liian paljon lihaksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
no voiko niitä olla liikaa,sopivasti vai mikä on liikaa,itselläni tuo suuren koon sokeus on iän myötä mennyt parempaan suuntaan eli järkeä on tallella,vaikka välillä mielessä myllertää,mitä jos,treeni kyllä kulkee pitkästä aikaa helvetin hyvin,eli mitä mietitte asiasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh heh. olet Pakkotoisto.comin foorumilla, tuskin kovin montaa löytyy joiden mielestä lihaa voi olla liikaa.

Pro-bodareilla on mielestäni liikaa lihaa. Tämähän on tietysti puhdas mielipidekysymys.

aika paljon varmaankin mielipide kysymys, mutta omasta mielestäni sellanen cbb kunto on varmaan mihin itte tähtäis. Eikä ne jonkun verran isommat lihaksetkaan vielä kauheita ole jos symmetriä pysyy kohdallaan eikä oo sellasia kauheita möykkyjä niin ko jollain:).

Heh heh. olet Pakkotoisto.comin foorumilla, tuskin kovin montaa löytyy joiden mielestä lihaa voi olla liikaa.

Luultavasti aika moni ei halua kasvaa mitenkään törkeän kokoiseksi IMO (tyhmä puhua haluamisesta _ niinkuin se halusta olisikin vain kiinni).. viimeistään fantasiat siitä karisee, kun ajattelee sitä valtavaa vaadittavaa työmäärää

Jos saisin photoshopilla itselleni kropan tehdä, niin en mitään ammattilaisbodarin muotoa havittelisi. Sellanen "miesten fitnesskroppa" vois olla bueno. Saattaapi olla että nälkä kuitenkin kasvaisi syödessä...

Hulksterin nykykunto olisi todella rok, lihasmassaa en tarvitsisi grammaakaan siihen päälle vaan keskittyisin muiden ominaisuuksien harjoitteluun.

Kyllä sellainen epäterveellisen iso(lue: horkkua tarvitsee litrakaupalla) ruman näköinen imo. En ole koskaan ihaillut kehonrakentajia, sellainen nyljetyn näköinen valtava kaveri ei miellytä silmää ollenkaan. Voin hieman(ihan pikkuisen) ymmärtää pro-bodareiden aineiden käyttöä, mutta mihin helvettiin se naapurin pertsa tarvitsee niitä anabolisia? Työtä tekemällä saa sellaisen kropan ja tulokset, ettei enempää tarvitse.

Ulkonäköasiat ovat aina mielipidekysymyksiä. Miehellä lihaksikas, mutta sopusuhtainen ja kohtalaisen kireä keho on itsestäni hienon näköinen. Liian isoksi on itse asiassa vaikea kasvaa käyttämättä aineita. Naiselle mielestäni sopii niin ikään melko rasvaton ja sporttinen keho. Naiskehonrakentajat ovat kyllä vielä kamalamman näköisiä kuin miehet :D Lähempää tuttavuutta en tekisi, turhan miehekkäitä otuksia minulle(yleensä myös ääneltään :D).

Harjoitellessa sitä kehittyy helposti sellainen vauhtisokeus ettei itse näe peilistä olevansa ihan hyvässä hapessa, vaikka muut kuinka toitottaisivat.

likat vois heittää tähän enemmän kommenttia,omaa massaa on kyllä vaikea tajuta,lisää,lisää,lisää,niinhän siinä käy,ja sitten kun se kehitys loppuu.

Toivottavasti tämäkin tredi ei jälleen kerran käännyt olkikuukkeleiden roina-vänkäämiseksi. Koittakaa kerrankin puhua aiheesta, ei aiheen vierestä.
Eikös se liity aiheeseen? :D Roinakunto ja natukunto. Natukunto näyttää minusta paremmalta :) Moralisointi tässä ketjussa minunkin osaltani loppukoon, anteeksi:love:

Harjoitellessa sitä kehittyy helposti sellainen vauhtisokeus ettei itse näe peilistä olevansa ihan hyvässä hapessa, vaikka muut kuinka toitottaisivat.

Totta, mä ainakin nään edelleen peilistä saman 60 kiloisen heikon ruipelon vaikka muut kehuisivatkin nykyistä "kuntoa". Tottakai sitä aina toisinaan sattuu olemaan tyytyväinen lihamäärään (muttei kireyteen) mutta käytännössä aina haluaisi vain lisää ja lisää. Nälkä kasvaa syödessä. :rolleyes:

Eihän sillä ole äärtä eikä laitaa, ulkopuolisista saattaa tuntua oudolta tää ehdottomuus omaa vartaloaan kohtaan, mutta tuskin koskaan pääsen tarpeeksi kovaan kuntoon ja siirryn ylläpitotreeneihin. Ei sillä rajaa ole. en uskokaan. Eikä IMO liikaa lihaksia millään voi saada ilman vuosien roinausta, ei tavallisellakaan roinamäärällä päästä kuin sopiviin korkeintaan..
Joku Markus Ruhl on aika lihaksikas, mutten sanoisi liian. Tiedän että samaan en koskaan pääse, sen joutuu hyväksymään, Mutta normitreeneillä eikä ihan pienillä kuureillakaan pääse mitenkään liian lihaksikkaaksi. kohtuusopivaksi sensijaan, ja saapi mulle sitten riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom