Liian älykäs/kaunis?

Kas kummaa...

Toi taitaa olla toi "liian kaunis ja liian älykäs"-ajattelutapa aika yleistä sellasil vähän yli/ali 20-vee naisil. Itsetunto on just parantunut teinivuosilta ja luullaan olevan jotain prinsessoja joille pitää olla vain parasta. Kyl se kupla sit puhkee kun ne alkaa rupsahtaa ja huomaa et niit ydinfyysikko-jääkiekkoilija-mallipoika-superkokki-hierojia on aika vähän.

Mun tän hetkinen muija on just sellanen liian kaunis ja älykäs (ainakin omasta mielestään). Se on vaan sellanen ärsyttävä, kiukutteleva ja vitun hankala diiva joka ei osaa/ edes yritä mielyttää.

No enpä mäkään mikään epätoivoinen oo. Eli muija vaihtoon! Eiköhän niit ihan mukaviakin kauniita naisia ole. Ja onhan mulla käsi ja kaupoista saa lehtiä!

Pitäkää miehet itsenne miehinä ja älkää antako naisten hyppiä silmille!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kride sanoi:
Liian puhelias

Tuo on aika hyvin kiteytettynä. Yleensä juttua tulee liiankin kanssa, väsyneenä ei ole mitään rajaa.

Ton mä olen jopa kuullut sanottavan musta. :D Monet kaverit ei uskalla tulla koulussa istumaan samaan pöytään syömään jos heillä on kiire. :)

masai1967 sanoi:
Hä hä Hää...hieno kommentti kertakaikkiaan.Ja tälläisia naisia on paljon jotka oikeasti luulee itsestään ihan vitusti vaikka on kaikkea muuta kuin haluttava tai fiksu.

Tollaisia miehiä on kyllä vielä enemmän... :rolleyes:

Mä taas olen törmännyt vain vastakkaiseen ilmiöön, eli superkauniisiin naisiin, joilla on olematon itsetunto ja ehkä seurustelevatkin täysin kusipäisten miesten kanssa ajatellen, etteivät voisi saada parempaa.

Nurgle sanoi:
Mulle sanottiin että oon liian kiva/mukava... vittuiluna varmaan vois senkin ottaa.

Vittuiluna se kannattaakin ottaa, ja lukaista toi "ladder theory". Kaveriportaalla oleskelu ei oo kovin hyvä juttu.

:curs: ei se auta ku elää yksin, minkäs voit ku oot liian komeeja söpö/ toisten mielestä psyko. (Enpä heittäny ku kerran tuoli koulun ikkunan läpi. :arvi: )

Ja toinen juttu on et kaikki muijat haluu olla "kavereita".

Kuinka voi TIETÄÄ olevansa kaunis? Tai fiksu? Muiden kommenteista? Vertaamalla itseään muihin? Ihan tosta noin vaan se tietoisuus ei voi tulla, ja aina kai pakosta joutuu vertaamaan toiseen.

Älykkyyttä voi mitata ja sitä varten on kehitetty testejä. On kuitenkin myös muita älykkyyden muotoja kuin "tietoäly" tai logiikka. Tunneäly, sosiaalinen äly...

Mutta voiko kauneutta todella mitata? Okei, missikisat, joo, ja onhan meillä kriteerit esim. painolle, kropan osien suhteille jne. Mutta silti kokemus toisen ulkonäöstä on AINA subjektiivinen. Jos siis saat paljon kehuja ja huomiota ulkonäöstäsi, olet varmaankin megakaunis? Entä jos et ole kuullut minkäänlaisia kommentteja. Sinun täytyy olla tosi ruma! tai ehkäpä sittenkin...

Noh, kauneus ja älykkyys korreloivat keskenään todennäköisesti yhtä tiiviisti kuin ne kuuluisat jäätelö ja hukkumiskuolemat, joten kaikki lienee mahdollista.

Tää on hiukan :offtopic: , mutta eikös erään antiikin filosoofin mukaan korrelaatiota löytynyt hiukan toiselta tasolta... Kukas se sanoikaan, että se mikä on kaunista, on myös hyvää ja totta.

Älykkyydestä äijä ei puhunut (kai) mitään, liekö tuntenut sitten jonkun hyvännäköisen mutta aivottoman...

Kyl se mun mielestä on totta, et jos on erittäin älykäs, niin ei sitä oikein juttuseuraa tahdo löytää tai sitä tuskastuu kun joutuu kaiken selittämään. Ihan heti tämä ei tule vastaan, vaan tarvitaan äo:ssa noin 40 bojon ero ennenkuin rupee tuskastuttamaan.

Täällä "maalla" toi ajattelutapa naisilla ei o niin yleistä... luulisin...
noh... vituttaahan tommonen itsensä ylistäminen.... tai vaikka ei ylistäiskään mut kyllähän sen olemuksestakin jotenkin huomaa onko sitä noussu "menestys" päähän...

Sellasen muijan ku sais niin olisin niiiin onnellinen... not.

Heavy-rock, älykkyys-osamäärää testataan jollain palikkatesteillä että ei se juttuseuran äö vaikuta siihen mitenkään. Tottakai jos yrittää parittaa härmäläästä trukkikuskia ja turkulaista pankinjohtajaa niin ei se välttämättä toimi, siihen ei kuitenkaan johda se äö:n heitto 40:llä vaan se ettei yhteisen intressit osuneet samaan lokeroon. Sama juttu kauneuden kanssa, eli jos on jokinorsu keravalta ja miesmalli turusta niin ei ne mitään lapsia tee, välttämättä. Eli kaikki on suhteellista, joillekkin toinen voi olla liian kaunis ja älykäs kun taas toisille just tarpeeks kaunis ja älykäs.

Suositut

Back
Ylös Bottom