Liika on liikaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaverini sano et aikoo käydä kesällä JOKA IKINEN päivä salilla 2-jakosella ohjelmalla. Siis kahden päivän kierto!!! Eiks helvetti siit oo vaa enemmän haittaa ku hyötyä (liikarasitus, lihakset ei kerkaa palautuu kunnolla ym.)??? Vai oonko ihan väärässä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ylikunto on sellainen asia, joka täytyy yleensä kokeilla itse, ennen kuin sen voi ottaa vakavasti. Toivota kaverillesi hyvää kesää ja hyviä treenejä! :D :D :rolleyes:

Jos kaveri haluaa laihtua pieneks niin siihen toi voi olla hyvä, mutta jos se haluu kasvaa isoks niin sitten toi alkaa jo viikon jälkeen tökkiin.. Sano et reenaa vaikka joka toinen päivä niin toimii huomattavasti paremmin.. Tai jos on kova kuntonen himo reenaaja niin 2 reeniä ja 1 lepo voi myös toimia..

loops sanoi:
Jos kaveri haluaa laihtua pieneks niin siihen toi voi olla hyvä, mutta jos se haluu kasvaa isoks niin sitten toi alkaa jo viikon jälkeen tökkiin.. Sano et reenaa vaikka joka toinen päivä niin toimii huomattavasti paremmin.. Tai jos on kova kuntonen himo reenaaja niin 2 reeniä ja 1 lepo voi myös toimia..

Tommosta mäki kelasin. Ite vedän 2-jakosen 2 kertaa/viikko siis 4 kertaa viikossa salilla ja se on kyl maksimi sillon tulee va 2 päivää lepoo mut ei mul oo kertaakaa ollu palautumisongelmia eikä oo koskaa tuntunu yliraskaalta (lihasmassa on kyl vielä aika pieni).

Oli minkälainen ohjelma tahansa niin joka päivä treenaaminen on liikaa. Älä kerro tätä kaverille, se huomaa sen parissa viikossa ite ja sitten sulla on mahollisuus vittuilla sille isoista puheista ja vähistä teoista.

Zone-sarja -42%
Tämä "Aion käydä salilla joka ikinen päivä"juttu on erittäin huvittavaa. Meilläkin koulussa porukka aikoo käydä salilla joka ikinen päivä kesällä kun on aikaa. Joskus on yritetty kertoa, että saisi paremman hyödyn siitä salista irti järkevällä tekemisellä mutta näköjään kyseiset henkilöt tietävät itse paremmin.
Itse tietysti kävin aloittaessani salilla kuusi kertaa viikossa, mutta onneksi siitä on viisastuttu.

Kyllä siellä salilla voi käydä jopa 6 kertaa viikossa, mutta tällöin pitää jo tuntea oma kroppa ja sovittaa treenien intensitetti sitten sen mukaan. Ehkä hyvä tapa on käydä tosiaan joka toinen päivä taikka sitten kaks päivää salilla ja päivä lepoa. Teen ite tolla jälkimmäisellä tavalla.

Itsekin innokkaana aloitin näin, ja huonostihan siinä kävi :D Mutta kyllä se siitä, on selvästi ainakin motivaatiota käydä, itse käyntikertoja on helppo säädellä myöhemmin.

Joo jos kaverisi on nuori, niin tolla treenillä ei ole kuin uho ja paska läppä tarkoituksena. Eli päin persettä menee ja luulee silti tekevänsä kovaa treeniä. Nuorena lihakset ovat arkoja väärälle treenille ja kaverista tulee kyllä sellainen käppyräkoivu että oksat pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo välipäivät ja lepo kunniaan,
ei sovi unohtaa syömistä...
huonosti kaverille käy jos on alottelija,tosiaan...
voi pahimmassa tapauksessa satuttaa itsensä pahasti.

Back
Ylös Bottom