Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by janiw82
tuolla ohjelmalla nyt kohta vuoden ja lihaa tullut 14 kg
Originally posted by fluider
no vautsi vau! pitääpä testailla.. alussa varmaan kehitys o hurjempaa ja sitte tasaantuu.
Originally posted by igf1bp3
Silläkin riskillä, että tästä lähtee taas samat vanhat sembalot käyntiin, varoitan, että ei kannata masentua, jos ei tulekaan 14kg lihaa (lihasta) vuodessa.
Originally posted by fluider
juu ei mua ainakaan haittaa jos ei tu 14 kiloa vuodessa, mulle riittää jos saa tollaset 15 kiloo parissa vuodessa kokoon. ehkä ei puhtaana lihana vaan yleisesti massana... puhdas ihra vaan ei kiinnosta :D
Originally posted by janiw82
itse olen vedätellyt tuolla ohjelmalla nyt kohta vuoden ja lihaa tullut 14 kg
Originally posted by Caane
se vaan on niin että kun ollaan alussa alipainoisia etiopian kasvatteja niin se muutaman kilon nestemäärä + useiden kilojen fläsä vuori + pienen pieni lihamäärä =iso karpaasi joka luulee saaneensa 14kg lihasta vuodessa... näin siis omasta kokemuksesta
Originally posted by Pertti 123
Vaikken asiasta tiedäkkää, niin nyt mentiin mun mielestä vähän mettään. Jos tulee 15 lihasta, niin se on 15 kiloo lihasta. Ei sitä tartte ajatella paljon ne painaa kun ne kuivatetaan. Ei taida ne lihat pahemmin toimia ilman sitä vettä. Eli järki käteen.
Originally posted by Caane
mutta kyllä se niin on että jos 15kg pihvilihaa tulisi vuodessa lisää natuna niin salit olisivat täynnä 125kg+ karpaaseja alhaisilla rasvoilla (ainakaan minä en ole huomannut että näin olisi).
Originally posted by Pertti 123
Vaikken asiasta tiedäkkää, niin nyt mentiin mun mielestä vähän mettään. Jos tulee 15 lihasta, niin se on 15 kiloo lihasta. Ei sitä tartte ajatella paljon ne painaa kun ne kuivatetaan. Ei taida ne lihat pahemmin toimia ilman sitä vettä. Eli järki käteen.