Lihasta, vai...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve Palstalaiset!

Tammikuun 13.paiva se alkoi ja tanaan oli tarkistuksen paikka. Reenikuuria ja tiukkaa ruokavaliota kestanyt kolme kuukautta ja painoa tullut lisaa 3.9 kiloa. talla hetkella 84kg. Aeribinen reeni myos 3 krt viikossa ja kuten tuosta ruokavaliosta tulikin jo sanottua, se on todella tiukka. hiilarit minimissa ja proteiinivoittoista. Tassa pohdinkin,etta onko tuo 3.9 kiloa 100%lihasta vai...rasvaa? Jotenkin tuo rasva kuullostaa oudolle, koska punttia vedetty 4 krt viikkoon ja proteiini ja krea myoskin kaytossa. Olisiko aihetta uskoa, etta olen kasvattanut lihaksiani kropassa vai mitenka?

Vaihdellaas taas mielipiteita!

Kyllähän tossa lihasta on messissä, mutta luulisimpa,että suurin osa on nestettä jota kreatiinin vaikutuksesta kertyy yleensä jonkun verran.

lihaksen %-osuus tuosta painonnoususta

Voihan se olla yli 100%:kin, jos samanaikaisesti kun lihasta on tullut lisää, olisi aerobisesi saanut aikaan rasvan vähenemistä. Esim 5kg lihasta ja reilu kilo pois rasvaa, näin yksinkertaistettuna..:confused:
Matemaattista hifistelyä.

Originally posted by Fabien
Terve Palstalaiset!

Tammikuun 13.paiva se alkoi ja tanaan oli tarkistuksen paikka. Reenikuuria ja tiukkaa ruokavaliota kestanyt kolme kuukautta ja painoa tullut lisaa 3.9 kiloa. talla hetkella 84kg. Aeribinen reeni myos 3 krt viikossa ja kuten tuosta ruokavaliosta tulikin jo sanottua, se on todella tiukka. hiilarit minimissa ja proteiinivoittoista. Tassa pohdinkin,etta onko tuo 3.9 kiloa 100%lihasta vai...rasvaa? Jotenkin tuo rasva kuullostaa oudolle, koska punttia vedetty 4 krt viikkoon ja proteiini ja krea myoskin kaytossa. Olisiko aihetta uskoa, etta olen kasvattanut lihaksiani kropassa vai mitenka?

Vaihdellaas taas mielipiteita!

Kato peilistä, sieltähän sen näkee.

Re: Re: Lihasta, vai...?

Originally posted by Jesuiitta

Vaikeaa se kyllä välillä on. Minä itse ainakin olen tullut niin sokeaksi niin omalle kuin muidenkin kehitykselle että en välttämättä edes parin kilon lihasmassan lisäystä huomaisi itselläkään.

Re: Re: Lihasta, vai...?

Originally posted by Jesuiitta

"Ota valokuva, siitähän sen näkee." Olen ainakin itse tullut aika sokeaksi peilikuvalle, päivän sisällä voi muoto muuttua kohtuullisesta huonoksi. Valokuvasta näkee paremmin totuuden.

Tarkoitin lähinnä sitä, että vaikea täältä tietokoneen äärestä on kommentoida kenenkään kasvamiseen, varsinkaan kun ei tunne ko. henkilöä ja kun ei ole kuviakaan postattu. Varmasti on tullut lihasta, jos on saanut laadukasta reeniä ja ruokavalio on kunnossa, varsinkin kun aerobinen on pelissä. Itse sen varmasti kuitenkin parhaiten tiedät, ei muuta kun lihaa päälle!:kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom