Lihasmassa (ja esteettisyys) ennen voimaa...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wnb
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
samout sanoi:
jo ny on saatana ku jokku puhuu että treenaamatta tollanen pahatpojat vartalo, oon 1,5v käyny salilla 4krt viikos ja mul on joku helvetin bill gates kroppa ( en tiiä millanen se on mut oletan että aika heiveröinen:D)
:curs:
no eihän noista oo kukaan minkäänlaisessa kunnossa Franzenia lukuunottamatta.muut on vaan tiukassa kunnossa mutta sitä lihasmassaa ei erityisemmin ole.tiukkuus vaan luo sellasen illuusion että siinä kunnossa ois jotain ihmeellistä

EDIT ja jokainenhan muistaa että tämä oli vain ja ainoastaan IMO

samout sanoi:
jo ny on saatana ku jokku puhuu että treenaamatta tollanen pahatpojat vartalo, oon 1,5v käyny salilla 4krt viikos ja mul on joku helvetin bill gates kroppa ( en tiiä millanen se on mut oletan että aika heiveröinen:D)

Ehkä kantsis panostaa vähän muutenki ku vaan salilla käymällä.. Vois olla fiksua syödä oikeen ettei mene aika ihan hukkaan.

anticube sanoi:
Ehkä kantsis panostaa vähän muutenki ku vaan salilla käymällä.. Vois olla fiksua syödä oikeen ettei mene aika ihan hukkaan.

syön kyl :jahas: , esim maitorahkaaki 500g päiväs

no jos tommonen tiukka ja jonkun verran lihasta luukki on tavotteena niin on oltava tarkka ja ennen kaikkea niukka ruokavalio. ei tarvitse edes paljoa punttia vetää. 2kertaa viikkoon riittää aivan hyvin, nimittäin tollasessa tosi tiukassa ruodossa näkyy vähäinenkin reeni varsin helposti.

Liitteet

• brad-pitt-nude.webp
    brad-pitt-nude.webp
    6,9 KB · Katsottu: 1 342
Alec sanoi:
tiukkuus vaan luo sellasen illuusion että siinä kunnossa ois jotain ihmeellistä
Mikä ihmeen tiukkuus :hyper:

jos toi on tiukkuutta nii oon sit ite varmaa täysin ripped ja valmis kesän keholavoille :D

Taitaa olla osalla vähän vääristynyt kuva mikä on lihaksikas ja mikä tiukka. Normi-ihmisiä ei verrata kehonrakentajiin, ja lihaksikas voi olla muutenkin kun olemalla iso. :thumbs:

samout sanoi:

Bill Gates on yksi massiivisimmista kehonrakentajista:lol2:

Nyt kun täällä on puurot ja vellit sekaisin, niin selostakaapa, joku osaava:

Tiukka?
Lihaksikas?
Kehonrakentaja?

tomimies sanoi:
Mitä toi nyt todistaa? Pitäähän sun itekki tajuta et jossain on vika jos ei kehitystä tuu.

nii ei se mitää todista kuha annoin esimerkkii et syön kyl ja arvasin et joku tosta tulee sanoon. Ja oon kyl miettiny et missä vika, aattelin ny alkaa diettaa et sais lihakset paremmi näkyviin ja tilanneraporttii :whip:

NATO sanoi:
Mikä ihmeen tiukkuus :hyper:

jos toi on tiukkuutta nii oon sit ite varmaa täysin ripped ja valmis kesän keholavoille :D
no enpä tässä nyt varmaan mitä kehis-tiukkuutta tarkottanukkaan :david:
ihan näin tavispohjalta,eli jos teppo tavikseen vertaa,niin nuo on tiukassa kunnossa,jos pro kehonrakentajaan,niin ei.mutta ilmeisesti sulla oli tarve ymmärtää mun viesti väärin..

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
--Antti-- sanoi:
Tiukka?
Lihaksikas?
Kehonrakentaja?

Ainakin mun mielestä tiukkaan menee Pitti (rasvat about 10-12?) Eri asia jos vetää diureetteja tms. ja näkyy säikeet, sillon ollaan jo ripped!

Lihaksikkaaseen vosi mennä Franzen, Vin Diesel yms. Kehonrakentajiin ei voi ees verrata, mut silti ne on lihaksikkaita.

Vikaan keksii kuka vaan monta nimeä. Vaikka T. Poutiainen? :eek:

No onko siitä enemmän hyötyä kuin haittaa, jos on valmiis niukat rasvat kun alotaa saliharrastuksen? Itse olen aika pienillä rasvoilla varustettu, mutta alotteliaksi(2kk piakkoin salia takana) ihan kivasti tullu lihasmassaa.

MikaB sanoi:
No onko siitä enemmän hyötyä kuin haittaa, jos on valmiis niukat rasvat kun alotaa saliharrastuksen? Itse olen aika pienillä rasvoilla varustettu, mutta alotteliaksi(2kk piakkoin salia takana) ihan kivasti tullu lihasmassaa.

Tottakai sitä on mukavampaa ja hyödyllisempää aloittaa niukoilla rasvoilla. Jos pitäisi esim. valita aloituskunnoksi joko 180cm/80kg/10% tai 180cm/80kg/20% niin ei kait tuossa kauaa tarvitsisi miettiä kumman valitsisi;)

Aivan:) Mutta eihän alhaisilla rasvoilla treenatessa oo haittaa sille lihakselle? Siis tarkotan tässä sitä, että ei lihas "palais" pois:)? ihme kysymyksiä..:david:

hernekeppi sanoi:
Tottakai sitä on mukavampaa ja hyödyllisempää aloittaa niukoilla rasvoilla. Jos pitäisi esim. valita aloituskunnoksi joko 180cm/80kg/10% tai 180cm/80kg/20% niin ei kait tuossa kauaa tarvitsisi miettiä kumman valitsisi;)
Entä jos aloituskuntona on 180cm/60kg/10% tai 180/80/20% ja tavoitteena on vaikkapa 70kg 10% rasvoilla? Onko helpompaa polttaa rasvaa vai lisätä puhdasta lihasmassaa?

Handa sanoi:
Ainakin mun mielestä tiukkaan menee Pitti (rasvat about 10-12?) Eri asia jos vetää diureetteja tms. ja näkyy säikeet, sillon ollaan jo ripped!

kyllä noi pitin rasvat lähempänä viittä on kun kymmentä

Diablos1 sanoi:
-toistomäärä riippuu siitä onko sinulla enemmän nopeita vai hitaita lihassoluja(pystyt "taulukosta kattoon" sen)
-treenimäärä riippuu siitä paljon olet aikasemmin treenannut säännöllisesti...(oletan ettet ollenkaan) eli sillon pelkkiä perusliikkeitä kovaa 3krt viikossa rasva palaa ja lihas kasvaa kun kaytät 80-90% painoja(suosittelen 80%)...

Trolli? :hyper:

Edit:
Entä jos aloituskuntona on 180cm/60kg/10% tai 180/80/20% ja tavoitteena on vaikkapa 70kg 10% rasvoilla? Onko helpompaa polttaa rasvaa vai lisätä puhdasta lihasmassaa?

Rasvanpoltto on helpompaa kuin lihaksen kasvatus.

jaapa eikohan tamakin vaittely ole aika turha ??
Kannattas varmaan postata jotain faktaa tassa vaiheessa siita mita haluaa ?
Esim haluan olla: 180cm, 85kg, rasvat 10 - 14%
Musta toi pituus / paino rasva ketoo aika paljon. tahan vois tietty lisata jos haluaa pena kyykky ja mave tulosia / sarjoja talla hetkella. Talla voi jo aika paljon kertoo taviksen kropasta milta nayttaa missa on toita. tai sitten yksinkertaisesti heittaa niita kuvia, ja keroo mihin ei ite ole tyytyvainen.

Taala nyt kumminkin aika monta bodauksen harrastasjaa kay heilumassa, joten jonkinlaista asiallista kommenttia luulisi tulevan. esim etta mita kannattaa mihinkin treeniin kannattaa panostaa, jne

zxcv sanoi:

Nojoo tämä on sitten toisenlainen esimerkki...olen niklaksen kanssa samaa mieltä, jälkimmäinen pääsee luultavasti nopeammin tavoitteeseensa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom