortsu
Miten nyky-Suomessa voidaan vastustaa kapitalismia? :wanha:
Originally posted by Matsku
kertakaikkisesti.
:arvi:
Mieluummin minä olen suomalainen ja vaikutan äänestämällä asioihini kuin olisin Fujitsu-Siemensin pohjoisen alueen xxx-osaston varajohtajan sihteerin varasijainen.
No jaa minun mielestäni vahvat kansallisvaltiot ovat ainoita jotka voivat vastustaa ylikansallisia yhtiöitä.
Originally posted by Pain
Yhdyn tähän täysin.
Minä taas ymmärsin lipunpolttajien vastustavan lipun kantamista rauhanmarssilla. Juuri nyt ei tunnu löytyvän koko polttajien sivua, joten en voi tarkistaa käsitystäni.Originally posted by pihvipoju
Tarkoitin että tällaista kapitalismin irvikuvaa on hankala vastustaa kapitalismina.Originally posted by pihvipoju
Tarkoitatko että yhteiskunnallinen vaikuttaminen on mahdotonta?
Huhhuh mitä fantasiointia. Hesaristako tuon luit? Pitääpä tilata heti.