liikaa ikää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bigsize
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon tavallisen kokoinen kaveri. mietin tässä vain että jos nyt aloittaa sellaisen kauheen treenaamisen niin onko mahdollista saada viel kunnon bb kroppa? ajattelin vain kysyä kun täällä on paljon kokenutta porukkaa jokka tietää. niin ikää mulla on nyt 20. eli onko liian myöhästä alottaa kova treeni jos haluiais sellaisen bb kropan?

no ei todellakaan ole myöhäistä! Sinullahan on koko elämä aikaa :) Ruokavalio vaan kuntoon ja treenaamaan alusta asti fiksusti,mutta älä odota mitään nopeita radikaaleja muutoksia kropassasi,kehitys tulee pikkuhiljaa ja alat pikkuhiljaa muistuttamaan sitä minkänäköiseksi haluat tulla

en mä mitään pikatuloksia odotakkaan. olen harrastanu kyl liikuntaa koko iän. mutta piti vain varmistaa etten rehki turhaan.

ja kehitys voi silti olla melko helvetin nopeata. Älä siis kuitenkaan tyydy mihinkään kilo/vuosi vauhtiin. Itse kehittyny tässä muutaman vuoden aikana melko paljon. Luultavasti enemmän ku monet nettinerot uskoo maholliseksi..

kiitti tuesta. tuo asia on mietityttäny mua pitkäään. ja eikun reenaamaan

kato asenne potkii pitkälle näissä jutuissa. Me ollaan kaverin kanssa sovittu vanhainkotiin penkkikisa sille vuodelle ku täytän 75v..

mulla ei ole täällä pikku paikassa kun asun ainakin viel vähän aikaa niin ei tääl ole ketään jota kinnostas mennä salille. se tässä vaan on mutta asennetta mulla ianakin on. siitä se ei ole kiinni

mutta mua myös kiinnostaa että miten teillä on lähteny kroppa kasvamaan jotka ette oo alkanu treenaa joskus 15 v vaan joskus 20 tai jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä alotin eka perus muscle&fiction tyyliillä kerran viikkoon..
nyt on pikkuhiljaa muovautunu oman näköseks treeniohjelma, lähinnä voimatyylillä treenaan, mut korkeemmalla voluumilla esim 8-10x3 tai vast. saatan mennä vedossa ja kyykyssä joka viikko tappiin asti, tai sit en kahteen viikkoon kokeilekkaan päivän ykkösiä.
mut oon huomannu parhaaks tavaks kyl kyl kovat lyhyet sarjat, ja sit paljon niitä.
Ainut missä teen oikeastaan säännöllisesti pidempiä sarjoja on käsille, ja souduissa aika usein.
tarkotus olis tosiaan tulla vahvaks jossain vaiheessa :)

koskaan ei oo liian myöhäistä aloittaa. mulla kaveri aloitti n,34vuotiaana reilu vuosi sitten. se pakollinen eli penkki on noussut 80kilosta 140kiloon tuona aikana ja käsi kasvanu n, 38cm>>>45cm. koskaan ei oo liian myöhästä aloittaa, pääasia kunhan saa edes kohtuullista opastusta salilla siitä miten tulee reenata. reeni on se kaikkein tärkein ja sen jatkuvuus. turhaa miettii että reenaisko nyt 1 vai 5jakoisella jne..... vaan se kova reeni ja sen jatkuvuus on kaiken a ja o. ei muuta ku kovia reenejä....

koskaan ei oo liian myöhäistä aloittaa. mulla kaveri aloitti n,34vuotiaana reilu vuosi sitten. se pakollinen eli penkki on noussut 80kilosta 140kiloon tuona aikana ja käsi kasvanu n, 38cm>>>45cm. koskaan ei oo liian myöhästä aloittaa, pääasia kunhan saa edes kohtuullista opastusta salilla siitä miten tulee reenata. reeni on se kaikkein tärkein ja sen jatkuvuus. turhaa miettii että reenaisko nyt 1 vai 5jakoisella jne..... vaan se kova reeni ja sen jatkuvuus on kaiken a ja o. ei muuta ku kovia reenejä....

