Treenaan nykyään paljon joka aiheuttaa sen että saatan juoda paljon vettä päivän aikana. Pidän puoli litran juomapulloa pitkin päivää mukana. Juon siis herätessäni 0,5l vettä ja juon myös aamiaisella teetä sekä vitamiinit vedessä poretabletilla. Koulussa saatan juoda 1-2 0,5l vettä vesipullosta ja lisäksi vettä tulee välipalasta ja lounaasta. Treenatessa saataa mennä taas 0,5l pulloa 1-3 kertaa. Illalla taas juon teetä ja muista aterioista tulee vettä sekä sen lisäksi juon vettä sitruunalla kotona 1-2 0,5l.
Saatan juoda vettä jo pelkästä juomapullosta päivän aikana
2l-4l vettä
Onko tämä siis huonoksi? Treenin aikana sitä vettä siis eniten menee nimittäin hikeä tulee kovaa. Olen myös miettinyt saattaako liika veden juonti aiheuttaa turvotusta että välillä illalla tuntuu että maha on kauhean pyöreä ei siis läski vaan "täynnä" vaikka syönyt olen normaalisti enkä ähkyyn :D eikä normaalistikkaan maha kauheasti pullota vaikka söiskin liikaa.
Mahalla siis kauhean pallomainen fiilis että olisi ilmA täytetty. :D :D
Saatan juoda vettä jo pelkästä juomapullosta päivän aikana
2l-4l vettä
Onko tämä siis huonoksi? Treenin aikana sitä vettä siis eniten menee nimittäin hikeä tulee kovaa. Olen myös miettinyt saattaako liika veden juonti aiheuttaa turvotusta että välillä illalla tuntuu että maha on kauhean pyöreä ei siis läski vaan "täynnä" vaikka syönyt olen normaalisti enkä ähkyyn :D eikä normaalistikkaan maha kauheasti pullota vaikka söiskin liikaa.
Mahalla siis kauhean pallomainen fiilis että olisi ilmA täytetty. :D :D