Lihapullasta sisäfileeksi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinhän sitä sanotaan, että vasta 10 %:ssa näkyisi. Paitsi tietty jos on tosi isot vatsalihakset kait...

Mutta koska rasva%:n mittaaminen on muutenkin niin hankalaa, niin sovittakoon että kun vatsapalat näkyy, niin voi sanoa olevansa <= 10% rasvoissa.

Tuossa vielä yksi esimerkki YLI 10% rasvoista euroopan reissulta. Itse olen kuvassa vasemmalla. Tosin kuva on manipuloitu, ainoastaan pää on omani. :D

Eipä voi muuta kyllä sanoa kuin, että infernaalisen työn olet tehnyt!!
:rock: :rock:

Motivaation on oltava jo aika kova, jos aikoo tuollaisen projektin toteuttaa.
Oma projekti ei ottanut tuulta yhtä hyvin alleen, mutta josko nyt taas aloittas uuden motivaation kans.

Kuinka vaikeaa oli aloittaa aamuaerobinen? Siis se rytmiin pääseminen lähinnä??

Vielä lopuksi: :worship: :worship:

YO, ADRIAN! I DID IT!

rockyvictory.jpg

Tänä aamuna. Alle mentiin. :rock:

ninety.jpg

Topah sanoi:
Onnittelut! :thumbs: Mites meinaat juhlia ja miten elämä tästä enää voi jatkua ja mihin suuntaa?

Kiitos. Heh, juhlin käymällä illalla puntilla ja vetämällä dieetin kunnolla vielä jouluun asti. :D Lisäksi annan itselleni joululahjaksi hyvän omatunnon herkutella pari päivää ja ainoastaan laiskotella. Sitten aletaankin pusertaa ensi kesän rantakuntoa kohti. ;)

onneksi olkoon!! oon tsiigannu tän koko treedin alusta loppuun ja itellekki tullu motivaatiota tästä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Luin koko ketjun yhdeltä istumalta läpi ja johtopäätös on se, että ns. nyrkkisäännöt eivät todellakaan aina päde. Itse olen nyt reilun kuukauden syönyt keskimäärin 500Kcal vähemmän kuin mikä on teoreettinen laskennallinen päiväkulutus. Samoihin aikoihin muutin myös treenin voimapainotteisemmaksi, koko kroppa perusliikkeillä läpi kolme kertaa viikossa. Tulos: paino ei ole tippunut kiloakaan, voimatasot nousseet kaikissa liikkeissä ja raskaasta kyykkäämisestä on tarttunut uutta lihaa alaosastoon silminnähtävästi. Itse olen sitä mieltä, että painoon sidottu tapa laskea päivittäinen energiankulutus ei ole yleispätevä, koska "läpipaskot" ja endomorfit eivät tottele samoja sääntöjä. Oikeastaan paras ja yksinkertaisin diettineuvo tähän mennessä on ollut, että aina pitää olla pieni nälkä. Se tuntuu toimivan.

gmarx sanoi:
Itse olen sitä mieltä, että painoon sidottu tapa laskea päivittäinen energiankulutus ei ole yleispätevä, koska "läpipaskot" ja endomorfit eivät tottele samoja sääntöjä. Oikeastaan paras ja yksinkertaisin diettineuvo tähän mennessä on ollut, että aina pitää olla pieni nälkä. Se tuntuu toimivan.

Ei niin. Se on kuitenkin hyvä lähtötaso, josta oma peruskulutus selviää vaan kokeilemalla. Endot tyypillisesti joutuvat tiputtamaan enemmän / urheilemaan enemmän. Nälän tunnekin riippuu energiamäärän lisäksi hyvin paljon ruoan koostumuksesta; kuitupitoisuudesta, imeytyvyydestä, vaikutuksesta verensokeriin.

Oon kyl qmarxin kanssa samaa mieltä, että itellä parhaiten on tippunu kiloja vain sillon kun on ollut koko ajan pieni nälkä (eikä asiaan vaikuttanu se, että söin 3 tunnin välein proteiinia 30g> ja hyviä hiilihydraatteja). Jos ei ole näläntunnetta niin syö joko liikaa tai väärin :) IMO.

Katsoin silloin tätä kyseistä Threadia kun olit aloittanut tämän. Silloin en ehkä uskonut että tämä jatkuisi enää parin viikon kuluttua. Sitten selailen taas tätä ja katsahdan "ei helvetti, 14 sivua, jätkä on tehny töitä!!" Alan selaamaan välistä ja mielenkiinnosta selaan loppuun asti.

OOT TEHNYT ÄLYTTÖMÄN SUUREN TYÖN JA SE TULOS MITÄ OOT SAANU AIKAAN ON TODELLA KUNNIOITETTAVAA! :) Paljon tsemppiä viimeiselle viikolle, ja voit olla varma, että tuun tänne vielä uudestaan. :D

Jos joku olisi sanonut minulle, että jaksan tehdä kahden tunnin punttitreenin päätteeksi 3 toistoa ja kaksi sarjaa dippiä. Olisin voinut uskoa. Jos joku olisi lisännyt tähän, että vyötäröllä roikkuu 45 kg lisäpainoa, olisin kehottanut vaihtamaan tehokkaampaan lääkitykseen. Saakeli. Leukojakin vedin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni niin, että mukana roikkui 5 kilon lisäpaino. UD2.0 on kyllä paras keksintö sitten pyörän ja Carte D'or Suklaa Light 5% jälkeen. No, mitäs tässä turhia turisemaan. Viikko jäljellä; proggis seuraava:

Su Aikido 2h, kalorit noin 3500 kieppeillä
Ma Aikido 2,5 h, kalorit noin 3000 kieppeillä
Ti Glygokeenityhjennys kuntosalilla + 30 min aerobista, kalorit noin 1200 kieppeillä
Ke Glygokeenityhjennys kuntosalilla + 30 min aerobista, kalorit noin 1200 kieppeillä
To 30-45 lenkki, kalorit noin 1200 kieppeillä
Pe 30-45 lenkki, kalorit noin 1200 kieppeillä, punttistreeni illalla
La Dieetti virallisesti tältä erää päättynyt. Kalorit noin 12000 kieppeillä.
Su Turvonnut ilmapallo. Tuntee syvää häpeää ja itseinhoa noin 3 sekuntia ennen kuin avaa seuraavan suklaarasian. Kalorit noin 12000 kieppeillä.
Ma Voivottelee kuinka paha olo on edellisistä päivistä. Avaa seuraavan suklaarasian. Kalorit noin 12000 kieppeillä.
Ti Kiittää onneaan, että joulu on vaan kerran vuodessa, aloittaa ylläpitojakson noin 3000-3500 kcal. Kesto noin 4 kuukautta.
.
.
.
Huhti-toukokuu
Seuraava dieettijakso. Tavoitteena rantakunto. Siitä mahdollisesti myöhemmin...

Haluun viel varmistaa, et veditkö ton dieetin just tolla Lyle McDonaldin UD2.0:lla? Ostit sen .pdf:n tms?

Oon nyt alottamassa hiljalleen (nyt lämmittelen aerobisilla ja kohtuuraskaalla punttitreenillä, virallisesti alkaa 1.1.2006) kans kesäks kuntoon proggista John Stonen ja sun saavutukset motivaattorina ja mietin et jos suosittelet tota UD2.0:aa niin olis ainakin selkee opus minkä mukaan vetää tää, että pysyy joku roti :) 6kk aikaa, -24kg ja bodyfat sinne 10% kieppeille. Hieman kyl jännittää, tuntuu et kuolen :D

sumo sanoi:
Haluun viel varmistaa, et veditkö ton dieetin just tolla Lyle McDonaldin UD2.0:lla? Ostit sen .pdf:n tms?

