Lihasepätasapainoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zenef
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaupunki
Helsinki
Olen tällä hetkellä 74kg/173cm ja ikää 21v. Kovaa treeniä takana n. 1 vuosi. Maksimit kokeiltu raakana pari viikkoa sitten:

Kyykky(syvyys: reidet vaakatason ja syvän kyykyn väliltä)= 135kg
Penkki= 80kg
Mave(kapea)= 185kg

ja omaan painoon suhteutettuna:

Kyykky= 182%
Penkki= 108%
Mave= 250%

ja vielä omia tämänhetkisiä mittoja(mitattu jännitettynä ilman pumppia):
Rinta 107cm
vyötärö 82cm
lantio 98cm
reisi 63cm molemmat
pohje 39cm molemmat
hauis 37cm molemmat
forkku 31cm molemmat

Olen omannut aina suht. isot jalat suhteessa muuhun kroppaan, varsinkin ennen treenausta. Onko penkki mielestänne jäljessä?

No onha se jälessä kute huomaat. Mut iteki treenasin vuosia bodanneen kaverin kans joka nosti yli 200 mavest, joku 170 kyykyst ja vaan 100 penkist, vaik sen rinta oliki iha älyttömän iso, lihasten koossa varmaan muuta kehoo edellä ihan kepeesti. Mikäli se sua häiritsee niin kai sä voit kokeilla jotain kunnon penkkiohjelmaa, jos sillä vaik tasottuis. Tai sit vaan annat olla. Jos et peilistä näytä epämuodostuneelta niin liekkö tuolla väliä. Saattaa se tost itestäänkin tasottua, ei toi vuos nyt niin pitkä aika vielä ole.

Ja iteki itseasias nostin vaan 50 penkist sillo ku nous 120 mavest ja 100 kyykyst. Lähti tasottuun kyl sit ku kyykyn ja maven kehitys hidastu.

Olen omannut aina suht. isot jalat suhteessa muuhun kroppaan, varsinkin ennen treenausta. Onko penkki mielestänne jäljessä?

Ihan sama homma täällä, mut ei niissä (jaloissa) kyllä voimaa ole :). Mun kyykky on noin 110-120kg (sarjapainoista päätelleen, en ole kokeillut ykköstä) ja penkki 115-120kg.

Ja kyllä toi penkkitulos on vähän jäljessä (kuten mulla taas kyykky).

Tässä teille lihasepätasopainoa RHP-kauden jäljiltä:

-Penkki n. 130kg
- Kyykky 6x120kg
-Mave n.190kg

-Hauis n.41cm(v)-40cm(o)
-Pohje 34cm (v) 36cm(0)

-Hauiskääntö seisten kp. 6x26,5kg
-Hauiskääntö scott 6x50kg

vs.

-Pystypunerrus 7x26,5kg
-Pystypunnerrus tanko seisten 7x55kg.

Topower

zenef miten treenaat rintapäivänä? ootko kokeillu voimapainotteisia reenejä?
Tullut pyörittyä aikalailla 5 toiston hujakoilla.
Viimevuonna syksyllä tuli vedettyä aloittelijoiden osiostakin löytyvä Starting Strenght läpi. Ja siitä lähtien lähes täysin voimapainotteisesti.

Boissi

Mikäli se sua häiritsee niin kai sä voit kokeilla jotain kunnon penkkiohjelmaa, jos sillä vaik tasottuis. Tai sit vaan annat olla. Jos et peilistä näytä epämuodostuneelta niin liekkö tuolla väliä. Saattaa se tost itestäänkin tasottua, ei toi vuos nyt niin pitkä aika vielä ole.

En sentään epämuodostuneelta näytä ;), mutta ei toi rinta kyllä massiivinenkaan ole. Taitaa rinnanympäryksen senteistä suurin osa tulla selästä.
On kyllä käynyt mielessä ottaa penkkiohjelma käyttöön, toisaalta olis varmaan parempi ennen sitä hankkia enemmän sitä lihaa rintaan bodaustyylisesti rintaa painottaen.

Jajoo, eihän toi vuosi tosiaan pitkä aika ole, eikä mavekaan tuskin kovin nopeasti enää kehity, niin eiköhän toi penkki ala pikkuhiljaa kirimään.. Vaikka toisaalta odotan enemmän sitä päivää, kun mavessa nousee 3x omapaino, kuin sitä päivää jolloin penkin maaginen 100 menee rikki.

Vaikka toisaalta odotan enemmän sitä päivää, kun mavessa nousee 3x omapaino, kuin sitä päivää jolloin penkin maaginen 100 menee rikki.

Sulla on tossa mavessa kova tulos jo nyt ja jos kehitys on nousujohteista niin kyllä se penkki siellä perässä nousee.
Itsellä on penkissä toiminut 2-3 kovaa sarjaa toistoilla 5-8 ja yleensä loppuun yksi sarja vähän pienemmillä painoilla (toistot n. 8-12). Lisäksi olen vuorotellut pysäytyksellä ja ilman niin että kun pysäytyksellä on tuntunut tulevan seinä vastaan niin olen alkanut tehdä ilman pysäytystä niin on voinut nousujohteisesti lisätä taas sarjanpainoja.

Itsellä on penkissä toiminut 2-3 kovaa sarjaa toistoilla 5-8 ja yleensä loppuun yksi sarja vähän pienemmillä painoilla (toistot n. 8-12). Lisäksi olen vuorotellut pysäytyksellä ja ilman niin että kun pysäytyksellä on tuntunut tulevan seinä vastaan niin olen alkanut tehdä ilman pysäytystä niin on voinut nousujohteisesti lisätä taas sarjanpainoja.
Pitääpä kokeilla

Sulla on tossa mavessa kova tulos jo nyt ja jos kehitys on nousujohteista niin kyllä se penkki siellä perässä nousee.
sama rutiini toiminu täälläkin, kun stoppaukset seisoo vaihdetaan normaaliin, välissä on hyvä kokeilla raskaita kolmosia tai vitosia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom