Lihasta kylkiluiden päälle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pasuri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Syöminen?

Ei vain..Eikö erilaiset kylkirutistukset(?) käy tähän tarkoitukseen?

Treenaa monipuolisesti, kyllä ne siitä kehittyy. Tuohon kylkiluitten päälle tulee sitten sellaiset "sahalihakset" jotka nyt ei mitenkään kamalasti ulkonäöltään eroa kylkiluista, ovat vaan sellaiset muhkummat :D

Voimapyörä mulla käy ihan törkeesti kylkiin...

Treenaa monipuolisesti, kyllä ne siitä kehittyy. Tuohon kylkiluitten päälle tulee sitten sellaiset "sahalihakset" jotka nyt ei mitenkään kamalasti ulkonäöltään eroa kylkiluista, ovat vaan sellaiset muhkummat :D

Voimapyörä mulla käy ihan törkeesti kylkiin...

Sahalihakset tunnetaan myös nimellä serratus. http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.html

Voimapyörä on kyllä sellainen liike, joka tuntuu koko keskivartalossa kylkiä ja sahalihaksia myöten. Nuo sahalihakset työskentelevät voimakkaasti, kun painoa käsitellään pään yläpuolella, eli tehokkaita liikkeitä ovat esim. pystypunnerrus seisten, tempaus ja työntö. Näiden liikkeiden tekemisen ansiosta sain omat kylkiluuni tehokkaasti piiloon ja niiden päällä on nykyään ihan lihasta.

Voisko joku kertoa millanen liike toi voimapyörä on? kun ei oo vielä mulle selvinny... kuvia saa laittaa myös jos tietää missä olis tai videoo

Voisko joku kertoa millanen liike toi voimapyörä on? kun ei oo vielä mulle selvinny... kuvia saa laittaa myös jos tietää missä olis tai videoo
kuva voimapyörästä: http://www.beastskills.com/IMG_3194.JPG
eli noihin kahvoihin tartutaan ja rullataan pyörää eteenpäin polviasennosta, koko vartalo kannattaa pitää tiukkana suorituksen aikana.

haastavampi variaatio on tehdä liike niin, että laskeudut suorin vartaloin niin alas kuin pystyt.

hyviä vinkkejä kuvien kera: http://www.beastskills.com/AbWheel.htm

Pulloveria eli makaat selälläsi penkillä ja niskan takaa alhaalta heilautat ylös suurinpiirtein suoraksi kädet. Älä pistä sitä ojentajille, vaan heilautat koukussa ja oikealla painolla, sarjoilla ja tyylillä tuntuu ehkä enemmän kylkilihoissa kuin rinnassa, vaikka siinäkin. Yleensä se tehdään käsipainolla kuvissa, mutta siitä on täysi paska pitää kiinni ainakaan tasaisesti ja jos käsi on eri kohdassa tangossa kuin toinen, menee liike aivan reisille = epätasaisesti. Ottaa semmoisen lisäpainon käteen ja muuten ikään kuin vastakkaisille puolille ympyrää kädet, hieman sinne päin alas, minne liikkessä viedään se paino (eli niskan taa).

Kylkirutistukset menevät enemmän vatsoille kyllä.

voimapyöristä puheen ollen. miten teette ton liikkeen voimapyörällä?
Nimittäin kun vilkasin tota jeken laittamaa linkkiä niin ekana siellä oli että liike lähtee seisovilteen ja siitä rullataan melkein maahan asti..

ite oon tehny että alkaa siitä, että on polvillaan

Teenkö väärin?

et tee niin kauan kun se liike vaan ottaa sinne minne sen pitääkin

Joo kyllä se ossipena vatsoihin ottaa.. ottaa myös selkään ja vähän olkapäihin..

normaalia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko tässä voimapyörässä jotain tekniikkaakin, koska itse se käy aina äärettömänä kipuna selkään ja jääpi sitten tekemättä?

Vähän sama juttu kun rannekäännön kanssa iso forkku silmissä kiiluen.. Eli jos multa kysytään, turha tollasia on tehdä. Serratukset kyllä pullistuu (ajan myötä) ihan perusliikkeitä ja normivatsoja tehdessä aivan varmasti.

Itsellä on fysiikka kylkiluiden kanssa, kuin afrikan nälkälapsella. Paistavat läpi koko matkalta ja alimmat kylkiluut törröttävät rumasti jättäen alleen suuret "hymykuopat". Pystyykö noita mitään lihaksia (vinot vatsat, serratukset?) treenaamalla peittämään? Muutama vuosi sitten rasvojen ollessa pitkälti yli 20%, mahaakin löytyi, mutta samaan tapaan törröttivät siltikin pitkällä.

Se on ärsyttävää, että pömppövatsa löytyy ja muuten olet luikku ja kylkiluut paistaa.

Ei se kai auta kuin syödä. Nuo kuopat ovat ilmeisesti ainoat kohdat, mihin et sitä lihaa itsessään voi saada. Lähde: sen voit kokeilla itsekin, mutta kerran kun oli salilla nyrkkeilytreenit muilla, niin opettaja sanoi, että siinä kuopan kohdassa on kaikilla se herkkä kohta, mistä ei lihaa löydy (ja siihen kannattaa löydä siis).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom