Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Kehonrakentajamainen kroppa vaatii helvetinmoisen vuosien omistautumisen, joten se ei helpolla tule, eli ei tartte pelätä että semmoista tosta vain tulisi. Itse suosisin toistoaluetta 12-14 ja joskus kerran kuussa yksi viikko 6-8.
Jos kylkiluut paistaa niin syö?! Ja treenaa. Näyttääkö mielestäsi hienolta jos dieettaat ton pömppikses veke ja kylkiluut paistaa entistä enemmän! Maha voi roikkua myös huonoista lihaksista johtuen.samout sanoi:Mä en ny oikeen tiiä että mitä pitäis tehä, bulkkaa vai diettaa, ku kylkiluut paistaa läpi mutta mahapömpöttää? Voisin kanssa ottaa kuvii (ku saa dikikameran toimiin) jotta voitte viisaampina kertoo.
njietro sanoi:Jos kylkiluut paistaa niin syö?! Ja treenaa. Näyttääkö mielestäsi hienolta jos dieettaat ton pömppikses veke ja kylkiluut paistaa entistä enemmän! Maha voi roikkua myös huonoista lihaksista johtuen.
korjatkaa jos(kun) oon väärässä :E
No eihän se kehonrakennuskroppaa halunnutkaan.
Tosin hieman epäselvä määritelmä tuo "näyttelijöiden kropat". Tarkotatko nyt jotain Brad Pitin laihaa, treenattua ja rasvatonta kehoa, vai jotain VanDamme tyylistä, vai vielä patimpaa Iso Arskaa, vai sellasta VinDiesel mäistä punnertajan kehoa. Lihas rakentuu hitaasti, mutta timmiin kuntoon pienemmällä massalla pääsee jo nopeemmin- riippuu vähän jantterista.Elä spartalaisella elämäntavalla.:whip: