Mä jätin mun edellisen tyttöystävän, koska se oli mielestäni liian tyhmä. Tai ei koskaan saatu aikaiseksi mitään vähän syvällisempää keskustelua mistään muusta aiheesta kuin meidän suhteesta. Jos yritin ottaa puheeksi jonkun ajankohtaisen asian, niin vastaus oli, että "mikä juttu siis?". Silloin olin aina itse, että ei perkele lue joskus muutakin kuin sarjakuvat siitä lehdestä.
En mä toisaalta pidä itseäni liian älykkäänä. Eli mä haluan vaan älykkään naisen, jonka kanssa löytyy mielenkiintoisia kekustelunaiheita vielä 10v päästä. Eli silloin kun ei enää juokse "teini"bileissä, eikä tartte analysoida sitä kuka pani mitä ja ketä milloin ja missä, josta näköjään saa yllättävän paljonkin keskustelua aikaiseksi.
En mä toisaalta pidä itseäni liian älykkäänä. Eli mä haluan vaan älykkään naisen, jonka kanssa löytyy mielenkiintoisia kekustelunaiheita vielä 10v päästä. Eli silloin kun ei enää juokse "teini"bileissä, eikä tartte analysoida sitä kuka pani mitä ja ketä milloin ja missä, josta näköjään saa yllättävän paljonkin keskustelua aikaiseksi.