liikaa ikää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bigsize
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuosta voi olla monta mielta - siis siita, onko sinnepain treenista hyotya. Tahko Pihkalaa, jos joku viela taalla sen nimen muistaa, lainatakseni: toki on parempi urheilla ja polttaa tupakkaa kuin pelkastaan polttaa tupakkaa. Samalla periaatteella pelkka liikunta ja jonkinlainen treeni on parempi kuin ei treenia ollenkaan. Sen helposti 20-vuotiaana unohtaa, etta asiat eivat ole aivan niin mustavalkoisia kuin milta nayttaa. Se, etta jollain ei ole niska yhta paksu kuin paa korvien kohdalta, ei tarkoita, etteiko siita epamaaraisesta nitkutuksesta salilla olisi ollut jotain iloa.

Siita, etta painoharjoittelu kannattaa aina, on melkoinen maara tieteellista peer-reviewed nayttoa. Jopa yli 70-vuotiaana aloitettu painoharjoittelu lisaa lihas- ja luumassaa. Ei ole mitaan syyta olla tarttumatta tankoon.

Turha vissiin haaveilla kilpailevan voimanostajan urasta jos treenit on aloittanut yli 20-vuotiaana, kun monet 15-vuotiaatkin tuntuu nostavan enemmän...?

Turha vissiin haaveilla kilpailevan voimanostajan urasta jos treenit on aloittanut yli 20-vuotiaana, kun monet 15-vuotiaatkin tuntuu nostavan enemmän...?

ei tolla asenteella ainakaan. Mä alotin vast "maagisen" 20v jälkeen ja kyl mä koko aika treenaan niin et joskus oon vahvempi Mariusz :D

Ja yhessä kokeessa saatiin palautettua testiryhmän jäsenistä yli 80%:lle kävelykyky eksentrisellä harjottelulla prässissä.. osanottajat eivät tosiaan olleet mitään nuorukaisia edes talvisodan aikoihin..

On ainakin jos noin ajattelet. :) Miksi pitää yrittää jo etukäteen keksiä rajoja sille mihin voit päästä ja mitä voit nostaa/saavuttaa? Jos lähdet sillä asenteella että "Tulen olemaan maailman paras!" ja teet kaikkesi niin varmasti voit päästä todella pitkälle, mutta jos koko ajan mietit kuinka myöhässä olet ja kuinka paljon helpompaa se on muille ja kuinka kaikki ovat sinua parempia et takuulla ikinä menesty.

Eli täysillä vaan ja asenteella eteenpäin.

P.s olen itse myös heikompi kuin moni 15 v, mutta eihän se tarkoita etten voisi silti olla vahvempi kuin olen tällä hetkellä? Pitää pyrkiä eteenpäin

e. arse, Fuhrer jo sanoi samat jutut

^Kysyin tätä asiaa kerran aiemmin aloittelijoiden kysymysketjussa täällä, eikä kukaan osannut nimetä menestynyttä nostajaa joka olisi aloittanut yli parikymppisenä. Saattaa tietty johtua siitä, ettei sitä lue kukaan. Kysymykseni oli tässä ketjussa ehkä laitettu vähän pessimistisempään sävyyn kuin mitä oikeasti ajattelen, mutta pidän kyllä sitä aivan realistisena mahdollisuutena ettei tällä pohjalla kilpailla koskaan.

20 ei ole mikään myöhä punttitreenille, varsinkaan jos pohjalla on yhtään kuntoilutaustaa muista lajeista. Pappa Heikkinen ja Ilkka Nummisto (vaikka ei nyt bb olekaan) tulee ihan ensimmäisenä mieleen kovista myöhään punttitreenin alottaneista.

^Kysyin tätä asiaa kerran aiemmin aloittelijoiden kysymysketjussa täällä, eikä kukaan osannut nimetä menestynyttä nostajaa joka olisi aloittanut yli parikymppisenä. Saattaa tietty johtua siitä, ettei sitä lue kukaan. Kysymykseni oli tässä ketjussa ehkä laitettu vähän pessimistisempään sävyyn kuin mitä oikeasti ajattelen, mutta pidän kyllä sitä aivan realistisena mahdollisuutena ettei tällä pohjalla kilpailla koskaan.

oot kuullu täyttä paskaa:lol2:

mauri "pappa" heikkinen aloitti reenaamisen n, 40vuotiaana. ääri esimerkki mutta kuitenkin.

pappa5.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Parikymppisenä on vielä ainakin 40 vuotta hyvää nostouraa jäljellä ja kyllä siinä ajassa luulisi kehittyvän.

siis sitä mä just tarkoitin että onko edes realistista ajatella että pääsisi kilpalavoille. mutta oon noista kommentiesta huomannut ja tajunnut että on.

mutta mua myös kiinnostaa että miten teillä on lähteny kroppa kasvamaan jotka ette oo alkanu treenaa joskus 15 v vaan joskus 20 tai jälkeen.

Sama täällä. Uskaltaako joku pistää :kuvia: . Alotin ite treenaamaan 20-vuotiaana. Kohta alkaa olla vuosi treeniä takana ja onhan tota lihaa vähän tarttunut. Harmittaa tosin kun en aloittanut aiemmin. Jäi kokonaan tuo murrosiän tuoma hyöty käyttämättä.

Vipeillä pääsee katteleen vinoa pinoa kuvia, joidenka naamoista varmasti aika moni on aloittanut kahdenkympin jälkeen. Omasta puolestani voin sanoa että kivasti olen mielestäni kehittynyt reilussa 2,5 vuodessa kun aloitin salillakäynnin 21-vuotiaana. Sekä massaa että voimaa on tullu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom