lihasten kasvu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hei. tarvitsisin vinkkejä miten saisin hauista ja ojentajia kasvatettua nopeasti/tehokkaammin..

tällä hetkellä käden koko hauiksen kohdalta ympärimitattuna 37cm ilman jännitysta ja jännityksen kanssa 39-40cm.. tuostakin olisi kysymys että mitä mieltä olette onko 40cm paljon vai vähän?

Olen treenannut todella aktiivisesti erilaisia sarjoja ja liikkeitä jo 4-5v, nyt viimeiset 4kk olen vetänyt n.4-6 kertaa viikossa treeniä..

penkiltä kuitenkin nousee sellaset 120kg ja haukkareita teen 18kg käsipainolla ja 40kg tangolla..miten onkos toi 18kg käsipaino liian vähän?

oma paino on 91kg ja pituus 182cm..

asiallisia vastauksia kiitos=)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
oli pakko vastata vaikken tiiä kysymyksees vastausta mutta katos katos kuullostat ihan kaksoisolennolta mittojes perusteella... 182cm pituutta 90kg ja risat tääläki ja penkkiki on samaa luokkaa 115kg :S

Itse penkaan vähemmän mutta haiuskääntöä menee kohtuu puhtaasti 10x50kg ja jotain 10x25kg käsipainoilla, tosi kässärillä vähän ronskimpaa, scotissa kp 23kg x12 meni viimeksi.

Taitaa tosin itselläni olla vähän hapa edellä muita kun aluksi treenasin puolisen vuotta haiuskäännöillä ja etunoja punnerruksilla :D

Itselläni myös joku 39-40cm käsi. Entä onko se paljon vai vähän, se riippuu. Kun aloitin itselläni oli 29cm jännitettynä, eli 10 cm tullut tavaraa mutta naru mikä naru. Varsinkin kun painoa on tullut lisää paljon.

Sama homma että jollekkin 100 kg penkki on lähinnä vitsi; helppo sanoa jos penkaa treenaamatta 80-85kg. Itse penkkasin aloittaessani 35kg. Eli piti kolminkertaistaa tulos päästäkseen edes markaan.

Mitat 178cm/86kg ja aktiivista treeniä 1,5v + vuosi jotain höntyilyä mistä ei juurikaan hyötyä.

Siinä vähän lauantain avautumista mukana :D

Suositut

Back
Ylös Bottom