Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jabe84
Etupystypunnerrus niin vapaalla tangolla ku "telineessä"
Nyrkkeily on kans yks kova sana etuolkapäille
Pystypunnerruksen teet hartioiden levysellä otteella laskien tangon tohon leuan/suun kohdalle... pitäis ottaa ihan hyvin. Vaihtele vaikka että joka toinen olkapäätreeni teet pystypunnerruksen niskan takaa, joka toinen kerta eestä
- pystypunnerrus
- niskantakaapunnerrus
- penkkipunnerrus
- vinopenkkipunnerrus
- kapea penkki
- peck deck
- ristikkäistalja
- vipunostot eteen
Originally posted by Kauramoottori
Harvemmin näkee, että etuolkapäät olisivat alikehittyneet sivu- tai takaolkiin nähden jos ohjelmassa on edes jokin punnerrusliike.
Originally posted by beginner
mulla on etuolkapäät kipeet yleensä just rintapäivän jälkeen (yleensä: penkki, vinopena käsip., vipunostot, ristitalja) eikä olkapääpäivän jälkeen tunnu mitään.
Mulla on ollut ongelmana juuri se että etuolkapäät rasittuu kun teen penkkipunnerusta...ote noin 65 cm ja YRITÄN pitää kyynärpäät lähellä kylkiä jotta kiertäjäkalvosin ym ei rasittuisi. Osaisko joku antaa vinkkiä missä voi olla vika ja miten siitä pääsis eroon...?Originally posted by Danger
Voisi olla merkki siitä, että olkapäät eivät ehdi kunnolla palautua siitä rintapäivästä.
Myös penkin nopeusvoiman treenaaminen helposti rasittaa olkapäitä hemmetisti, koska usein pyrkiessä hirvittävän räjähtävään lähtöön rinnalta hieman kevyemmillä painoilla -> tekniikka kärsii ja olkapäät tulevat enemmän mukaan. Näin ainakin minulla joskus kävi...