Meikä on tosi tärkee ja oon täysin samaa mieltä NEUTRAALIn kanssa. Kuntoilu ei koskaan ole pahasta. Järkevällä ohjauksella heti liikkeelle niin pääsee nopeastikin hyviin tuloksiin.

Minä aloitin kolmenkympin kriisin huumassa tämän kuntosalipuolen, eli en koskaan ole treenannut tätä ennen salilla. Nyt 1,5v takana ja pikkuhiljaa alkaa tuloksia näkyä. Kyllä kannattaa mennä, ehdottomasti! Laihasta läskistä päässyt jo normaaliksi kukkakepiksi :D

Kasva henkisesti

Ei sillä iällä ole väliä, vaan asenteella ja motivaatiolla. Kehonrakennuksessa ikä on etu - maltti, kehon kuuntelu, neuvojen noudattaminen, järjestelmällisyys, suunnitelmissa pysyminen, vakiintunut elämänpiiri (puoliso, perhe, työ) jne.

Kysyjän toivon perehtyvän lajin legendan Mauri "Pappa" Heikkisen historiaan. Kohtuullisesti vuosirenkaita plakkarissa ennen siirtymistä voimailuun. Syytä myös perehtyä, mistä syystä siirtyi voimailun pariin.

Eivätkä vuosirenkaat ole olleet esteenä vaan etuna - HUIKEAT SAAVUTUKSET!

Loppukaneettina totean, että yksi typerimpiä kysymyksiä 20-vuotiaalta - onko liian myöhäistä...? Jos en muuta toivo kohdallasi, niin ennen kuin edes harkitset siirtymistä kehonrakennukseen, niin kasvata henkisiä kykyjäsi. Mahdolliset lihasmassan ja voimatasojen kasvut yhdistettynä köyhään päähäsi, niin tuloksena on vain ja ainoastaan RUUMIITA!

Jeremy The Iron

mutta mua myös kiinnostaa että miten teillä on lähteny kroppa kasvamaan jotka ette oo alkanu treenaa joskus 15 v vaan joskus 20 tai jälkeen.

Eli 3 vuotta olen treenannut, ja on kyllä lihasmassaa tullut lisää varmaan 10 kiloa, ja en usko et olisi juurikaan tullut enemmän vaikka olisin aloittanut nuorempana 3 treenivuoden jälkeen. Ja ennen kaikkea olen löytänyt todella mukavan harrastuksen; treenaisin salilla vaillei tulisi juurikaan massaa lisää ikinä.

Kaikki on kiinni asenteesta, ihan sama jos rupee treenaa 15, 25 tai 35 vuotiaana: jos kunnolla tekee niin varmasti tulee tuloksia.

kato asenne potkii pitkälle näissä jutuissa. Me ollaan kaverin kanssa sovittu vanhainkotiin penkkikisa sille vuodelle ku täytän 75v..

Aika huonossa kondiksessa oot sillon jos jo 75v olet vanhainkodissa, jotain rajaa ;).

ei mulla pääkopassa ole vikaa mutta kun olen uusi tällä saralla niin ajattelin kysyä vain. ei sitä voi tietää mitä eri lajeissa on kommervenkkejänsä. kiitos kuitenkin kannustavista viesteistä. tätä urheilulajia en tule jättämään.

Eiköhän se siitä. ja kun olet pari kk / puoli vuotta reenaillut, niin sen jälkeen vasta tiedät onko tämä lajisi vai ei =), Kaikki mulle heti asenne kehonrakennuksessa ei ole nimittäin hyväksi ! =)

Moni alottaa treenaamisen nuorena, eikä järki ole aina nuoruuden huumassa mukana. Ei ne treenivuodet ratkaise, vaan se aika joka on treenattu järkevästi. 2 vuotta kovaa, mutta järkevää treeniä on parempi, kuin 5 vuotta räpeltämistä. Näitä tapauksia on salit pullollaan. Tyyppejä jotka ovat käyneet salilla 10 vuotta, eikä se näy missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom