Lihasten koko muuttuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
43
Miten musta tuntuu, että kun on kovempi treeniviikko päällä, kädet näyttää paksummilta, kuin käydessäni vähemmän salilla? Ja sitten, jos on syöny pari päivää vähän heikommin, niin silloinkin ne kädet näyttää ohuemmilta. Onko tässä perää vai lieneekö kyse ihan psykologisista asioista ja harhasta?

Terveisin, :david:

Kyllähän se ihan järkeen käy että näyttävät huonommalta jos syöty huonosti, nimittäin tämä ukko on ainakin aamuisin aika ruipelossa kunnossa, mutta iltapäivällä kun on syönyt+juonut jo niin näyttääpi paremmalta.

Noh, mun mielestä se tulee tuolta kuupan sisältä se tunne. Ei lihaksien koko vaihtele sen perusteella, mitä päivällä syöt tms.

Kyllähän kun vaikka pari viikkoa reenaa 4 krt viikossa niin näyttää (omasta mielestä) ihan erilaiselta kuin jos reenaa 1-2 viikossa.

Originally posted by SirVili
Miten musta tuntuu, että kun on kovempi treeniviikko päällä, kädet näyttää paksummilta, kuin käydessäni vähemmän salilla?

Njääh, vähän luulosairautta :D ja se fakta että ne kädet todellakin on vähäsen pienemmät kun ei niitä ole kovaa pumpannut. Me kaikkihan tiedämme tyyppejä jotka ennen biitsille menoa pumppaa rinnan ja haban sika pumppiin. Seuraavana päivänäkin vielä on paikat turvoksissa

Ja sitten, jos on syöny pari päivää vähän heikommin, niin silloinkin ne kädet näyttää ohuemmilta. Onko tässä perää vai lieneekö kyse ihan psykologisista asioista ja harhasta?

Faktaa...varsinkin nyt dieetillä kun pitää lauantaina kalorippäivän niin jo illalla on varsin turvonnut lookki. Seuraavana päivän on painoa jo pari kiloa tullut lisää, nestettä...

Re: Re: Lihasten koko muuttuu?

Originally posted by Rice
Me kaikkihan tiedämme tyyppejä jotka ennen biitsille menoa pumppaa rinnan ja haban sika pumppiin. Seuraavana päivänäkin vielä on paikat turvoksissa

Mielenkiintoinen ihmisryhmä muuten nämä biitsipumpin hakijat. Kaikki tuntuvat kuulleen semmoisista, mutta minä en ole ikinä livenä tavannut yhtään, joka myöntäisi hakevansa pumppia ennen biitsille menoa.

Re: Re: Re: Lihasten koko muuttuu?

Originally posted by igf1bp3
Mielenkiintoinen ihmisryhmä muuten nämä biitsipumpin hakijat. Kaikki tuntuvat kuulleen semmoisista, mutta minä en ole ikinä livenä tavannut yhtään, joka myöntäisi hakevansa pumppia ennen biitsille menoa.

Hah, toi nyt on niin yleistä. Kaikki ei toki sitä sano ääneen, osa asialle naureskelee. Eihän se nyt mikään iso juttu ole. Itsekkin olen mm uimahallissa vähäsen jännitellyt mm rintaa ja habaa...

Esim alilla jossa käyn on kaks miespuolista spinning ohjaaja usein nähty rinta ja käsitreeneissä ennen tuntia. Toinen asiasta ihan heittää huumoriakin..

Je ne jotka ei tämmöisiä myönnä valehtelee...

Mitäs vikaa siinä on jos vetää pumppiin ennen rannalle menoa :) Eläimellistä käyttäytymistä..pelotetaan muut urokset pois ja haalitaan kaikki naaraat itselleen :blow:

Originally posted by LohiLinja
Mitäs vikaa siinä on jos vetää pumppiin ennen rannalle menoa :) Eläimellistä käyttäytymistä..pelotetaan muut urokset pois ja haalitaan kaikki naaraat itselleen :blow:

Ei kai siinä mitään vikaa ole. Mun mielestä jengit saa tehdä tasan sitä, mitä haluaa, niin kauan kuin eivät häiritse muita tekemisillään.

Mietin lähinnä siltä kannalta, että onkohan tässä nyt joku vilunkipeli meneillään. Nimittäin kun useimmat (ainakin mun tuntemista raudan raiskaajista) naureskelevat biitsipumppaajille, mutta silti heitä ei ole missään. Outoa.

Ei kai homma ole niin, että kaikki vain naureskelevat beachpump-sankareille, mutta silti monissa meistä asuu pieni biitsipumppaaja, joka ei halua tulla ulos kaapista?

Re: Re: Re: Re: Lihasten koko muuttuu?

Originally posted by Rice
Esim alilla jossa käyn on kaks miespuolista spinning ohjaaja usein nähty rinta ja käsitreeneissä ennen tuntia. Toinen asiasta ihan heittää huumoriakin..

Je ne jotka ei tämmöisiä myönnä valehtelee...

Minä sitten ilmeisesti valehtelen itselleni melko onnistuneesti, koska olen onnistunut kieltämään itseltäni nämä machopumpin haut jopa niin pitkälle, etten enää edes muista ikinä harrastaneeni niitä.

Tai sitten en ole ikinä harrastanut niitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
noh, muistan kyllä jokunen kesä sitten kun kaverin kanssa ajoitettiin joskus käsivarsitreeni lauantai-iltapäivälle/alkuillalle, sit vähän syötiin, juotiin viinaa ja pinkeet paidat päällä baariin katsastelemaan emäntiä. näinhän se joskus meni...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom