Lihasten kovempi kipeytyminen dietillä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuten otsikkokin sen kertoo, niin tein havainnon että nyt dietillä ollessa, lihakset ovat kipeytyneet huomattavasti enemmän mitä normaalisti. Ohjelma on pysynyt samana.
Johtuukos tämä yksinkertaisesti vain siitä että elimistö on kovemmalla rasituksella nyt ja ei palaudu vain niin nopeasti?
Vai onko tähän joku hienompi selitys olemassa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No varmasti palautuu hitaammin jos ollaan dietillä. Otatko mitään lisäravinteita/vitamiineja? Jos nyt jätetään itsestään selvyydet kuten riittävä proteiinin saanti niin omakohtaisesti olen huomannut että kalaöljykapseleiden ja magnesium pillereiden lisääminen ruokavalioon on ainakin nopeuttanut palautumista huomattavasti. Suosittelen kokeilemaan jollet niitä ole vielä kokeillut.

Tuo magnesiumin puute voi olla yksi syy. Kokeile magnesium tabuja tai syö oikeanlaista ruokaa (esim. herneet, pavut, pähkinät, tumma riisi)

Proteiinia pitäisi tulla tarpeeksi, ja hyviä rasvoja.
Multivitoja napsin aamulla, ja sinkki tabletin. Tuota magnesiumia voisi tosiaan lisätä ruokavalioon, vaikka sitten tabuina.

Dietti päällä ollaan menty jo hyvän aikaa ja vielä en ainakaan oo huomannu että lihakset kipeytys enemmän, mutta mulla on noi magnesiumit ollu mukana koko ajan, että lieneekö siinä sitten selitystä asialle.

Timba79 sanoi:
Dietti päällä ollaan menty jo hyvän aikaa ja vielä en ainakaan oo huomannu että lihakset kipeytys enemmän, mutta mulla on noi magnesiumit ollu mukana koko ajan, että lieneekö siinä sitten selitystä asialle.

Sama täällä. Ei ole palautumisen suhteen ollu muutosta. Paikat kipeytyvät normaalisti jne....

Ruokavaliolla on melkoinen merkitys.

No tänään alan syömään magnesium tabuja joten katsotaan jos muutosta.
Lähinnä siksi ihmettelin tätä lihasten kipeytymistä kun plusalla ollessa näin ei ole pitkään aikaan tapahtunut (tai lihaskipu on ollut todella minimaalista, paitsi jaloissa..)
Vaikka treeni ja toistomäärät olleet aika samat. Ja niin kovaa on treenattu kun tämä mies pystyy.

Zone-sarja -42%
Net Virgin sanoi:
Ruokavaliolla on melkoinen merkitys.

Kyllä se on tähän uskominen ja vitamiineilla sun muilla. Niitä olen nappaillut purkista jo ennen diettiä ja dietin aikana ja vielä sen jälkeenkin ja hyvin on mennyt. Eikä tähän asti ole tulostasotkaan laskeneet, päinvastoin jossain jopa noussutkin!

Edit: ainoastaan ton penkin 2x6 systeemi junnaa nyt dietillä paikallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom