lihasten ylläpitoon sopivia ruokia laihduttaessa?

... tietenkin liikunnan lisäksi :D tiedä en onko tästä jo puhuttu aikaisemmin mutta olen huono ja laiska syöksymään nettien syvyyksiin.

eli homma olisi tälläinen, viimeisen kuun aikana olen käynyt salilla ja lihasta on tullut yli odotusten.
olisin jatkanut kyseistä linjaa, mutta vanha murtuma alkoi tässä muutama viikko sitten säteilemään kipua kiitettävästi että jouduin sairaslomalle ja minulle ehdotettiin punttisalin jättäminen väliin kunnes käsi olisi kunnossa (lie milloin jos joudun vielä leikkaukseenkin :face:) tietenkään nyt ongelmaa ei olisi koska ranne ei kipeyde puntatessa mutta töihinkin olisi joskius kiva päästä.

eli nyt kyselisin hyviä ravinto-ohjeita, mitä tässä 'laihduttaessa' kannattaa nyt syödä että lihakset ei lähtis häviämään? tietenkin treenaan niitä punnerruksilla ynnä sun muilla mitä uskallan tehdä, mutta eivät ne tietenkään sama asia ole kuin punttisalilla rehkiminen. helkkaristi vaan proteiinia naamaan kuin ennenkin?

mites on juoksemisen laita? kuulin joskus että lenkkelily kuluttaa lihasmassaa mutta taas oiva väline laihdutuksessa?

kiitos ja kumarrus!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom