Lihasmassa treeniohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo elikkäs tarkoituksena olisi kasvattaa lihasmassaa ja saada painoa lisää. Olen n. 170 cm pitkä ja painan 47 kg. Olen käynyt salilla muutaman kuukauden ja haluaisin aloittaa lihasmassa treenin. Käyn yleensä 2-3 krt viikossa.
Olisin kiitollinen jos voisitte laatia minulle lihasmassa treeniohjelman, itsellä kun ei ole melkein mitään tietoa näistä. :D

Lisäksi tarvisin tietoa näistä lisäravinteista. Mitä käytän, kuinka usein ja paljon? Tietysti voi myös antaa muita hyödyllisiä vinkkejä!:)

Mä luen töissä pakkista aika ahkerasti mut joka helvetin kerta ku avaa pakkiksen ni tääl on uus topikki "mites tota lihasmassaa sais ku pitäs kesällä nostaa 200kg penkistä ja saada naisia abseilla"

Mä luen töissä pakkista aika ahkerasti mut joka helvetin kerta ku avaa pakkiksen ni tääl on uus topikki "mites tota lihasmassaa sais ku pitäs kesällä nostaa 200kg penkistä ja saada naisia abseilla"

Selvä

- - - Updated - - -

kohta joku tulee vastaamaa sulle linkeillä ni voin vastata nyt jo että selaa foorumia alottelijoiden osioo ja ravintopuolta.
http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/
http://www.pakkotoisto.com/ravinto/
ja treeni ohjelmaks ite suosittelisin arnoldin kultast kuusikkoo mul toimi alkuvaiheissa helvetin hyvin. = kyykkää penkkaa vedäleukoja, syö ja nuku vitusti.

Kuinka kauan tota kultast kuusikkoo kannattais tehä? Tuleeko tuloksia hyvin? :)

Niin kauan kun kehittyy ja sarjapainot nousee ja homma pysyy mielekkäänä :). Varmaan jotain 3-6kk suuntaista.
Tuloksia tulee hyvin kun muistaa syödä tarpeeksi, tosin aloittelijoilla tulee kyllä melkein ohjelmalla kuin ohjelmalla. Multakin silti ääni kuusikolle, loistava ohjelma.
Lisäravinteita et välttämättä tarvii ollenkaan, palkkari on ihan kätevä salin jälkeen ja proteiinijauheita voi nappailla jos muuten meinaa tiukalle mennä riittävä proteiinin saanti. Tärkeää syödä yli kulutuksen että energiaa jää lihasten kasvuun, tähänkin löytyy erilaisia lisäravinteita mutta fiksuinta ottaa normaalista ruuasta kalorit.
Kun paino nousee n. pari kiloa kuukaudessa ja kadulla hihaton paita päällä kulkiessasi tytöillä alkaa jäämään samanlainen limavana jälkeen kun etanoilta niin olet oikealla tiellä!

Selvä

- - - Updated - - -

ite tein 2-3kk ja pystyin joka viikko lisäämää sen 2,5kg penkkii ja kyykkyy pystylisäämää painoo vähän tiheempää tahtii. :) varmasti saat tuloksia kun reenaat oikein ja muistat syödä että palaudut!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom