Liian älykäs/kaunis?

Q.Bijou sanoi:
Mitä tämä tarkoittaa? Onko se vaarallista? ;)

Luultavasti sitä että aina ei pitäisi niin tarkkaa harkita mitä tekee.. Mut jos eukko on sellanen ettei se harkitse yhtää ni jonkunhan se on tehtävä, muttei tietenkää aina.

Nii ja jonkun tarinan mukaan myös liian laiska olen.. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jarska sanoi:
Ei voi olla totta!!! Joku ajattelee olevansa liian kaunis/älykäs kelpaavansa kenellekkään. Minä voisin 'uhrautua' ja ottaa jonkun tälläisen. Pyydänkin :kuvia: liian kauniista. :D

Joskus.. tai silloin kun olen kuullut näin sanottavan, on sillä tarkoitettu sitä, että kukaan ei uskalla lähestyä kun ulkoinen kuori on niin kaunis, että se katsoja ajattelee, että ei minulla ole tuohon zäänssiä..
Usein käy niin, että vähemmän hyvän näköisillä naisilla on parempi flaxi baarissa kuin tosi hyvännäköisillä.

Eli ymmärrän kyllä moiset lausunnot.. Olenhan itsekin liian kaunis ja älykäs sekä aivan liian vaatimaton

Enpä tiedä mitä "liian" olen, mutta aina saan kuulla kyynisyydestä ja mustasta huumoristani.
Meikä on piilogootti? :rolleyes:

Seuraavia oon kuullut itsestäni sanottavan:
Liian...
- kiltti
- ehdoton
- äreä (kuin perseelle ammuttu karhu) tätä kuulee usein

Lisäksi on muitakin joita kuulee aika harvoin.

jiiii sanoi:
Tosielämässä kuitenkin tapaa valtavan älykkäitä kirvesmiehiä, puuseppiä, autokorjaajia jne. ja todella typeriä "akateemisen koulutuksen omaavia". Hitto, oma rouvaehdokkaani juoksee ympyröitä ympärilläni joissakin älykkyyttä vaativissa asioissa, mutta eipä tuo minua haittaa, eikä tunnu haittaavan häntäkään. Tavallista terävämpi älykkyys on myös oikeassa elämässä melko kapea-alaista.

Juuri näin.. :thumbs:

Omasta mielestäni olen joskus vähän liiankin herkkä ja tunteellinen. Mutsin mielestä taas pyrin pomottamaan liikaa - mitään en myönnä, mutta toisaalta mua kyllä kutsuttiin lapsena joskus Telluksi :hyper: :nolo:

Pari omaa mielipidettäni:
1. Kiltti saa olla, muttei nöyrtyvä.
2. Itseluottamus on tärkein, sen kun menettää, tulee varmasti "turpiin".
3. Älykäs ihminen ei edes viitsi vaatia toiselta sellaista, mitä ei itselleen toivoisi tapahtuvan, etenkään parisuhteessa.

Ja mitä noihin "liian" kauniisiin ja älykkäisiin naisiin tulee, olkoot. Sivusta katsojana olen huomannut, että nuo äidin/isän pikku - olen saanut aina kaiken mitä haluan - lellikit jäävät melko varmasti nuolemaan näppejään, koska mikään ei ole kyllin hyvää heille, ei edes paras...
Olempahan kuulluut "liian" kauniin naisen suusta seuraavaa:
- juu, ehdottomasti sen miehen pitää olla komea,
- rikas (tai no kyllä varakaskin käy),
- auto pitäis olla, mielellään Bemari, Volvo tai muu saksalainen (Heh..),
- hyvä, treenattu kroppa, tiukka perse,
- älykäs,
- rikas
- :david:

Noh, kuinkas käy, tulee 30 vuotta täyteen, unelmien Daavidia ei näy, tulee paskat housuun, masennutaan ja ryhdytään epätoivoisiksi. Naisen perse leviää, rinnat valahtaa ja vanhuus alkaa näkyä. No, evoluution johdosta kuitenkin mies sen kuin komistuu vanhetessaan, valttikortit vaihtuu ja mies saa oikeudet valita, kenen kanssa siirtyy jatkoille. Sen itsevarman, sinut itsensä kanssa olevan naisen kanssa, vai tuon epätoivoisen, isin pikku prinsessan kanssa, joka luuli, että se jumalainen 16 vuotiaan kroppa säilyy iäti tekemättä mitään...

...paska homma, mutta faktat faktoina.

Kelkannarun analyysi sopii kyllä täydellisesti yhteen tuttuun. :D

Ei mulla oo mitään sitä vastaan, että joku on kaunis. Mukavahan se on katella kauniitä ihmisiä.

Liian älykkäiden ihmisten pitäisi mielestäni pitää tietonsa itsellään, koska muuten he saavat kokea kaltaisteni ahdasmielisten ihmisten kateellisuudenpurkauksia.

Researcher sanoi:
Olen liian: laiska,
Niin minäkin. :(
Täältähän voisi helposti perustaa Kilttien, Ystävällisten ja Rakastettavien Puntti Äijien kerhon, K.Y.R.P.Ä.-kerhon... :rolleyes:
:lol2: Kannatetaan!

Muakin on kiltiksi sanottu, mutta silloin on sotkettu peruskohteliaisuus kiltteyteen, ovat kumminkin eri asioita. Osaan olla tyly, mutta ynseä joskus. Liian ehdottomaksi on myös sanottu ja se varmaan joidenkin asioiden suhteen pitää paikkansakin. Suurimmaksi osaksi joustan paljonkin, mutta joissakin asioissa en yhtään (näin toistaiseksi, saa nähdä, miten tulevaisuudessa).

Kuten uusi tyttöystäväni mua yks ilta luonnehti:

"ihan liian itsepäinen, epäilyttävän itsevarma ja omaa TODELLA vahvat mielipiteet" :love:

Olen myöskin turhankin suorasanainen ja sen kun yhdistää em. ominaisuuksiin niin saa kyl helpolla ongelmia itselleen... :rolleyes:

Innostun myös liian nopeesti ja järki tuloo aina suoranmitan perässä. Seurauksena lommoja lompakkoon ja kroppaan. No ompahan lääkäreille töitä :wall:

Liian H.E.T.E.R.O. by my wanna-be-wife :nolo:

Ei vaan pysty olemaan trendikäs hinttapuli! :lol2:

liian kaunis / viisas voi olla vaikkei mikään kovin kaksinen olisikaan. siis itse kuvittelee itsestään liikoja. se jos mikä on rasittava luonteenpiirre. =P

toisaalta jos itse ajattelee vaan koko ajan jotain että "hitto kun on kaunis.. ihan liian kaunis" niin ei siitä toisesta sillon muuta haluakaan kuin ulkonäköä. omien kokemusten pohjalta voin sanoa että ulkonäköönkin kyllästyy joskus, joten pelkän ulkonäön kannalta on melko turha kumppaniaan lähteä valitsemaan..

toisaalta vituttaa ihmiset jotka kuvittelevat olevansa minua viisaampia.... :D (mitä minä sanoin..)

Nick sanoi:
No, evoluution johdosta kuitenkin mies sen kuin komistuu vanhetessaan, valttikortit vaihtuu ja mies saa oikeudet valita, kenen kanssa siirtyy jatkoille.

Totta. Mutta olen tavannut itseänikin vanhempia naisia, jotka ovat olleet aivan kympin naisia. Mutta eivätpä he nappiverkkareissa työntelekkään lastenvaunuja vaimotukassaan ja suupielet suklaassa. Viehätysvoiman ja charmin eteen on tehtävä töitä. Jos haluaa.

Olempahan kuulluut "liian" kauniin naisen suusta seuraavaa:
- juu, ehdottomasti sen miehen pitää olla komea,
- rikas (tai no kyllä varakaskin käy),
- auto pitäis olla, mielellään Bemari, Volvo tai muu saksalainen (Heh..),
- hyvä, treenattu kroppa, tiukka perse,
- älykäs,
- rikas
- :david:

...Juuri tuon aivan liian tiukan vaatimustasonsa takia nämä ihmiset estävät itseään tutustumasta kehenkään oikeasti mukavaan ja ihanaan unelmiensa mieheen (ja päinvastoin).

Oman kokemuksen perusteella on myös mielenkiintoista huomata pitävänsä jopa toisen ärstyttävistä tavoista -joita ei voisi kenenkään muun kohdalla lainkaan sietää-, koska nimenomaan ne piirteet tekevät hänestä sen ihmisen ketä rakastaa niin hirrrrrrmuisen paljon.

Mielestäni on totta, että voi olla "liian kaunis". Ainakin tälläiselle alikasvuiselle, jota on lapsena piiskattu "rumakepillä", on tullut vastaan naisia, joita en edes harkitsisi lähestyväni, koska he olisivat niin sanotusti "way out of my league". Syykin siihen on selvä: Vaikka saisin tälläisen naisen, en koskaan pystyisi pitämään sitä. Ehkä kysymys on itsetunnosta, mutta uskon että "neiti täydellisyydelle" tarjokkaita riittää niin paljon, ettei kulu kauaakaan, kunnes joku itseäni parempi kävelisi vastaan. Niinhän sitä sanotaan, että kaunis nainen on kaikkien miesten omaisuutta, kun taas ruman saa pitää yksin omanaan. ;)

Veikkaisin, että ihmiset kumppania valitessaan pyrkivät saamaan itselleen "samantasoisen" puolison. Toisilla rima voi olla korkeammalla ja etsitään, kumppania, joka on parempi tai vähintään yhtä hyvä kuin itse niissä asioissa, joita pitää tärkeänä. Jos tälläisellä "akateemisella rotunaisella" (sivuhuomautus: :kuola: ) on rima edes vähän korkeammalla, ei ole ihme, jos siitä pienestä "akateemisten rotumiesten" populaatiosta ei sopivaa kumppania löydy. Miehillä ei yleensä tälläistä ongelmaa ole, koska he tyytyvät helpommin vähempään ja siihen "rumaan naiseen", jota kukaan muu mies ei halua. :D

Eräs tuttuni, joka on pitkä, hoikka, akateeminen blondikissa, kertoi esittävänsä joskus "bimboa" saadakseen miehet kiinnostumaan itsestään. Tämä ehkä toimii, mutta saattaa se kiinnostuksen laatukin vaihtua. :rolleyes:

En pidä itseäni liian älykkäänä, mutta monia muita selvästi liian tyhmänä normaaliin, sivistyneeseen rinnakkaiseloon.

jiiii sanoi:
Tosielämässä kuitenkin tapaa valtavan älykkäitä kirvesmiehiä, puuseppiä, autokorjaajia jne. ja todella typeriä "akateemisen koulutuksen omaavia".
Akateeminen koulutus ei takaa sitä, ettei kyseinen henkilö voisi olla todella typerä. Tunnen pari tällaista teoriassa fiksua yliopiston käynyttä, jotka osaavat juuri ja juuri pyyhkiä perseensä.

Itse ajattelen, että kannattaa tutustua ihmiseen kuin ihmiseen, oli ammatti sitten rekkakuski ja ydinfyysikko.

Miksi dissata ketään sen takia, että on sattunut opiskelemaan, joko enemmän tai vähemmän?

Elämä on vaan niin vitun lyhyt, että jaksaisi kulkea nokka pystyssä kokoajan ja dissata ihmisiä(+siitä saa mojovat niskakivut:) )

OFFTOPIC: suomessa on ihme mentaliteetti, että jos menestyy hyvin ja omaa vielä hyvä kuntoisen kropan(nainen tai mies) ->on täysi kusipää ja dorka. Voi hitsi kun toi vielä muuttuisi. :wanha:

Alkuperäisestä esimerkistä tulikin mieleeni, että "olen liian kaunis ja älykäs" -tyyppejä huomattavasti enemmän löytyy paljon kauniita ja mukavia ihmisiä, jotka omaavat aivan paskan itsetunnon. Itse asiassa sellasia tunnen runsaastikin, näitä "liian kauniita ja älykkäitä" olen tavannut vain vitseissä. Toivottavasti en koskaan livenä tapaakaan.

[EDIT]
Paskaa suomenkieltä ja ylipitkiä virkkeitä meikällä. Pahoittelen
[EDIT]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom