Lihasmassa (ja esteettisyys) ennen voimaa...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wnb
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mike sanoi:
Kehonrakentajamainen kroppa vaatii helvetinmoisen vuosien omistautumisen, joten se ei helpolla tule, eli ei tartte pelätä että semmoista tosta vain tulisi. Itse suosisin toistoaluetta 12-14 ja joskus kerran kuussa yksi viikko 6-8.

Ja painot sen verran maltilliset, että jaksaa pumpata tuonne 12 toistoon ja yli niin että painot pysyy
koko ajan liikkeessä, ja jännitys koko ajan lihaksissa, eller hur?

Eikä silleen kuin itse teininä aloitin, että paino niin iso kuin minkä kans just ja just pysyi pystyssä, ja sitten kauhee puuskutus melkeen joka toiston välissä :D

Mä en ny oikeen tiiä että mitä pitäis tehä, bulkkaa vai diettaa, ku kylkiluut paistaa läpi mutta mahapömpöttää? Voisin kanssa ottaa kuvii (ku saa dikikameran toimiin) jotta voitte viisaampina kertoo.

samout sanoi:
Mä en ny oikeen tiiä että mitä pitäis tehä, bulkkaa vai diettaa, ku kylkiluut paistaa läpi mutta mahapömpöttää? Voisin kanssa ottaa kuvii (ku saa dikikameran toimiin) jotta voitte viisaampina kertoo.
Jos kylkiluut paistaa niin syö?! Ja treenaa. Näyttääkö mielestäsi hienolta jos dieettaat ton pömppikses veke ja kylkiluut paistaa entistä enemmän! Maha voi roikkua myös huonoista lihaksista johtuen.

korjatkaa jos(kun) oon väärässä :E

njietro sanoi:
Jos kylkiluut paistaa niin syö?! Ja treenaa. Näyttääkö mielestäsi hienolta jos dieettaat ton pömppikses veke ja kylkiluut paistaa entistä enemmän! Maha voi roikkua myös huonoista lihaksista johtuen.

korjatkaa jos(kun) oon väärässä :E

nii ei toi dietti taida olla järkevin idea, ja treenataan treenataan kokoajan. hämää vaan

ei helvetti... pahat pojat elokuvassa tavoitekropat... kenellä, ehkä franzenil oli iha hyväs kuosis, mut JASPER PÄÄKKÖSELLÄKÖ:urjo: , katteleppa se leffa uudestaa ja mieti sit viel kerra haluutko sellaseksi tikuksi!!!!.:down:

Siita Jasperista o hyva lahtee rakentaa :) Franzenista tosin helpompi mut varmaa se on parempi Jasperi olla ku perus tasapaksu kynaniska?

No eihän se kehonrakennuskroppaa halunnutkaan.

Tosin hieman epäselvä määritelmä tuo "näyttelijöiden kropat". Tarkotatko nyt jotain Brad Pitin laihaa, treenattua ja rasvatonta kehoa, vai jotain VanDamme tyylistä, vai vielä patimpaa Iso Arskaa, vai sellasta VinDiesel mäistä punnertajan kehoa. Lihas rakentuu hitaasti, mutta timmiin kuntoon pienemmällä massalla pääsee jo nopeemmin- riippuu vähän jantterista.Elä spartalaisella elämäntavalla.:whip:

Tossa kun sanottiin että Vin Dieselin punnertajamainen vartalo, voisko joku selittää tarkemmin.:nolo: :wall:

Ei kellään ois mittoja esteettisestä vartalosta(tiedän että vaikee sanoa), en nyt tarkota mitään luokkaa 50 vuotta harrastanu, 200 kilonen, 70cm hauiksella varustettua hc body ukko:) . Eli torson lihakset ehkä hieman pienemmät suhteessa kuin esim. pohkeet tai käsi:david: . Tai oisko kukaan ikinä ottanu noista antiikin patsaista mittoja, käsittääkseni tehty tätä kultaista leikkausta mukaillen.

Suositut

Back
Ylös Bottom