Oon nyt alottamassa hiljalleen (nyt lämmittelen aerobisilla ja kohtuuraskaalla punttitreenillä, virallisesti alkaa 1.1.2006) kans kesäks kuntoon proggista John Stonen ja sun saavutukset motivaattorina ja mietin et jos suosittelet tota UD2.0:aa niin olis ainakin selkee opus minkä mukaan vetää tää, että pysyy joku roti :) 6kk aikaa, -24kg ja bodyfat sinne 10% kieppeille. Hieman kyl jännittää, tuntuu et kuolen :D

Jep. Vedin tosin vaan tuon loppuosan Lylen dieetillä, eli lokakuisen tauon jälkeen. Dieettiä ei kannata Lylenkän sanojen mukaan käyttää kuin vasta silloin, kuin rasvat (miehillä) alkaa olla korkeintaan 15% kieppeissä. Muuten tuollainen perus kalorien rajoittaminen on riittävän tehokas ja HUOMATTAVASTI helpompi vaihtoehto.

UD2.0:sta suosittelen kyllä lämpimästi ainakin tehokkuudensa ansiosta, mutta vasta loppuvaiheessa kun rasvaprosentti alkaa tippua alemmaksi. Itse aion vetää myös rasvat kympin tienoille, mutta vasta ennen kesää, jolloin ajattelin ottaa uuden muutaman viikon UD2.0 jakson. Kymppi alkaa olla jo niin alhainen, että vaikka siihen saat vedettyä, alkaa siinä prosenteissa olla vittumaista pysyä. Eiköhän siinä muutaman kesäviikon kestä olla. ;)

Hienoa kun aloitat oman proggiksen. Nyt kun lopetan tämän omani tällä viikolla, voin alkaa seuraaman sinun proggista sitten ensi vuodesta lähtien. :thumbs:

Ensin pelkäät, että kuolet, sitten pelkäät ettet kuoletkaan. :D

John Stonehan veti punttitreenit 3krt/vko ja välipäivinä aerobiset, kalorit alle 1500 (joka oli miehen omien sanojen mukaan typerä temppu, ja poltti aivan liikaa lihasta vaikka rasvatkin tosin lähti) mutta ei siinä ollut mitään muuta ihme temppua. Mietinkin tossa, että jos söisin joka päivä n. 2000kcal tai hieman alle (loppua kohden tietty jonkin verran vähemmän kun massaa on vähemmän) mutta liikkuisin aerobista (HIIT kuntopyörällä tai vaihtoehtoisesti aamulenkki) vähintään tunnin välipäivinä ja 3 kertaa viikossa punttis. Tankkauspäivä ihan pääkopan vuoksi kerran kuukaudessa jolloin kalorit 3000-4000 ja ihan normaalista ruoasta, ei mistään pizzasta.

Pitää viel vähän lukee millasilla arvoilla sä pistelit menemään ja tehdä tarkka suunnitelma koko kevääksi, niin eiköhä se tästä.

10% rasvat on kyl ehkä vähän turhan utopistinen tavoite, mut katotaan mihin kovalla työllä pääsee. Pitää sitä jotain tavoitteita olla, muuten loppuu motivaatio :D Repesin kyl ääneen tolle sun loppukaneetille, todennäköisesti loppuvaihees pelkään etten kuolekkaan ;) Ja taidan postaa järkyttäviä K-18 kuvia heti dieetin alusta niin tulee heti :whip: jos ei oo tapahtunu kehitystä. Stay tuned jos ei oo parempaa tekemistä :)

sumo laita sit tänne palstalle oma juttus! ois ihan mielen kiintosta kattoo sun kehitystä myös!
OutOfshape ku lopettaa nii mun elämä on (lähes) sisällötöntä :(:'(

Juu laitan laitan, tosin mun ulosanti ei tuu oleen OutOfShapen tasosta, ei sillä etteikö välttämättä juttua irtois, mut se olis alhaista matkimista ;) OutOfShapella tää oli iha oma juttunsa ni katotaan jos keksin jotain uusii kujeita. Kehityskuvia ainakin lupaan enemmän kuin Shape, kuukauden välein vähintään. Motivoi itseäkin kun tietää, että joutuu postaan taas uuden kuvan :D

Back
Ylös Bottom