Lihasryhmien jakamisesta eri päiville

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Aattelin vaan kysästä sellasta että aattelin pistää ton entisen reeniohjelman romukoppaan:kippis1: Ja päätin ruveta tekemään luultavasti 8-päivän kierrolla kuten Tomi tuolla FAQ:ssä suositteli:) Nyt vaan kysyisin että mitenkä jakaisitte lihasryhmät millekkin päivälle, aattelin että ainakin selkä ja habatreenin vois tehä eri päivinä.

Kiitti jo etukäteen vastauksista

1. jalat
2. lepo
3. olkapää, ojentaja, vatsa
4. lepo
5. selkä
6. lepo
7. rinta, hauis
8. lepo

ja kierto alusta

Tuo näyttää aika hyvälle:worship: Huomenna mulla ois vanhan ohjelman mukaan ojentaja/rinta/olkapääpäivä niin voisin tehä siinä jo tuon rinta/haba treenin kun treenasin habaa viimeks keskiviikkona niin eiköhän se kevyttä reeniä kestä.Taidan tehdä kevyttä viikkoo ekan viikon tolla että saan noi päivät kohalleen.

Ei välttämättä mitenkään. Mitä varten treenaat?

Itse uskon vakaasti, että lihasryhmien treenaaminen ja jakaminen ei ole yhtä olennainen asia kuin liikkeiden treenaaminen ja jakaminen. Tämä sen takia, että yksi liike käy loppujen lopuksi ainoastaan yhteen paikkaan - eniten, eli niin että tuntuu.

Ai niin kysyisin vielä joitain hyviä rintaliikkeitä kotona reenaamiseen.Oon saanu sellasen käsityksen että esim lattiapenkki käy rintalihakseen?

Originally posted by Ämmbee
Ei välttämättä mitenkään. Mitä varten treenaat?

Itse uskon vakaasti, että lihasryhmien treenaaminen ja jakaminen ei ole yhtä olennainen asia kuin liikkeiden treenaaminen ja jakaminen. Tämä sen takia, että yksi liike käy loppujen lopuksi ainoastaan yhteen paikkaan - eniten, eli niin että tuntuu.

Oonko tyhmä kun en tajunnu tuosta mitään:david:

Originally posted by harde20
Oonko tyhmä kun en tajunnu tuosta mitään:david:

Et ole tyhmä. Minulle tuli äsken sairauskohtaus, joten jäi kirjoittamatta melko paljon.

Tarkoitin vain että kun moni tekee jaolla rintaa-selkää-jalkoja-hauista, niin on myös mahdollista että valitsee itselleen omat sopivat liikkeet tietyn päämäärän saavuttamiseen ja tekee niitä säännöllisin valiajoin niin kauan kun on määränyt, esim. 2- 5 viikkoa.

Moni ohjelma toimii niin, että tehdään koko kroppa enemmän tai vähemmän kerralla, ja ei silloin ei treenata lihasryhmiä erillisinä päivinä, eikä se ole välttämättömyys.

kyllähän se meitsin tavote on saada pattia niin helvetisti:evil:

nyt alotin tekee tolla uudella ohjelmalla, eilen oli rinta/haba päivä ja kädet on nyt ihan helvetin kipeenä!!!:kippis1: Ihan erilainen intokin treenata kun vaihtaa välillä ohjelmaa:evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom