Lihasten nykiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hilppa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
En oikein keksinyt muutakaan paikka kirjoittaa, joten kirjoitan tänne.

Nyt on tullut kaksi päivää pidettyä taukoa salilta, ja kävin töiden jälkeen kaverin kanssa kaljoilla. Kolme olutta kumottuani lähdimme vaeltamaan kohtia bussia, ja sitten se alkoi - nimittäin nykiminen. Olkapää nyki koko matkan.. niin että tietystä kohtaa olkapäätä tunsi kuinka lihas nyki, vähän niinkuin elohiiri. Tätä jatkui koko matkan.. kotiinpäästyäni ojentaja alkoi nykiä. Samanlaista, kymmenen sekunnin välein alkavaa täristävää nykimistä, jota kestää noin 5-10 sekuntia. Mikään hieronta/hakkaaminen/lihakseen kohdistetty väkivalta ei lopeta tätä. Yritin käydä nukkumaan, mutta pakara alkoi sitten nykimään siihen malliin että oli pakko tulla lukemaan pakkista... mikä mulla on?!? :curs:

No olisiko ollut vaikka elohiiri sitten kuten jo itsekin viittasit siihen?
Haulla löytyi jotain:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php?searchid=2236125
On ollut samoja oireita ja nesteen/suolojen/magnesiumin vähyys aiheuttaa tuota. Joskus alkoholia otettua jopa tullut kramppeja kun liian vähän nestettä/suoloja kropassa. Itse ole parhaimman pika avun saannut jollain kivennäisvedellä/magnesium tabuilla ja hieman ihan suolaa ottamalla.

Mulla on nyt jo kolmatta viikkoa nykinyt tuo oikea ojentaja. Ei siis taukoamatta :D, mutta melkein päivittäin. Ei siitä sinänsä mitään haittaa ole, mutta nyt alkaa kylllä jo vituttaaan.

Mistäköhän johtuis noin pitkäaikanen?

Jeps, samat lääkkeet vaan kun suonenvetoihinkin.. Itellä tosiaan löyty kuuluisan "boan häntä" jalasta ;) ja tota jatku koko illan..

www.24.fi/jyykka/boa.WMV

Oon muuten huomannu, ne kaikki 2 kertaa kun tullut treeni-iltana käytyä kaljalla viime kesän alusta laskettuna, rupee kädet aina kramppaamaan pahasti heti kittaamisen alotettua, muuten ei moisia ongelmia kyllä ole ollut. Ikävää kun yrittää tuoppia nostaa suulle ;)

itellä kans hirveitä noi lihasten nykimiset.. nyttenki nykii tota oikeeta olkapäätä, ja noi nykimiset kyl huomaa erittäin selvästi :D Eniiten mis mul nykii on,olkapät,ojentajat,silmäkulma,hauis

Alkoholi poistaa nestettä... hmmm... diureetti? ;)

Hohoo, vois muuten luullakin mutta vaikkas vetäisin kahvipannullisen niin ei vastaavaa tapahdu ;) tai sitten siinä on sekin kun paarissa pitää seistä meloonit kainalossa :D :D :D

Heh, tuttu juttu. Mulla nyki kerran hauis koulun ruokalassa niin että nykiminen erottui t-paidan ja collegehupparin läpi. Ei muuten tunnu mukavalta kun nykii oikeen kunnolla, suorastaan vitutti kun ei loppunu millään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mullakin nyki, vaikka söin magesiumia! Kun aloitin berokan, niin johan loppu.

E: Ei ehkä noin suuressa määrin, kun tuossa vidossa. No ei taida olla tollaset lihatkaan. Kuitenkin aivan selvästi tunsin.

Jeps, samat lääkkeet vaan kun suonenvetoihinkin.. Itellä tosiaan löyty kuuluisan "boan häntä" jalasta ;) ja tota jatku koko illan..

:eek: Ja mä oon jo luullu, että mulla on joku lihasrappeumasairaus, kun omatkin pohkeet just samaan tapaan väreilee. Vaikka kuinka yrittää rentona olla, niin ne elää tuota omaa elämäänsä. Ja mulla tuota on jatkunut tauotta jo vuosikausia. En ole pitkään aikaan enää edes jaksanut katsoa olisko se loppunut. No, nyt kurkkasin ja sama kuplinta siellä pohkeissa yhä on. Ilmankos mä en kehity, kun kaikki energia menee 24/7 autonomiseen pohjejumppaan... :curs:

Tiedätkö jotain linkkiä, josta vois lukea lisää tästä vaivasta?

-m

Back
Ylös Bottom